bengtsberg
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Välkommen tillbaka, ska bli skönt att få heja fram honom igen
Jag tror vi tjänar i längden på detta, en skadebenägen Fasth är inte heller helt optimalt heller . Nu har vi 2 målvakter som är på väg uppåt och Dessutom har Bengtsberg 2 allsvenska säsonger i ryggen och har spelat både play-off och Kvalserie innan !
När vi går in i nya arenan kan vi ha Allsvenskans bästa målvaktspar om det vill sig väl .
Viktigt ändå att det sätts en 1:a målis så det blir jakt om spaden, varannan match tempo vill jag inte se likt säsongen 08/09 det skapar noll trygghet .
Jag tror vi tjänar i längden på detta, en skadebenägen Fasth är inte heller helt optimalt heller . Nu har vi 2 målvakter som är på väg uppåt och Dessutom har Bengtsberg 2 allsvenska säsonger i ryggen och har spelat både play-off och Kvalserie innan !
När vi går in i nya arenan kan vi ha Allsvenskans bästa målvaktspar om det vill sig väl .
Viktigt ändå att det sätts en 1:a målis så det blir jakt om spaden, varannan match tempo vill jag inte se likt säsongen 08/09 det skapar noll trygghet .
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
- Pysslingen
- Forumentusiast
-
Power Play
- Forumdemon
Detta blir riktigt bra!
Bengan kommer att göra en kanonsäsong hos oss. Rutin? Bengan har 65 matcher i HockeyAllsvenskan. Fasth har bara 62! OK, Bengan är ung men har varit med om rätt mycket ändå. Han har varit med och kvalat oss till KS. Han har varit med och räddat Tomtarna från degradering. Olika men i båda fallen spelade han med hyfsat mycket press på sej.
Sen blir man ju lycklig av att grabben sluppit undan att uppträda i tomtedräkt!
Bengan kommer att göra en kanonsäsong hos oss. Rutin? Bengan har 65 matcher i HockeyAllsvenskan. Fasth har bara 62! OK, Bengan är ung men har varit med om rätt mycket ändå. Han har varit med och kvalat oss till KS. Han har varit med och räddat Tomtarna från degradering. Olika men i båda fallen spelade han med hyfsat mycket press på sej.
Sen blir man ju lycklig av att grabben sluppit undan att uppträda i tomtedräkt!
- Pysslingen
- Forumentusiast
Re: bengtsberg
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Lycka till ja.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
lycka till bengan
Blir nog bra för honom , sålänge han får showa själv!
Lycka till
Lycka till
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Bengtsberg drar till Norge http://www.moraik.se/default.asp?PageID=1&NewsID=1767
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Fick han ingen speltid i mora eller?