Full fart framåt och en mur runt egen bur kan bli ett bra segerrecept i morgon. Kallar det för Grishockey....
Timrå - Lakers
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Timrå - Lakers
Jaha, knappt hinner man pusta ut förrän det är dags igen. Får väl anta att det inte blir några större överraskningar i truppen som ska flyga upp till Södra Norrland i morgon. Får väl ha en svag förhoppning att #17 är tillbaka så vi kan skåpa ut Timrå lika snyggt som vi gjorde med laget norr om nyligen 
Full fart framåt och en mur runt egen bur kan bli ett bra segerrecept i morgon. Kallar det för Grishockey....
Stolt supporter av Smålands stolthet - VLH
Re: Timrå - Lakers
"Kallar det för grishockey" måste vara LLs bästa ramsa någonsin.. Det är precis så vi spelar o kommer göra så vi slipper KS kanske till o med i allas våta drömmar ta lakers till slutspel!!!!!
Grisa vidare..........
Grisa vidare..........
Alsenfelt, Heikkinen och Netik saknades på träningen idag. Soares verkar inte vara aktuell för spel, han fick spela back i 5 mot 5, istället för Heikkinen. 
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Det ÄR pappa som bestämmer!
-
Coffe #800
- Styrelsen Lakers Lakejer
Aj aj aj. Men moralen i laget är ändå sjukt hög just nu. Tror på tre friska imorgon. Kämpa lakers
I always tell the truth, even when i lie
Satan om det är influensan som härjar, är det så kan det stå oss dyrt. 
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Timrå - Lakers
Såg Ilkka på Maxi idag och handlade, såg lite hängig ut.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det
-
Coffe #800
- Styrelsen Lakers Lakejer
Influensan är förmodligen i farten.. joippie....
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
-
Power Play
- Forumdemon
Timrå - Lakers
Det gör jag också när jag går på Maxi.PutteA wrote:Såg Ilkka på Maxi idag och handlade, såg lite hängig ut.
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
-
Talismanen
- c/o LL´s Forum
Haha! Tummen upp för den. Enligt smp-bladet är Ilkka med iaf så det va nog bara "Maxihänget" som tyngde honom.
Den som inte sjunger är taifare!!!
Mardrömsmatch idag,tar vi 2 poäng gör vi det fantastiskt bra!!
tagga!!!!
tagga!!!!
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
ja är faan inte säker på vinst här då Timrå kommer allt närmre en vinst efter alla förluster och skulle inte förvåna mig om den kommer mot oss men ja hoppas givetvis på att vi tar 3 pinnar och inget annat.
3 poäng ska det bli! annars blir man besviken, en 2-poängare mot Timrå är en poäng förlorad
Som om Timrå vore dåliga? Vunnit skotten flera av de senaste matcherna, men har tydligen inte haft marginalerna med sig. Skulle inte alls bli förvånade om vi åker därifrån med 0 poäng ikväll... 2 pinnar hade jag varit jävligt nöjd över!Ahbez wrote:3 poäng ska det bli! annars blir man besviken, en 2-poängare mot Timrå är en poäng förlorad
Kämpa påå nu krigarna!!!
/m0b0
Timrå har väl inte varit dåliga en enda gång när vi mött dem? Jag hoppas på tidigt mål, annars tror jag det blir en rysare.
"Take care to get what you like or you will be forced to like what you get" George Bernhard Shaw
Nu har VLH ett guldkantat utgångsläge att ta sig upp på slutspelsplats iom att FBK verkar rövpiska MoDo.
Ta vara på denna chansen nu - VLH - för i HELVETE!

Ta vara på denna chansen nu - VLH - för i HELVETE!
Är det bara jag eller verkar det som att Saviano inte är med ikväll? Kolla på swehockey.se där man ser uppställningar. Ingen Saviano....
Vad tror ni? Också insjuknat?
Vad tror ni? Också insjuknat?
såg inte han heller va faan klart speedy ska vara med
Han är listad som extra fw...va fan? Och Soares är inte ens med
-
Talismanen
- c/o LL´s Forum
Han står inte ens med som extra FW på swehockey?
Jo, Guldskridskon är med på roostern som extraspelare.
Nu gäller det för VLH att schackmatta motståndaren OCH vara smarta...

Nu gäller det för VLH att schackmatta motståndaren OCH vara smarta...
http://stats.swehockey.se/ Inte här iaf? Vart ser du att han är med?
ser för övrigt ut som Iggulden spelar i Savianos tröja? Ser lite trångt ut 
säger inte att dom är dåliga, men med tanke på tabell-läget...m0b0 wrote:Som om Timrå vore dåliga? Vunnit skotten flera av de senaste matcherna, men har tydligen inte haft marginalerna med sig. Skulle inte alls bli förvånade om vi åker därifrån med 0 poäng ikväll... 2 pinnar hade jag varit jävligt nöjd över!Ahbez wrote:3 poäng ska det bli! annars blir man besviken, en 2-poängare mot Timrå är en poäng förlorad
Kämpa påå nu krigarna!!!
Samma tråkiga defensiva spel som tidigare då. Vi vill inte anfalla, utan går på kontringar. Herrrejösses, när ska Janne inse att vi har faktiskt ett bra ES lag och inte ett AS? Sätter Saviano dessutom som extra fw o låter Soares inte ens spela. Hallå? Vad håller du på med?
Med detta laget och motivationen ska vi kunna dominera matchen spelmässigt mot seriens sämsta lag
Med detta laget och motivationen ska vi kunna dominera matchen spelmässigt mot seriens sämsta lag
Härligt Ilkka!! 
Gött mos Heikkinen! =) 0-1 PP
Någon som har koll på pp-%en sista matcherna?
Någon som har koll på pp-%en sista matcherna?
#10 Duchon
3 poäng ikväll vore ju guld värt, 8p före Linköping och 9p (kanske?) före DIF. Förbi Modo också... då kan vi nog sluta oroa oss för KS och fokusera på att ta en av slutspelsplatserna
Timrå - Lakers
100% den här matchen 
Iggys tröja glömdes kvar hemma i Växjö. Så savi lånade ut sin eftersom han är extraforward
Men det är verkligen bara en klack i hallen thjooohooo
Men det är verkligen bara en klack i hallen thjooohooo
I always tell the truth, even when i lie
Sämst spelet i år?
Ja det är riktigt pinsamt att se. Vi försöker inte ens att anfalla. Timrå förtjänar att vinna.
Timrå - Lakers
Hur i helvete spelar detta lag....... Janne vilken tråk hockey detta är , vill ni inte vinna ....??????
Besvikelse och ilska <3