Taif - Växjö Lakers 12 Sept
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Taif - Växjö Lakers 12 Sept
Tingsryd borta sista träningsmatchen och det är dessutom en lördag , tycker det är ett gyllene läge för att åka dit och lufta våra strupar lite inför seriepremiären. Finns det intresse för att anordna bussresa ?
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Är det inte så att klubbarna delar på pengarna? Alltså, ju fler dom hade kommit ju mer pengar hade taif fått!?serra wrote:Med tanke på att dom vägra köpa biljetter till K-O cupen för att Lakers inte ska få några pengar så tänker jag fan inte åka ut till hästlandet!
BOJKOTTA TAIF BORTA!!
Den som inte sjunger är taifare!!!
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Det står ju klart och tydligt på Växjö Lakers hemsida så det kan de inte ha missat. tror de är rädda för en förnedring både på isen och läktaren
. om vi hade haft en turnering i Jönköping där HV71 stod för arrangör kan ja lova att ingen bojkottat

"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
Detta viste jag dom skulle göra för flera veckor sen å har skrivit det på detta forumet men oj vad jag var löjlig då för rätt kunde ju inte jag haserra wrote:Med tanke på att dom vägra köpa biljetter till K-O cupen för att Lakers inte ska få några pengar så tänker jag fan inte åka ut till hästlandet!
BOJKOTTA TAIF BORTA!!

Men vem vet kan ju vända. 4 försälningsdagar kvar.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Det är bara på förköpta helgbiljetter som 20% går till "egna" klubben väl? Går det att köpa biljetter på resp. ort? Om inte så kan man ju förstå att det inte säljs några i förväg; hade jag inte bott i Växjö så hade jag aldrig kört hit för den sakens skull, utan köpt min biljett på plats strax innan match.
Det dyker säkert upp folk från Tingsryd, där nere finns rätt många som älskar hockey
Den 12/9 är man självklart på plats i Dackehallen.
Det dyker säkert upp folk från Tingsryd, där nere finns rätt många som älskar hockey

Den 12/9 är man självklart på plats i Dackehallen.
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Men självklart ska Lakejerna till Taif den 12 september. Oavsett om de kommer taifare eller ej till Cupen så tror jag på att Växjöborna inte sviker sitt lag å sina spelare för som alla vet är det ju det en hockeyspelare spelar för. Sin publik. Låt andra svika i så fall inte vi.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Serra: De där tilldelade biljetterna då? Var säljs de? i både Tingsryd, Mörrum och Karlskrona hänvisar man de egna fansen till Växjös kansli då de inte fått ut några egna biljetter till försäljning.
Ni kan tolka det som bojkott
Men sanningen är nog snarare att få är intresserad av att ligga och köra upp till Växjö för att köpa biljetter i förväg som likaväl kan köpas på plats innan nedsläpp. Telefonförköp gick ju göra men detvar inte heller så kul då personalen på erat eget kansli inte visste själva hur fördelningen funkade och att jag kunde räknas som Lakers-förköpare om jag köpte via dem.
Förmodligen delar man väl upp de Växjö 40% övriga 20% var av alla förköp, så vi kan tacka och ta emot för 95% av förköpen lär ni Lakersanhängare stått för.
men att inte köpa förköp utan köpa på plats på fredag och lördag kan väl knappast falla under benämningen bojkott?
Ni kan tolka det som bojkott

Förmodligen delar man väl upp de Växjö 40% övriga 20% var av alla förköp, så vi kan tacka och ta emot för 95% av förköpen lär ni Lakersanhängare stått för.
men att inte köpa förköp utan köpa på plats på fredag och lördag kan väl knappast falla under benämningen bojkott?
-
- c/o LL´s Forum
Ena sekunden säljs det som fan å andra har dom inte ens fått några biljetter.AP wrote:Serra: De där tilldelade biljetterna då? Var säljs de? i både Tingsryd, Mörrum och Karlskrona hänvisar man de egna fansen till Växjös kansli då de inte fått ut några egna biljetter till försäljning.
Ni kan tolka det som bojkottMen sanningen är nog snarare att få är intresserad av att ligga och köra upp till Växjö för att köpa biljetter i förväg som likaväl kan köpas på plats innan nedsläpp. Telefonförköp gick ju göra men detvar inte heller så kul då personalen på erat eget kansli inte visste själva hur fördelningen funkade och att jag kunde räknas som Lakers-förköpare om jag köpte via dem.

Många frågor, få svar... Kanske fler svar här på khk-bloggen?
-
- c/o LL´s Forum
Jag skyller inte på nån. Härligt att det iallafall börjas bygga upp lite stämning kring cupen. Å karl- Oscar cup blir ju i förkortning ko-cup.
Välkommna ska ni vara. . Hoppas ni inte bojkottar utan kommer till Växjö i samlad trupp. tyvärr kan jag inte vara på cupen själv men hoppas alla som ska dit får en härlig hockeynjutning. Ta med er tält.

Välkommna ska ni vara. . Hoppas ni inte bojkottar utan kommer till Växjö i samlad trupp. tyvärr kan jag inte vara på cupen själv men hoppas alla som ska dit får en härlig hockeynjutning. Ta med er tält.