IcaLakej wrote:Det är faktiskt inte spelarna det är fel på det är ju FAGERVALL!!!!!!!
om han är så pip bra visa det då!!!
Dra inte igång detta igen. Räven försöker hela tiden att få Fagerwall avsatt men det är ju inte precis så att det är Fagerwall som har lämnat klubben de senaste dagarna. Allt händer pga att det var tvunget att hända.
Skulle bli mäkta förvånad om det var ett spel för Åkesson, Fagerwall. dem vill klubben det bästa. Thats it.
Så lägg ner snacket om Fagerwall. Det finns en genen tråd om det.
Mest förvånad är jag över att Räven väljer att hålla med en snorunge som petar in inlägg utan någon som helst eftertanke.
Jag borde kanske inte bli förvånad.
Nu skriver jag lite om att jag tycker och tror att Blomman kan utvecklas mycket som hockeyspelare.
Sedan lägger jag till lite till GS, att ingen vill väl här inne att alla ska tycka precis lika i alla frågor, för du tar det hela sig en meninglös fortsättning.
INDIAN #66 wrote:Modano 9 skrev:
Han är ju rätt glad i spriten... vem fan är inte de??
Xiphoid skrev:
Helt rätt att skicka honom vi måste ha spelare som sköter sig.
Stenkistan skrev:
Till alla som är så j-la negativa.
Har man trots varningar och samtal meddelats att sköter man sig inte så åker man ut. Då kan man vara vilken supertalang som helst i denna klubben har han f--n inte att göra.
INDIAN #66 wrote:Modano 9 skrev:
Han är ju rätt glad i spriten... vem fan är inte de??
Xiphoid skrev:
Helt rätt att skicka honom vi måste ha spelare som sköter sig.
Stenkistan skrev:
Till alla som är så j-la negativa.
Har man trots varningar och samtal meddelats att sköter man sig inte så åker man ut. Då kan man vara vilken supertalang som helst i denna klubben har han f--n inte att göra.
IcaLakej wrote:Det är faktiskt inte spelarna det är fel på det är ju FAGERVALL!!!!!!!
om han är så pip bra visa det då!!!
Dra inte igång detta igen. Räven försöker hela tiden att få Fagerwall avsatt men det är ju inte precis så att det är Fagerwall som har lämnat klubben de senaste dagarna. Allt händer pga att det var tvunget att hända.
Skulle bli mäkta förvånad om det var ett spel för Åkesson, Fagerwall. dem vill klubben det bästa. Thats it.
Så lägg ner snacket om Fagerwall. Det finns en genen tråd om det.