![Image](http://uploads.tapatalk-cdn.com/20250102/d15330fb582f12bda0b19e20f647166a.jpg)
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
vlk wrote:Jag måste säga att det oftast är beklämmande att läsa trådar om hockey i på tex Facebook eller X. Jag försöker undvika att läsa skiten och har tagit bort Sportbladet , Hockeysverige osv från mitt flöde. Det är så sjukt låg nivå och så extremt mycket hat. Vet inte om folk i allmänhet är så störda som ge ger sken av eller om det är hockeyn som tar fram det sämsta i dom.
Detta är ändå en skribent på svenska fans. Då förstår ni hur det låter när den riktiga pöbeln diskuterar.vlk wrote:vlk wrote:Jag måste säga att det oftast är beklämmande att läsa trådar om hockey i på tex Facebook eller X. Jag försöker undvika att läsa skiten och har tagit bort Sportbladet , Hockeysverige osv från mitt flöde. Det är så sjukt låg nivå och så extremt mycket hat. Vet inte om folk i allmänhet är så störda som ge ger sken av eller om det är hockeyn som tar fram det sämsta i dom.
Det trista med denna jargong är att det inte går att diskutera hockey i trådarna. Samtalet stannar på neandertalsnivå. Men jag har raderat alla sportappar med hockey och kommentatorsfält under så jag slipper det nu.Varanen wrote:Jag ser det bara som beröm. Klart att han inte ska gilla oss. Och du ser namnen han nämner. Evildoers och kraftkarlar. Spelare man älskar att ha sitt eget lag och hatar hos motståndet. Precis som det ska vara.