PREMIÄREN MOT TINGSRYD !!
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
- Sköna_Gröna
- Forumamatör
Självklart kommer ingen Lakersanhängare att finnas på sektion 4 heller om nu den är såld helt till TAIF. Men jag är inte förvånad att det kommer en sådan kommentar istället för insikten om att det inte är förenligt med arenasäkerhet att stå i hemmaklacken. Vänd på steken istället och tänk tanken att 30-40 Lakersanhängare köper platser mitt GB:s territorium i er hall. Känns som att det bara är Tingsrydare som över huvudtaget kan tänka sig en sådan dumhet?????!! 

Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det

-
- Styrelsen Lakers Lakejer
-
- c/o LL´s Forum
Nej för att som du kan se (Ja, du lär inte vara blind och du kan antagligen läsa) så står det "1 Bortastå, 2-3 Hemmastå, 4-Neutral" alltså tror inte jag att vakter bryr sig om lakersfans står vid sek. 4!Sköna_Gröna wrote:Hur ska någon som sympatiserar med Lakers kunna stå på sektion 4?
Det lär vara minst lika riskfyllt som om någon Taifare står på "VS"... (En fundering bara)
-
- c/o LL´s Forum
Dom ställer sig såklart på VS och de märkliga taifarna som köpt på VS ställer sig då på sektion 4. Ett mycket trevligt byte imo. Plus att det blir ju de taifarnas chans som köpt biljetter på hemmastå, att se matchen för på VS kommer dom inte se den.Sköna_Gröna wrote:Hur ska någon som sympatiserar med Lakers kunna stå på sektion 4?
Det lär vara minst lika riskfyllt som om någon Taifare står på "VS"... (En fundering bara)
Tror att allt kommer att lösa sig bra och att det blir en grym stämning med Lakejerna i spetsen. Men gränsen mellan fest och skandalmatch är i dagsläget skrämmande tunn.
Den som inte sjunger är taifare!!!
"Vår 'biljett-kupp' igår gick enligt planerna och det verkar som om de från Lakers-håll först idag insåg vad som hade hänt. Kul att se att vi har spridit lite panik bland lakejerna som uppenbarligen inte var på tårna. Jag brukar inte lita allt för mycket på den här bloggen (lakersbloggen), således undrar jag om det stämmer som han skriver att 'Webbiljett har stängts ner vilket är fullt naturligt då Växjö Lakers vill ha så bra kontroll som möjligt på vilka de släpper ståplatsbiljetterna till'. Men om det är så Lakers väljer att sälja sina biljetter så förväntar jag mig att TAIF svarar med samma medel när det väl blir dags."
http://nittontjugotre.blogg.se/2010/aug ... ml#comment
Ojojoj, nu drar nog bönnerna in de fjuttiga 150 biljetterna som vi fick i dackehallen i oktober. Rackans!
http://nittontjugotre.blogg.se/2010/aug ... ml#comment
Ojojoj, nu drar nog bönnerna in de fjuttiga 150 biljetterna som vi fick i dackehallen i oktober. Rackans!

-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
- Sköna_Gröna
- Forumamatör
PutteA: Jag hade en fundering.. My Bad! Tydligen verkar Lakejer kunna tänka sig detta scenario. (läs Svartvadet)
Det är ofantligt roligt att ni skapar trådar om hur mycket Tingsryds-folk hatar er och hur "jävliga de är där nere i Tingsryd". Här blir vi kallade muppar ,smurfar, stråhatar osv. Jag har inte sett en enda tråd där grönvita trakasserar Lakejer. Era konspirationsteorier och djungeltrummor är ohyggligt irriterande. Hatet trappas upp... Fortsättning följer!
Det är ofantligt roligt att ni skapar trådar om hur mycket Tingsryds-folk hatar er och hur "jävliga de är där nere i Tingsryd". Här blir vi kallade muppar ,smurfar, stråhatar osv. Jag har inte sett en enda tråd där grönvita trakasserar Lakejer. Era konspirationsteorier och djungeltrummor är ohyggligt irriterande. Hatet trappas upp... Fortsättning följer!
Stolthet, hjärta, tradition
Senaste gången jag läste på ert Forum så läste jag bl.a. detta;Sköna_Gröna wrote:PutteA: Jag hade en fundering.. My Bad! Tydligen verkar Lakejer kunna tänka sig detta scenario. (läs Svartvadet)
ekan62 skriver:
"Jag önskar INTE Laudius o Hillding lycka till.Pissa på Lakers!"
robban skriver:
"Jaha då var laudius o Hilding klar för äckel lakers! Judas"
Och jag tänker inte ta upp mer än så, men jag kan ju säga att man trakasserat spelare som Laudius och Hillding bara för att de inte vill stanna kvar i Tingsryd.
Thats Mr. Ratscore to you..!
- Sköna_Gröna
- Forumamatör
Ja du kan fortsätta tycka det är kul. För in på VS kommer du inteAP wrote:Det var inte kul att gå till erat kansli och viska fram med fingrarna i kors bakom ryggen att man håller på Lakers. Men man fick ju ett par biljetter till, på västra stå med. Extra kul

Tack för ditt bidrag till våran nya arena

Once a laker, always a laker!
-
- c/o LL´s Forum
"Borta-supportrar som köper biljetter på Västra Ståplats kommer att bli hänvisade till andra sidan. Polisen ser denna match som en högrisk-match och kommer därför inte tillåta supportrar på samma sida utan någon typ utav avskiljande stängsel, enbart för att det är en säkerhetsrisk"
Vi kan nog vara lugna! Undrar hur dom gör om någon träskalle smiter igenom? Skulle inte förvåna mig om denne bli utkastad!
Vi kan nog vara lugna! Undrar hur dom gör om någon träskalle smiter igenom? Skulle inte förvåna mig om denne bli utkastad!
Sköna pengar till Lakerskassan det. Gå du och fortsätt tro att du kan komma in på VS och hålla på taif den 15:e, gör det. Men kom inte och gnäll den 16:e med att vi hade för hårda vakter och att du och många andra aldrig blev insläppta trots att ni hade biljetter.AP wrote:Det var inte kul att gå till erat kansli och viska fram med fingrarna i kors bakom ryggen att man håller på Lakers. Men man fick ju ett par biljetter till, på västra stå med. Extra kul
Tänk! en gång i tiden skulle taifarna bojkotta alla derbyn mot växjö för att inte Växjö skulle tjäna några extra pengar på bönnerna men nu är det tydligen annorlunda helt plötsligt?
-
- c/o LL´s Forum
*SURR*
*SURR*
Jag har genom en mycket pålitlig källa fått reda på att den neutrala sektionen LÅNGT IFRÅN är taifarnas sektion. En del har gjort en fuling och köpt på neutrala så att Taifarna inte får många platser. Tror taif ärligt talat att man är smartare än oss? Haha ska bli så jävla kul när alla blir helt paff vad lite taifare det är.
Vi fick 150. ni får inte fler än 250 biljetter tro mig
vad ni än skriver och tror
*SURR*
Jag har genom en mycket pålitlig källa fått reda på att den neutrala sektionen LÅNGT IFRÅN är taifarnas sektion. En del har gjort en fuling och köpt på neutrala så att Taifarna inte får många platser. Tror taif ärligt talat att man är smartare än oss? Haha ska bli så jävla kul när alla blir helt paff vad lite taifare det är.
Vi fick 150. ni får inte fler än 250 biljetter tro mig

"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Precis Toyspeed, ni kan ha köpt biljetter till VS för att tona ner lakers klack? Är det så? Men så korkade kan man väl inte vara. Det är omöjligt. 

Last edited by Lalin on 27 August 2010, 19:48, edited 3 times in total.
Blueshirts United
Sjukt tragiskt om det kommer finnas Taifare på VS. Om det gör det kommer det ju inte bli kul för den individen, så mycket kan man ju säga...
Fast å andra sidan så lär vakterna vara väldigt noggranna med vilka som kommer in på VS!
Fast å andra sidan så lär vakterna vara väldigt noggranna med vilka som kommer in på VS!
[b]Hörde Saviano tala med Tom Koivisto under en match - "Kör du först så väntar jag där framme"[/b]
Det är riktigt Toy, men dessa måste ha en jävla massa is i magen när väl TAIF gör mål, om dom gör målToyspeed wrote:Och hur ska ni vid biljettinsläppet se om de är en taifare eller lakej??
Med tanke på att TAIFARE sällan är sådana julgranar som ni..
Utan mössa, halsduk eller tröja kommer ni inte veta vem som är lakej eller taifare

Så är det med det, som det