PREMIÄREN MOT TINGSRYD !!

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Locked
Sköna_Gröna
Forumamatör

Post by Sköna_Gröna »

Hur ska någon som sympatiserar med Lakers kunna stå på sektion 4?

Det lär vara minst lika riskfyllt som om någon Taifare står på "VS"... (En fundering bara)
Stolthet, hjärta, tradition
Niles
c/o LL´s Forum

Post by Niles »

Tror dom gärna flyttar på sig. Kasta ölburkar och leka grodor får ni göra själva.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer

Post by PutteA »

Självklart kommer ingen Lakersanhängare att finnas på sektion 4 heller om nu den är såld helt till TAIF. Men jag är inte förvånad att det kommer en sådan kommentar istället för insikten om att det inte är förenligt med arenasäkerhet att stå i hemmaklacken. Vänd på steken istället och tänk tanken att 30-40 Lakersanhängare köper platser mitt GB:s territorium i er hall. Känns som att det bara är Tingsrydare som över huvudtaget kan tänka sig en sådan dumhet?????!! :bash:
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
:idea:
Coffe #800
Styrelsen Lakers Lakejer

Post by Coffe #800 »

det är något som inte är riktigt bra med dessa smurfar...
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
Svartvadet
c/o LL´s Forum

Post by Svartvadet »

Sköna_Gröna wrote:Hur ska någon som sympatiserar med Lakers kunna stå på sektion 4?

Det lär vara minst lika riskfyllt som om någon Taifare står på "VS"... (En fundering bara)
Nej för att som du kan se (Ja, du lär inte vara blind och du kan antagligen läsa) så står det "1 Bortastå, 2-3 Hemmastå, 4-Neutral" alltså tror inte jag att vakter bryr sig om lakersfans står vid sek. 4!
Talismanen
c/o LL´s Forum

Post by Talismanen »

Sköna_Gröna wrote:Hur ska någon som sympatiserar med Lakers kunna stå på sektion 4?

Dom ställer sig såklart på VS och de märkliga taifarna som köpt på VS ställer sig då på sektion 4. Ett mycket trevligt byte imo. Plus att det blir ju de taifarnas chans som köpt biljetter på hemmastå, att se matchen för på VS kommer dom inte se den.

Tror att allt kommer att lösa sig bra och att det blir en grym stämning med Lakejerna i spetsen. Men gränsen mellan fest och skandalmatch är i dagsläget skrämmande tunn.
Den som inte sjunger är taifare!!!
Fredrik R
c/o LL´s Forum

Post by Fredrik R »

"Vår 'biljett-kupp' igår gick enligt planerna och det verkar som om de från Lakers-håll först idag insåg vad som hade hänt. Kul att se att vi har spridit lite panik bland lakejerna som uppenbarligen inte var på tårna. Jag brukar inte lita allt för mycket på den här bloggen (lakersbloggen), således undrar jag om det stämmer som han skriver att 'Webbiljett har stängts ner vilket är fullt naturligt då Växjö Lakers vill ha så bra kontroll som möjligt på vilka de släpper ståplatsbiljetterna till'. Men om det är så Lakers väljer att sälja sina biljetter så förväntar jag mig att TAIF svarar med samma medel när det väl blir dags."
http://nittontjugotre.blogg.se/2010/aug ... ml#comment

Ojojoj, nu drar nog bönnerna in de fjuttiga 150 biljetterna som vi fick i dackehallen i oktober. Rackans! :lol:
Talismanen
c/o LL´s Forum

Post by Talismanen »

Det kan dom inte!
Fredrik R
c/o LL´s Forum

Post by Fredrik R »

Jag vet och just därför la jag till en :lol:
Niles
c/o LL´s Forum

Post by Niles »

The muppet show.
Last edited by Niles on 26 August 2010, 22:11, edited 1 time in total.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Talismanen
c/o LL´s Forum

Post by Talismanen »

Fredrik R wrote:Jag vet och just därför la jag till en :lol:
Aaaaah :D
Sköna_Gröna
Forumamatör

Post by Sköna_Gröna »

PutteA: Jag hade en fundering.. My Bad! Tydligen verkar Lakejer kunna tänka sig detta scenario. (läs Svartvadet)

Det är ofantligt roligt att ni skapar trådar om hur mycket Tingsryds-folk hatar er och hur "jävliga de är där nere i Tingsryd". Här blir vi kallade muppar ,smurfar, stråhatar osv. Jag har inte sett en enda tråd där grönvita trakasserar Lakejer. Era konspirationsteorier och djungeltrummor är ohyggligt irriterande. Hatet trappas upp... Fortsättning följer!
Etnoj
Forumentusiast

Post by Etnoj »

Det är ju inte så konstigt Sköna_Gröna, det är ju inte precis någon vidare aktivitet på erat forum om man säger så..
[b]Hörde Saviano tala med Tom Koivisto under en match - "Kör du först så väntar jag där framme"[/b]
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer

Post by PutteA »

GÄSP..... 8)
ratscore
Forumproffs

Post by ratscore »

Sköna_Gröna wrote:PutteA: Jag hade en fundering.. My Bad! Tydligen verkar Lakejer kunna tänka sig detta scenario. (läs Svartvadet)

Det är ofantligt roligt att ni skapar trådar om hur mycket Tingsryds-folk hatar er och hur "jävliga de är där nere i Tingsryd". Här blir vi kallade muppar ,smurfar, stråhatar osv. Jag har inte sett en enda tråd där grönvita trakasserar Lakejer. Era konspirationsteorier och djungeltrummor är ohyggligt irriterande. Hatet trappas upp... Fortsättning följer!
Senaste gången jag läste på ert Forum så läste jag bl.a. detta;

ekan62 skriver:
"Jag önskar INTE Laudius o Hillding lycka till.Pissa på Lakers!"

robban skriver:
"Jaha då var laudius o Hilding klar för äckel lakers! Judas"

Och jag tänker inte ta upp mer än så, men jag kan ju säga att man trakasserat spelare som Laudius och Hillding bara för att de inte vill stanna kvar i Tingsryd.
Thats Mr. Ratscore to you..!
Stoffe
Forumdemon

Post by Stoffe »

Men snälla...... Har inte alla lärt sig än att Tingsryd ALDRIG gör ngt, hatar ngt. Dom älskar alla!!! Tänk på att det är alltid synd om Tingsryd. Ingen mening visa vad dom skrivit tidigare, för dom bara nekar ändå
Once a laker, always a laker!
lampan
Forumentusiast

Post by lampan »

Dom älskar ju alltid två lag taif och det laget som möter lakers...
Har du stormat isen älskar du VLH
Putte#24
c/o LL´s Forum

Post by Putte#24 »

Många Taifare verkar ha fått något i halsen efter det att deras stolta klubb med enorma traditioner o hjärta nu tamejfan har köpt in jävla massa "hockeyhoror"....

Det gamla tugget om att Pappa är ett köpelag, att skeppet kommer att sjunka har tystats rejält....
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer

Post by PutteA »

KÖP BILJETT VIA LL

www.lakerslakejer.com
Sköna_Gröna
Forumamatör

Post by Sköna_Gröna »

Det startas inte trådar om varför folk utifrån inte gillar oss.... 8)
hagawaga
Forumamatör

Post by hagawaga »

Sköna_Gröna wrote:Det startas inte trådar om varför folk utifrån inte gillar oss.... 8)
Nä, och det beror förmodligen på att man inte kan komma längre ut än vad ni är!
AP
Forumamatör

Post by AP »

Det var inte kul att gå till erat kansli och viska fram med fingrarna i kors bakom ryggen att man håller på Lakers. Men man fick ju ett par biljetter till, på västra stå med. Extra kul
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer

Post by PutteA »

Som sagt......gäääässssppp!!! :zzz:
Stoffe
Forumdemon

Post by Stoffe »

AP wrote:Det var inte kul att gå till erat kansli och viska fram med fingrarna i kors bakom ryggen att man håller på Lakers. Men man fick ju ett par biljetter till, på västra stå med. Extra kul
Ja du kan fortsätta tycka det är kul. För in på VS kommer du inte :!:

Tack för ditt bidrag till våran nya arena :D
Once a laker, always a laker!
Svartvadet
c/o LL´s Forum

Post by Svartvadet »

"Borta-supportrar som köper biljetter på Västra Ståplats kommer att bli hänvisade till andra sidan. Polisen ser denna match som en högrisk-match och kommer därför inte tillåta supportrar på samma sida utan någon typ utav avskiljande stängsel, enbart för att det är en säkerhetsrisk"

Vi kan nog vara lugna! Undrar hur dom gör om någon träskalle smiter igenom? Skulle inte förvåna mig om denne bli utkastad!
Fredrik R
c/o LL´s Forum

Post by Fredrik R »

AP wrote:Det var inte kul att gå till erat kansli och viska fram med fingrarna i kors bakom ryggen att man håller på Lakers. Men man fick ju ett par biljetter till, på västra stå med. Extra kul
Sköna pengar till Lakerskassan det. Gå du och fortsätt tro att du kan komma in på VS och hålla på taif den 15:e, gör det. Men kom inte och gnäll den 16:e med att vi hade för hårda vakter och att du och många andra aldrig blev insläppta trots att ni hade biljetter.

Tänk! en gång i tiden skulle taifarna bojkotta alla derbyn mot växjö för att inte Växjö skulle tjäna några extra pengar på bönnerna men nu är det tydligen annorlunda helt plötsligt?
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

*SURR*
*SURR*

Jag har genom en mycket pålitlig källa fått reda på att den neutrala sektionen LÅNGT IFRÅN är taifarnas sektion. En del har gjort en fuling och köpt på neutrala så att Taifarna inte får många platser. Tror taif ärligt talat att man är smartare än oss? Haha ska bli så jävla kul när alla blir helt paff vad lite taifare det är.

Vi fick 150. ni får inte fler än 250 biljetter tro mig ;) vad ni än skriver och tror
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Qrax
Forumproffs

Post by Qrax »

Visst, man behöver inte bry sig om de Tingsryd-supportrar som köper biljetter på västra stå, eftersom dom ändå inte får stå där. Men varje sån köpt biljett innebär en Lakers-supporter färre på den sektionen. Och det är ju inte så kul.
teddy
c/o LL´s Forum

Post by teddy »

Skulle det finnas en enda tengsryd bonde på VS, så ska han veta att han lever. Eller inte om han ställer sig där.

Om dom ställer sig på VS så kan dom aldrig mer gå ut och mjölka sina flickvänner med andra ord
I always tell the truth, even when i lie
Toyspeed
Forumamatör

Post by Toyspeed »

Och hur ska ni vid biljettinsläppet se om de är en taifare eller lakej??
Med tanke på att TAIFARE sällan är sådana julgranar som ni..
Utan mössa, halsduk eller tröja kommer ni inte veta vem som är lakej eller taifare
majkel
Forumproffs

Post by majkel »

Toyspeed wrote:Och hur ska ni vid biljettinsläppet se om de är en taifare eller lakej??
Utan mössa, halsduk eller tröja kommer ni inte veta vem som är lakej eller taifare
NI LUKTAR HÄSTSKIT
VÄXJÖ LAKERS
SINCE nittonhundrafrösihjäl!
http://www.flyfishingnerds.se
Lalin
c/o LL´s Forum

Post by Lalin »

Precis Toyspeed, ni kan ha köpt biljetter till VS för att tona ner lakers klack? Är det så? Men så korkade kan man väl inte vara. Det är omöjligt. :wink:
Last edited by Lalin on 27 August 2010, 19:48, edited 3 times in total.
Blueshirts United
Lalin
c/o LL´s Forum

Post by Lalin »

Jag fick idag tag i biljett på kansliet. 155 kr, serviceavgift tillkom. Skulle min biljett egentligen ha sålts på webbiljett? Varför såldes den då på kansliet? Eller är det något nytt för i år att man betalar 15kr extra även på kansliet?
Blueshirts United
Etnoj
Forumentusiast

Post by Etnoj »

Sjukt tragiskt om det kommer finnas Taifare på VS. Om det gör det kommer det ju inte bli kul för den individen, så mycket kan man ju säga...

Fast å andra sidan så lär vakterna vara väldigt noggranna med vilka som kommer in på VS!
[b]Hörde Saviano tala med Tom Koivisto under en match - "Kör du först så väntar jag där framme"[/b]
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer

Post by PutteA »

Toyspeed wrote:Och hur ska ni vid biljettinsläppet se om de är en taifare eller lakej??
Det är riktigt Toy, men dessa måste ha en jävla massa is i magen när väl TAIF gör mål, om dom gör mål 8) , att inte visa glädje! För om dom visar sig då, då kan det kanske bli en jobbig kväll för dessa!!! Sen vill jag påpeka att allt som ni gör kan vi göra värre! "Storebror är tillbaka" kontras sönder med "Storebror eller lillebror kvittar, det är ändå pappa som bestämmer". Så ni borde lärt er nu att det alltid kommer surt efteråt!!! :wink:
Locked