Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
KalleB
- Forumdemon
- Posts: 1679
- Joined: 26 August 2005, 12:46
- Location: Där gräset är grönare
Post
by KalleB »
Alla spelar hockey?
Frågan denna gång lyder:
Vilken är den röda tråden som sammanlänkar följande tre spelare:
1. Andreas Karlsson
2. Mattias Tedenby
3. Markus Näslund
Växjö: Europas Orangeaste Stad
-
johannes_24
- Forumentusiast
- Posts: 261
- Joined: 5 March 2007, 10:09
- Location: Oskarshamn
Post
by johannes_24 »
Alla lirar med nummer nio på ryggen?
IK Oskarshamn, för allas bästa!
-
Slavik
- Forumproffs
- Posts: 767
- Joined: 1 January 2008, 21:26
- Location: Ljungby
Post
by Slavik »
Religion.
-
NEDOMANSKY
- Inaktiverad användare
- Posts: 3972
- Joined: 6 March 2006, 02:04
- Location: ZinkensDamn
Post
by NEDOMANSKY »
Inte Svenska Kyrkan

In Hinkum Veritas
-
erok
- c/o LL´s Forum
- Posts: 7160
- Joined: 21 June 2002, 17:41
- Location: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå
Post
by erok »
Ha hört att dom inte äter bananer. Men detta stämmer nog inte.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers