Välkommen tillbaka, ska bli skönt att få heja fram honom igen
Jag tror vi tjänar i längden på detta, en skadebenägen Fasth är inte heller helt optimalt heller . Nu har vi 2 målvakter som är på väg uppåt och Dessutom har Bengtsberg 2 allsvenska säsonger i ryggen och har spelat både play-off och Kvalserie innan !
När vi går in i nya arenan kan vi ha Allsvenskans bästa målvaktspar om det vill sig väl .
Viktigt ändå att det sätts en 1:a målis så det blir jakt om spaden, varannan match tempo vill jag inte se likt säsongen 08/09 det skapar noll trygghet .
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Rätt roligt att läsa kommentarer på smp angående Bengtsberg och att han inte är en elitseriemålvakt. Att HV inte vill ha honom för han är för dålig...... Tror nog inte dom vet vad som hänt bakom dörrarna på Kinnarps
Det finns alldeles för många kommenterar i artiklarna på Smp, som är rena rama stolpskottskommentarer, utan ett uns av subtans. Man kan verkligen undra vad det är för personer bakom dessa och hur man kan skriva dem.
Räven; Jag är helt överygad om att om vi ställer upp några stycken av dessa skribenter på rad och tittar på dem, så kommer man genast att känna; Jaha! Ja ja, nu förstår jag.
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
Bengan kommer att göra en kanonsäsong hos oss. Rutin? Bengan har 65 matcher i HockeyAllsvenskan. Fasth har bara 62! OK, Bengan är ung men har varit med om rätt mycket ändå. Han har varit med och kvalat oss till KS. Han har varit med och räddat Tomtarna från degradering. Olika men i båda fallen spelade han med hyfsat mycket press på sej.
Sen blir man ju lycklig av att grabben sluppit undan att uppträda i tomtedräkt!