Toppen mot botten. Hade gärna fortsatt trenden med poäng mer än en match i taget. Som tidigare hoppas jag på Topet i målet men han kommer väll i så fall spika igen
Hoppas vi kan börja vinna de små kamperna runtom på banan som FBK gjorde mot oss. Det är dessa som ger oss poängen vid slutsignalen.
If you have a problem - if no one else can help - and if you can find them - maybe you can hire: The A-team.
En lätt ekvation är att ger man inget så får man inget tillbaka. VLH underpresterar å det grövsta. Publiksnittet tror jag inte är vad man hade hoppats på. Varför inte bara göra en simpel sak som att intervjua tränaren inför matchen för att höja tempen. Pulsen ska öka på matchdagen och gemene supporters vill ha information om läget i laget. Informationsflödet var fan i mig bättre på hemsidan när vi spelade i Allsvenskan.
Prestationen från A-laget jämfört med representationssidan verkar gå stick i stäv. Tyvärr.
Kloker wrote:En lätt ekvation är att ger man inget så får man inget tillbaka. VLH underpresterar å det grövsta. Publiksnittet tror jag inte är vad man hade hoppats på. Varför inte bara göra en simpel sak som att intervjua tränaren inför matchen för att höja tempen. Pulsen ska öka på matchdagen och gemene supporters vill ha information om läget i laget. Informationsflödet var fan i mig bättre på hemsidan när vi spelade i Allsvenskan.
Prestationen från A-laget jämfört med representationssidan verkar gå stick i stäv. Tyvärr.
Vi har personer som är ansvariga för media och kommunikation som saknar kompetens och idéer. Jag har alltid hängt mycket på shl.se/play, och det finns mycket att lära av resterande SHL-lag. Inte minst HV. De gör mycket kul utanför isen som filmas. Men även när det gäller intervjuer i helhet.
Bara för att ta ett exempel. Kommer ni ihåg när Anderzon drog igång inför reportage på radion innan match? Säkerligen på ideel basis. Det var ju kanon. En timmes peptalk, intervjuer och uppföljningar. Då spelade vi i allsvenskan.
Nu spelar vi i SHL med avlönad personal som ska bidra med information till betalande supporters och det är som dag och natt. Julkalendrar, köra bil med spelare och ordbajsa och diverse arrangemang på matchdagen verkar vara det väsentliga. Inte hur läget är i laget inför matchdag - som är det väsentliga.
Undermåligt.
Last edited by Kloker on 27 October 2016, 16:55, edited 1 time in total.
Kan bara hålla med om hemsidan. Roade mig med att kolla idag under rubriken "Inför Malmö-Växjö". Där finner man att 75% av texten handlar om matchen mot Djurgården.Knappast vad man bil läsa eller på ren Svenska " skit".
Baker wrote:Kan bara hålla med om hemsidan. Roade mig med att kolla idag under rubriken "Inför Malmö-Växjö". Där finner man att 75% av texten handlar om matchen mot Djurgården.Knappast vad man bil läsa eller på ren Svenska " skit".
Ja, och resterande 25% är ju ingenting som man inte redan vet!
Lite statistik om tabellplacering o tidigare möten - totalt meningslöst!
Sitter helt mållös i soffan.. Vad fan händer ? Har dom bara glidit runt på halvfart tidigare matcher och nu visar dom vad dom kan ? Vilket jävla spel..
Fantastiskt bra! Men man blir bara förbannad när man tänker tillbaka på hur dom spelat innan. Det är så här det ska se ut med detta materialet. Se nu för fan till och inte spela diva resten av matchen...
Bra match igår. Man kunde skönja en glims av kvalitén som finns i laget men det finns mycket mer att kräma ur vissa dyrgripar. Visst, två raka, men i ärlighetens namn så ska inte vare sig DIF eller MIF störa oss om man jämför lagen namnmässigt. Roséns delikatess igår var grym. Nu kanske han slipper prenumerera på Pampers framöver.
Andrén växer för varje match. Det dyra Skavsåret Eriksson måste känna sig rejält nerslagen. Med all rätt.
Knockar Vi ÖHC i morgon, ja då är vi rejält på väg uppåt.
"– Vi tror mentalt att vi ska spela ut Växjö. Vi kan inte det, för så bra är inte vi. Ska vi vinna mot ett bra lag som Växjö måste vi jobba ner dem. Men det ville vi inte göra igår, utan vi ville spela på ett annat sätt, och det gillar jag inte. Växjö är definitivt det bästa laget vi mött så här långt i den här serien."-Peter Andersson