Hammarby och Nyköping ikväll (Uppdaterar mål från swehockey)
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Hammarby och Nyköping ikväll (Uppdaterar mål från swehockey)
Rögle leder mot hammarby med 1-0 och Nyköping leder mot Mörrum med 0-2
Last edited by Per_växjö on 3 December 2004, 20:29, edited 1 time in total.
TP! Mannen, Myten, Frisyren...
Modano 9 wrote:Kvällensdomare i Ängelholm är Niklas Persson.....
Han håller säkert på Bajen
Andra perioden

Second Period (40 min, total 1h 30 min)
38.07 2 min HIF T. Team HIF TOO-M
37.21 10 min Rögle 21. KARLSSON, Jens ABUSE
37.21 1 - 1 PP1 HIF 24. PYATT, Taylor
36.29 2 min Rögle 29. PERSSON, Fredrik INTRF
29.18 2 min Rögle 20. SVENSSON, Pelle HOOK
27.53 2 min HIF 12. NILSSON, Henrik HO-ST
25.51 2 min Rögle 16. BLANCK, Jonas HI-ST
25.44 2 min Rögle 5. KARMHAG, Niklas HOLD
22.54 2 min Rögle 40. ARLBRANDT, Pär HOLD
TP! Mannen, Myten, Frisyren...
Nu är jag riktigt förbannad, blir det större siffror än detta nu, så vetti fan vad jag gör!!!
Vad händer!?!?
Hur kan det HELA tiden gå åt helvete när vissa lag möts, där ett lag "bara" ska vinna, och där det kan komma att gynna Lakers, men det gå ändå åt helfete, FAN!!!
Men när Vi sedan möter Iko och Rögle, ja då jeflar är det en hel annan inställning, tvi fan!
/T5!!
Vad händer!?!?
Hur kan det HELA tiden gå åt helvete när vissa lag möts, där ett lag "bara" ska vinna, och där det kan komma att gynna Lakers, men det gå ändå åt helfete, FAN!!!

Men när Vi sedan möter Iko och Rögle, ja då jeflar är det en hel annan inställning, tvi fan!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Ähh, lägg ner nu med ditt dravel.c70t5 wrote:Nu är jag riktigt förbannad, blir det större siffror än detta nu, så vetti fan vad jag gör!!!
Vad händer!?!?
Hur kan det HELA tiden gå åt helvete när vissa lag möts, där ett lag "bara" ska vinna, och där det kan komma att gynna Lakers, men det gå ändå åt helfete, FAN!!!![]()
![]()
/T5!!
Bitterheten och inlevelseförmågan går icke av för hackor, men ngt dravel vill jag inte kalla det.
/T5!!
/T5!!

Last edited by C70T5 on 3 December 2004, 21:21, edited 1 time in total.
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
lite synd att de inte drog hallandsåstunneln ett par mil till söderut så att Ä-holm kunde drabbats av Kirunasyndromet o rasat ner i underjorden! 

Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Bara att konstatera att någon hjälp får vi inte från andra lag ,men tycker inte vi ska klandra dem för det ,som det verkar gjorde Rögle allt för att ta poäng ,men det är kanske så att Hammarby är seriens bästa lag nu.Sen måste man berömma Mörrum som stod upp så bra mot Nyköping .Men detta är inte kört ,tar vi full pott så tror jag att det räcker.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Men snälla ge er nu, att börja gnälla på andra lag att dom inte hjälper oss till de åtravärda platserna ovan strecket är ju bara urdumt.
Vi har oss själva att skylla att vi inte redan har en placering rätt sida om strecket, återigen så får vi nu om vi missar SA äta upp alla dessa "tappade" poäng mot lag som ligger efter oss i tabellen och som vi borde plockat poäng av.
Om vi inte onödigt förlorat eller spelat oavgjort mot Mörrum, Hammers, Nybro och Huddinge hemma t.ex. så hade vi haft 10 poäng till i nuläget och inte suttit i den situation som vi idag gör där vi får hoppas på att resultaten går vår väg.
men att börja snacka om läggmatcher och att det finns någon form av tankar på att det finns lag som gör detta för att slippa få med Lakers i SA är ju enbart patetiskt.
Vi har oss själva att skylla att vi inte redan har en placering rätt sida om strecket, återigen så får vi nu om vi missar SA äta upp alla dessa "tappade" poäng mot lag som ligger efter oss i tabellen och som vi borde plockat poäng av.
Om vi inte onödigt förlorat eller spelat oavgjort mot Mörrum, Hammers, Nybro och Huddinge hemma t.ex. så hade vi haft 10 poäng till i nuläget och inte suttit i den situation som vi idag gör där vi får hoppas på att resultaten går vår väg.
men att börja snacka om läggmatcher och att det finns någon form av tankar på att det finns lag som gör detta för att slippa få med Lakers i SA är ju enbart patetiskt.
- Åryd Lakej
- Forumdemon