SAxat från Hammers forum
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
SAxat från Hammers forum
"Grattis Hammers! Ni var helt fantastiska idag, jag har slagit knut på mina stämband!
Trojaklacken var, med sin så berömda hockeykultur i bagaget, jättetuffa när de stod och HATADE för fullt när Crisse låg skadad. Thats sportsmanship a la "vi kan hockey".....
Lakers, ni är varmt välkomna till vår serie!!
Holst, borde denna herre adlas mindre efter sitt 5-2 mål???"
nåra som vill ha oss iaf!!!:)
Trojaklacken var, med sin så berömda hockeykultur i bagaget, jättetuffa när de stod och HATADE för fullt när Crisse låg skadad. Thats sportsmanship a la "vi kan hockey".....
Lakers, ni är varmt välkomna till vår serie!!
Holst, borde denna herre adlas mindre efter sitt 5-2 mål???"
nåra som vill ha oss iaf!!!:)
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
de kan väl aldrig vara bittra??? 
men iofs.. läser man runt lite på deras forum så hittar man ju nivån ganska snabbt..
speciellt en viss Buckshot... 
nä, det är inte jag..

men iofs.. läser man runt lite på deras forum så hittar man ju nivån ganska snabbt..

nä, det är inte jag..
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
ja, fattar du inte ens vad jag menar med det så är det ju duktigt synd om dej...Lakers suger wrote:Och vad menar du med det?buck wrote:de kan väl aldrig vara bittra???
men iofs.. läser man runt lite på deras forum så hittar man ju nivån ganska snabbt..speciellt en viss Buckshot...
nä, det är inte jag..

förresten.. om lakers nu är så kassa; varför bemödar du dej med att vara här över huvud taget?
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Eftrsom du är så duktig så kan du ju förklara för mig.buck wrote:ja, fattar du inte ens vad jag menar med det så är det ju duktigt synd om dej...Lakers suger wrote:Och vad menar du med det?buck wrote:de kan väl aldrig vara bittra???
men iofs.. läser man runt lite på deras forum så hittar man ju nivån ganska snabbt..speciellt en viss Buckshot...
nä, det är inte jag..
förresten.. om lakers nu är så kassa; varför bemödar du dej med att vara här över huvud taget?
Nä just det, du fattar ju inte själv vad du snackar om

Ni kommer att få dyngspö i kvalet

Eran enda chans är att muta domarn.