Hammarby och Nyköping ikväll (Uppdaterar mål från swehockey)

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

Håller med dej GS ,detta har vi själva att skyllas för , ganska roligt att gå tilbaka på, insändarna ,vad de trodde var det bästa , målvaktem vi skickad iväg han skulle stå i alla tränings- matcher för han var ju så ruskigt bra .Backarna klagades på ,men när vi insåg att att vi gör något åt detta , ja då begrep man inte att den och den måste väck,Likaså bland kedjespelare.Vad jag tycker är det att tur att det är inte vi på forumet som betämmer.Utan det är Lakers ledning och tränárna 1000 gånger bättre att ta hand om.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Exakt, jag håller med, hade inte det hänt som hände i de krampaktiga matcherna så kunde de sett annorlunda ut nu.
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

Visst efter "lite" perspektiv på det hela, och som GS skrev så är det ju som så att hade Växjö i den första hälften av serien lirat som man gör nu då hade placeringen varit annorlunda, och jag håller med om att man ska inte klara av ett avancemang på andras bekostnad, men jag hade faktiskt trott att både Hammarby och Nyköping skulle ha tappat ngn pinne efter dom mött Iko och Rögle, men det behöver ju givetvis inte bero på ngr läggmatcher, vilket jag heller inte ha påstått, möjligen att man blir lite överraskad, det är helt enkelt somså att både Hif, Nyköping och Växjö strider på så gott som dom kan, men det som oroar en aning är väl att vi har både Iko och Rögle kvar och av erfarenhet så vet vi ju att det är mkt svåra matcher, Nyköping och Hammarby har klarat det och nu är det Vår tur, det är bara att kämpa på, VI SKA KLARA DETTA!!

/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
GS
Forumdemon

Post by GS »

Är det så att vi skall "förtjäna" en plats i SA så är det "bara" för oss att göra som Nyköping och Hammarby, vi får också se till att vinna över IKO och RBK och även de för oss "svåra" matcherna mot SIK och Goiset. Och när man minst anar det så får vi den "hjälp" vi önskar av något av de lag som Nyköping och Hammarby har kvar att möta.

Och om nu det inte är avgjort inför den sista omgången så tror jag på att vi från Växjö fyller hallen i Mörrum och håller tummarna att resultaten i vår samt Hammarby-Nyköping går rätt väg. Tänk er själva glädjen om vi fixar SA platsen där nere. Har inte laget klappats in på isen innan så var det nog fasen om det inte sker i det ögonblicket.

Men som sagt var, det är några hinder kvar på vägen tills dess.
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Jo, det är några hinder kvar :eeeh: , men inget är omöjligt.
The Duke
Forumamatör

Post by The Duke »

Räven wrote:Jo, det är några hinder kvar :eeeh: , men inget är omöjligt.
För vi har roger nilson ja vi har roger nilson....vi har roger niiiilsooooon

...fy fan va vi e bäst :lol:
Mano
Forumentusiast

Post by Mano »

Det gäller att gilla läget... :golfclap:
Jag är Mano, vem fan är du?
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

På söndag är det verkligen en "ödesmatch" mot nykomlingarna Skövde, och detta med all respekt, herregud!! :ajaj:
Längre än det vågar man inte spekulera lr tänka, MÅSTE vinna på söndag!!
...och det gör Vi, övertygad om det.
Jag sa det innan, och säger det igen, om det nu är ngt lag som Vi ska få "hjälp" av så är jag ganska säker på att det blir Troja, dom möter både Hammarby och Nyköping, och Troja är ett kämpande lag som överlag alltid spelar förbannat bra mot topplagen och dom har verkligen överraskat i serien, hoppas dom fortsätter med det.

/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
bävern
Forumamatör

Post by bävern »

sSom du uttrycker dig Buck så blir det jävligt roligt att spela arslet av er . vem fan tror du älskar dig .Fjolle tack för tändvätskan. :roll:
Webbgruppen
Moderator LL.com

Post by Webbgruppen »

bävern wrote:sSom du uttrycker dig Buck så blir det jävligt roligt att spela arslet av er . vem fan tror du älskar dig .Fjolle tack för tändvätskan. :roll:
Webbgruppen älskar Buck. Nidingsord undanbedes!!!
Webbgruppen
Lakers Lakejer.com
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Ja, The Duke, vi får bara hoppas att det räcker med Roger. :wink:
Post Reply