stubbens bloggfråga?

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
KalleB
Forumdemon
Posts: 1679
Joined: 26 August 2005, 12:46
Location: Där gräset är grönare

stubbens bloggfråga?

Post by KalleB »

Alla spelar hockey? :D

Frågan denna gång lyder:
Vilken är den röda tråden som sammanlänkar följande tre spelare:
1. Andreas Karlsson
2. Mattias Tedenby
3. Markus Näslund
Växjö: Europas Orangeaste Stad
User avatar
johannes_24
Forumentusiast
Posts: 261
Joined: 5 March 2007, 10:09
Location: Oskarshamn

Post by johannes_24 »

Alla lirar med nummer nio på ryggen?
IK Oskarshamn, för allas bästa!
User avatar
Slavik
Forumproffs
Posts: 767
Joined: 1 January 2008, 21:26
Location: Ljungby

Post by Slavik »

Religion.
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare
Posts: 3972
Joined: 6 March 2006, 02:04
Location: ZinkensDamn

Post by NEDOMANSKY »

Inte Svenska Kyrkan :wink:
In Hinkum Veritas
erok
c/o LL´s Forum
Posts: 7160
Joined: 21 June 2002, 17:41
Location: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Post by erok »

Ha hört att dom inte äter bananer. Men detta stämmer nog inte.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Post Reply