Men vad fan gör deras dyra målis ( Sandström ) (150.000kr/m)

Verkar ju vara rena sållet....
Om man anväder honom som durkslag till makaronerna, så har man världens dyraste durkslag

Mvh Beckis
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Beckis wrote:Det gjorde tydligen Rögle idag, Hoppas torpederna är slut tills på fredag![]()
![]()
Men vad fan gör deras dyra målis ( Sandström ) (150.000kr/m)![]()
![]()
Verkar ju vara rena sållet....
Om man anväder honom som durkslag till makaronerna, så har man världens dyraste durkslag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mvh Beckis
Jag är inte här för att skaffa nya vännerRickard Andersson wrote:Så e de, har haft ungefär liknande diskussion på erat forum med Anders, å det gick ju bra utan att behöva klösa varandra i ögonen
Provokationer förekommer ju alltid å det har ju en viss charm men till slut lessnar man. Vi har ju Jochen(Buckshot) här å visst kan man hålla på till en viss gräns, den gränsen har han gått över för länge sen. Det är inte vare sig kul eller småcharmigt alls att han sitter här dagligen å enbart försöker förstöra å skapa olust mellan fansen.
Så vitt jag vet är det ingen härrfriån som konsekvent sitter på Trojas forum för att göra samma sak.
Den debatten om Sandströms lön var det nog ingen som förde seriöst, inte jag i alla fall. Den kom enbart av pierre (på Trojas forum) tragiska tråd om Podeins lön. Som har uppenbarligen inte vet ett jota om.
Jag har sagt det förr å jag säger det igen, jag imponeras över alla som lyckas bedriva elitverksamhet på små orter. Det är inte lätt lätt att göra det på orter med mer folk men det underlättar ju en del.
Ja, vi verkar ju helt plötsligt vara överens om rätt mycket...så det kan gåVäl mött...
[/quote]Jag är inte här för att skaffa nya vänner![]()
Man kan ju tycka att det är bra med derbymatcher som drar in stålar men i långa loppet är jag rädd för att Troja drar en nitlott.
Det finns (nog) inte plats för flera allsvenska lag i trakten![]()
Det är det som jag menar med "gökungen lakers".
För dom som inte vet så kan jag berätta att en riktig gökunge inte är ngn trevlig liten gynnare.
Den knuffar ut värdfågelns egna ungar ur boet så dom svälter ihjäl eller blir uppätna av rovdjur.![]()
Med denna lilla utflykt i fablernas värld så menar jag att Lakers tar intresse, publik, spelare och kanske sponsorer från andra lag i närheten.
Jag bor visserligen inte i Växjö men jag har en känsla av att det var ganska många Växjöbor som brukade åka till Ljungby och Tingsryd tidigare.![]()
Jag håller på Troja och det tänker jag fortsätta med tills helvetet fryser till is(till skillnad från vissa andra)
Av dom andra lagen så finns det "grader i helvetet"
Vissa lag accepterar man medan andra tycker man mer eller mindre illa om.
(Växjö mera illa naturligtvis)