Jaha, knappt hinner man pusta ut förrän det är dags igen. Får väl anta att det inte blir några större överraskningar i truppen som ska flyga upp till Södra Norrland i morgon. Får väl ha en svag förhoppning att #17 är tillbaka så vi kan skåpa ut Timrå lika snyggt som vi gjorde med laget norr om nyligen
Full fart framåt och en mur runt egen bur kan bli ett bra segerrecept i morgon. Kallar det för Grishockey....
"Kallar det för grishockey" måste vara LLs bästa ramsa någonsin.. Det är precis så vi spelar o kommer göra så vi slipper KS kanske till o med i allas våta drömmar ta lakers till slutspel!!!!!
Alsenfelt, Heikkinen och Netik saknades på träningen idag. Soares verkar inte vara aktuell för spel, han fick spela back i 5 mot 5, istället för Heikkinen.
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
ja är faan inte säker på vinst här då Timrå kommer allt närmre en vinst efter alla förluster och skulle inte förvåna mig om den kommer mot oss men ja hoppas givetvis på att vi tar 3 pinnar och inget annat.
Ahbez wrote:3 poäng ska det bli! annars blir man besviken, en 2-poängare mot Timrå är en poäng förlorad
Som om Timrå vore dåliga? Vunnit skotten flera av de senaste matcherna, men har tydligen inte haft marginalerna med sig. Skulle inte alls bli förvånade om vi åker därifrån med 0 poäng ikväll... 2 pinnar hade jag varit jävligt nöjd över!
Ahbez wrote:3 poäng ska det bli! annars blir man besviken, en 2-poängare mot Timrå är en poäng förlorad
Som om Timrå vore dåliga? Vunnit skotten flera av de senaste matcherna, men har tydligen inte haft marginalerna med sig. Skulle inte alls bli förvånade om vi åker därifrån med 0 poäng ikväll... 2 pinnar hade jag varit jävligt nöjd över!
Kämpa påå nu krigarna!!!
säger inte att dom är dåliga, men med tanke på tabell-läget...
Samma tråkiga defensiva spel som tidigare då. Vi vill inte anfalla, utan går på kontringar. Herrrejösses, när ska Janne inse att vi har faktiskt ett bra ES lag och inte ett AS? Sätter Saviano dessutom som extra fw o låter Soares inte ens spela. Hallå? Vad håller du på med?
Med detta laget och motivationen ska vi kunna dominera matchen spelmässigt mot seriens sämsta lag
3 poäng ikväll vore ju guld värt, 8p före Linköping och 9p (kanske?) före DIF. Förbi Modo också... då kan vi nog sluta oroa oss för KS och fokusera på att ta en av slutspelsplatserna