Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Bra att Gynge står kvar och kollar så RR är ok vid tjafset. Borde varit någon mer.
Do you even looksmaxx, bro?
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Där skulle vi haft straff va?
Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
-
StenhårtSlagskott
- c/o LL´s Forum
- Posts: 5806
- Joined: 18 December 2016, 18:31
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Såg misstänkt ut men ser ut som han lägger handen på pucken.
Last edited by StenhårtSlagskott on 22 April 2021, 22:58, edited 1 time in total.
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Får man vispa bort pucken med handen????
Iofs så klargjorde ju Nord att det inte hände och stt vi såg fel - men OM det varit så... vad borde ha hänt???
Iofs så klargjorde ju Nord att det inte hände och stt vi såg fel - men OM det varit så... vad borde ha hänt???
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Att inte Örebro fattar att det enda som funkar mot Växjös spelsystem är att forchecka högt högt på våra backar....
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Men gör man det kan man inte kontringspela.
Do you even looksmaxx, bro?
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Nu börjar vi ligga fel
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
-
Svartvadet
- c/o LL´s Forum
- Posts: 6833
- Joined: 7 April 2007, 22:13
- Location: Vaaho
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Orkar inte kolla upp regelboken nu, men har vagt minne att du får fösa - inte blockera.
Blockera ska vara straffslag.
Blockera ska vara straffslag.
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Ja, i bäst av 5 så kanske den taktiken håller.Varanen wrote:Men gör man det kan man inte kontringspela.

-
StenhårtSlagskott
- c/o LL´s Forum
- Posts: 5806
- Joined: 18 December 2016, 18:31
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Fan. Är tröttare än spelarna. IN MED PUCKEN 
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Åter igen så lämnar man över initiativet till Örebro och dom är hur nära som helst att avgöra trots att vi har dom totalt i 15 minuter. Dom kan inte hålla upp detta över längre tid känns det som.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Vi har Källgren. Han har räddat oss när vi gått ner oss. Dags för de andra att producera en kasse.
Do you even looksmaxx, bro?
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Nu ringer det snart
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Vart har skridskoåkningen tagit vägen???
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det
-
Svartvadet
- c/o LL´s Forum
- Posts: 6833
- Joined: 7 April 2007, 22:13
- Location: Vaaho
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Stjernan är en jävla STJÄRNA!
Älskar hur han spelar hockey, med högt IQ och en jävla tävlingsförmåga. Kommer vara värd GULD nästa år!
Älskar hur han spelar hockey, med högt IQ och en jävla tävlingsförmåga. Kommer vara värd GULD nästa år!
-
StenhårtSlagskott
- c/o LL´s Forum
- Posts: 5806
- Joined: 18 December 2016, 18:31
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Kan ingen väcka Karlström. Han ska väl avgöra?
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Gaunce hade ju varit guld värd en sådan här match.
-
StenhårtSlagskott
- c/o LL´s Forum
- Posts: 5806
- Joined: 18 December 2016, 18:31
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Han är med imorgon. Ganska tung i kroppen. Vet inte hur han är efter 100 min hockey. Kanske kunde böka in någon puck.bratsson wrote:Gaunce hade ju varit guld värd en sådan här match.
-
Svartvadet
- c/o LL´s Forum
- Posts: 6833
- Joined: 7 April 2007, 22:13
- Location: Vaaho
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Calof är inte påkopplad för fem öre - undrar om något hänt?
Gick från att vara överlägsen i SHL till... Ja... knapp medelmåtta?
Gick från att vara överlägsen i SHL till... Ja... knapp medelmåtta?
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Varför tar vi in det sämsta vi just nu när vi får PP? 1 min lallades bort
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
GYYYYYYYYNGE!!!!!!!!!!!
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Så ja, jaasaaaaaaavlk wrote:Varför tar vi in det sämsta vi just nu när vi får PP? 1 min lallades bort
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
-
Svartvadet
- c/o LL´s Forum
- Posts: 6833
- Joined: 7 April 2007, 22:13
- Location: Vaaho
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
G[ I ]YYYNNGGIIISSS KHAN...!!!

-
StenhårtSlagskott
- c/o LL´s Forum
- Posts: 5806
- Joined: 18 December 2016, 18:31
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Gynge blir glad som en femåring. Älskar det
Målskyttar 
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Otroligt skönt.
Men jag var aldrig orolig..............
Men jag var aldrig orolig..............
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Ännu en gång bevisade laget vilka vinnarskallar de har. 
Do you even looksmaxx, bro?
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Jag älskar när du jinxar Putte!PutteA wrote:Jag tror också Örebro avgör detta och vinner match 1. På ett misstag av nån av våra backar.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Då visste jag att det var klart

Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Hoppas att vi kan göra fler mål imon och vinna enklare så vi har 2-0 med oss upp till Örebro.
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Kjellgren gjorde det bra. Inte lätt att hoppa in så där
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
-
smashinlovely
- Forumdemon
- Posts: 1810
- Joined: 27 June 2013, 11:00
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Vi får hoppas vi får bättre motstånd i finalserien sen så att det blir lite spänning.
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
1 rätt i alla fallbratsson wrote:Kjelle har nog värmts upp nu och spikar igen.
Kovacs kommer lipa.
Sylvegård gör 3-2
Ja nu har jag jinxat åt fel håll så skyll på mig om det går åt håve(71)
Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Att vinna första matchen i en bäst av 5-serie är ruskigt viktigt! Örebro behöver vinna 3 av 4 matcher nu. Gör dom det?? Jag tvivlar...
-
StenhårtSlagskott
- c/o LL´s Forum
- Posts: 5806
- Joined: 18 December 2016, 18:31
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Verkligen. Dessutom får Växjö in en utvilad Gaunce till matchen senare idag och har även Stjärnan om någon behöver vila. Örebro kan få problem att få ihop fyra fulla linor om Leino är borta. Kan bli viktigt vid såhär tight matchande.
Tyvärr tappar vi nog fasthen
Tyvärr tappar vi nog fasthen