till växjöfolket vill jag bara säga.Att ställ upp nu ni som kan.Hade jag bott i växjö så hade jag åk på alla bortamatcher.tyvärr gör jag inte detta å jag är fruktansvärt avundsjuk på er alla som har denna möjlighet.Jag kämpar för att få se Lakers spela i Lakerdome när ni kan ta cycklen till hallen.När jag blev intresserad av lakers så jobbade jag i växjö men fick ingen lägenhet i stan så jag fick bo i alvesta.Tillockmed till den hålan var det svårt att komma hem ibland när lakers spelade hemma.Det är inte lätt för de personer som jobbar innom lakejerna å skaffa bussar ordna tifon å liknande när de inte får något gensvar.nu ska inte ni som alltid följer med bussen ta åt er detta utan detta inlägg är riktade till de som tar bilen istället för bussen.Ni kommer att ha fan så mycket roligare på bussen.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Hejda er lite..Åker på hockey gör man för att man vill och är intresserad och vill stödja laget inte för att vara snäll mot bussarrangören Lakers Lakejer.
Vi sitter inte i sjön, det e lungt. Antalet anmälda är drygt 30 nu och fler lär det bli. Vi har en match i morron först..och det är inte vilken match som helst det inte
Det var inte riktigt så jag menade Linda, utan jag menade att ska man på matchen i Halmstad så kan man väl likväl åka med LL som att åka bil för att stödja oss!?
För jag menar att vi fixar ju bussresor för att folk ska åka med oss inte för att dom ska köra bil eller hur!?
Klart man ska åka buss. Men man kan ju inte tvinga folk
att åka med bussen. Men det är ett himla bra alternativ.
Själv ska jag anmäla mej nu, å hoppas jag kan gå tidigare
från jobbet. Jobba ju tyvärr till 16.45, å då ha ju bussen
gått.
Istället för att gnälla på folk locka dem ... det 10 första anmälda får en halsduk ? Det finns live musik i bussen ? Det serveras kaffe och kaka ? Cloetta sponsrar med kexchoklad till de som åker buss ? Alternativen är oändliga, locka istället för att gnälla. Svenskar är ett roligt folk, om man ger dem order gör de tvärt om, ta det från en som vet.
:band: Självklart party buss på fredag !!!!!
Jag har svårt att fatta vad du menar mystiq??? Tycker du inte att det ska räcka med att det spelas AS hockey och att vi typ håller dom lägsta priserna på resor bland alla andra supporterklubbar?
Och dessutom om det är så att det blir många bussar så ser vi till att det finns både party och lugna bussar till hands för dom som vill följa med!
Tycker redan att vi gör grymt mycket för dom som vill åka buss och det gäller bara att ge folk en spark i baken!
Bizon wrote:Jag har svårt att fatta vad du menar mystiq??? Tycker du inte att det ska räcka med att det spelas AS hockey och att vi typ håller dom lägsta priserna på resor bland alla andra supporterklubbar?
Och dessutom om det är så att det blir många bussar så ser vi till att det finns både party och lugna bussar till hands för dom som vill följa med!
Tycker redan att vi gör grymt mycket för dom som vill åka buss och det gäller bara att ge folk en spark i baken!
Visst är den i högsta grad relevant!
Jag tror dock inte att några TV-shoperbjudanden som "Boka plats nu och få en gurkskivare på köpet" kommer att hjälpa...
Det är nog tyvärr så att avstånden till bortamatcherna är lite taskiga i år...