SAxat från Hammers forum

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
Malul
c/o LL´s Forum

SAxat från Hammers forum

Post by Malul »

"Grattis Hammers! Ni var helt fantastiska idag, jag har slagit knut på mina stämband!

Trojaklacken var, med sin så berömda hockeykultur i bagaget, jättetuffa när de stod och HATADE för fullt när Crisse låg skadad. Thats sportsmanship a la "vi kan hockey".....

Lakers, ni är varmt välkomna till vår serie!!

Holst, borde denna herre adlas mindre efter sitt 5-2 mål???"

nåra som vill ha oss iaf!!!:)
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Viktor666
Forumterrorist

Post by Viktor666 »

Ja, ju mer man hör om den där berömda "hockeykulturen", ju gladare är man att man håller på ett köpelag... :lol:
"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
buck
c/o LL´s Forum

Post by buck »

de kan väl aldrig vara bittra??? ;)

men iofs.. läser man runt lite på deras forum så hittar man ju nivån ganska snabbt.. ;) speciellt en viss Buckshot... :mrgreen:

nä, det är inte jag..
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Lakers suger

Post by Lakers suger »

buck wrote:de kan väl aldrig vara bittra??? ;)

men iofs.. läser man runt lite på deras forum så hittar man ju nivån ganska snabbt.. ;) speciellt en viss Buckshot... :mrgreen:

nä, det är inte jag..
Och vad menar du med det? :evil:
buck
c/o LL´s Forum

Post by buck »

Lakers suger wrote:

nä, det är inte jag..
ja, fattar du inte ens vad jag menar med det så är det ju duktigt synd om dej... ;)
förresten.. om lakers nu är så kassa; varför bemödar du dej med att vara här över huvud taget?
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Lakers suger

Post by Lakers suger »

buck wrote:
Lakers suger wrote:

nä, det är inte jag..
ja, fattar du inte ens vad jag menar med det så är det ju duktigt synd om dej... ;)
förresten.. om lakers nu är så kassa; varför bemödar du dej med att vara här över huvud taget?
Eftrsom du är så duktig så kan du ju förklara för mig.
Nä just det, du fattar ju inte själv vad du snackar om :evil:
Ni kommer att få dyngspö i kvalet :twisted:
Eran enda chans är att muta domarn.
NiGy
Forumproffs

Post by NiGy »

Man kan väl fälla hästar med bukskott? :)
Alla har rätt till min åsikt!
Putte#24
c/o LL´s Forum

Post by Putte#24 »

Lika hög nivå som vanligt Bukskott :oops: Alltid kul när andra lags supportrar kommer in och skämmer ut sig :lol: Längtar till nästa inlägg 8)
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

Putte ,han är inget annat lags supporter .De riktiga supportrarna i Troja skäms för hans skrivande .Pratade med en idag och han bara ruskade på huvudet åt denne skribent.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
buck
c/o LL´s Forum

Post by buck »

Bukskott: näe.. jag tänker inte ödsla min energi och tid på att förklara nåt du förmodligen ändå inte kommer fatta.. ;)
Post Reply