Zlatan

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Herr Oberst
Forumdemon

Post by Herr Oberst »

Cpt Haddock wrote:Om han inte ställer upp i landslaget så kan fara åt h-vete :evil:
Vad ska han där att göra? Sämst på plan har han varit under de senaste typ 30 matcherna han gjort
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

han lyckades iallafall sätta en straff ikväll.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Viktor666
Forumterrorist

Post by Viktor666 »

Japp, och överskattade Messi gjorde bara tre ynkliga skitmål. Störtlöjligt!
"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
Stoffe
Forumdemon

Post by Stoffe »

Viktor666 wrote:Japp, och överskattade Messi gjorde bara tre ynkliga skitmål. Störtlöjligt!
Och lyckades fixa straffen till Zlatan
Once a laker, always a laker!
Cpt Haddock
Forumamatör

Post by Cpt Haddock »

Herr Oberst wrote:
Cpt Haddock wrote:Om han inte ställer upp i landslaget så kan fara åt h-vete :evil:
Vad ska han där att göra? Sämst på plan har han varit under de senaste typ 30 matcherna han gjort

Han är sämst i landslaget men om han blir utagen till truppen ska han snällt komma inget är större änn att få spela för sitt land!!!
Herr Oberst
Forumdemon

Post by Herr Oberst »

Fan vad Inter måste vara glada för att gjorde sig av med förloraren Zlatan. Mannen som aldrig kommer vinna en stor titel.
Inter fick dessutom sjukt mycket stålar för att slippa honom. Fantastiskt
Hatapopcornssupportrar
Forumproffs

Post by Hatapopcornssupportrar »

Ja han var direkt värdelös i dessa 2 matcherna, i första matchen spelade han väl bara cirka 70 minuter, problemet är att han enbart sprang marginellt mer/längre än Valdez...som ju är barcas målvakt...
Jose Mourinho, den överlägset bästa taktiska tränaren i världen !
Stoffe
Forumdemon

Post by Stoffe »

TACK INTER!!!! :golfclap:

Blir visst ingen CL-buckla för världens bästa fotbollsspelare den här säsongen :lol: HELLER
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Hur kan svenskar vara glada när det inte går bra för svenskar?
Snacka om patetiskt
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Charlamov
Forumterrorist

Post by Charlamov »

Skulle tro att det är en kombination av hans dryga och överlägsna attityd och Jante. Har man en gång skitit i det blå skåpet är det svårt att få bort lukten hur noggrant man än rengjort det.

Sen räcker det kanske med att han kommer från Malmö för att Rögle suppisarna ska ogilla honom 8).
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”

G. B. Shaw
Hatapopcornssupportrar
Forumproffs

Jag är inte glad, hade tippat att Barca skulle gå vidare så inte glad alls !
Dock så kanske du kan släppa dina zlatan-brillor och inse att han var direkt värdelös dessa 2 matcherna, anser du något annat så borde du inte ha åsikter om fotboll alls...
Stoffe
Forumdemon

Post by Stoffe »

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/f ... 7095627.ab

Dags för löneförhandling igen för världens "bästa" fotbollsspelare? :whistle:
Herr Oberst
Forumdemon

Post by Herr Oberst »

Så det är dags att krypa till korset nu. Krävs nog en del fjäsk och framförallt sänkt lön för att Juve ska ta tillbaka floppliraren
Malul
c/o LL´s Forum

Post by Malul »

Han var inge bra när Öster slog MFF i superettan för "nåt" år sedan,han är snart tillbaka i MFF om denna kräftgång fortsätter :lol:
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Herr Oberst
Forumdemon

Post by Herr Oberst »

Fast MFF går ju bra nu. Vore kanske dumt att ta in en förlorare och stämningsdödare i laget
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Zlatan är klar för AC Milan
Kommer att presenteras denna veckan
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Pysslingen
Forumentusiast

Post by Pysslingen »

Är du säker på detta?
Hatapopcornssupportrar
Forumproffs

Zlatan var riktigt bra idag, fyllde på vattenflaskorna kanonfint och hade även stor framgång i kvadraten på uppvärmningen, vem fan är Messi liksom?
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum

Post by Lakershjärta71 »

Säger bara en sak, Zlatan är loj, mycket loj, verkar inte göra nånting nu för att verkligen får stanna i Barca. Fattar inte vad han håller på med. Han verkar inte tycka det är kul med fotboll längre. Har han för mycket pengar i plånboken.? :roll:
Per_växjö
c/o LL´s Forum

Post by Per_växjö »

Lakersfan_03 wrote:Zlatan är klar för AC Milan
Kommer att presenteras denna veckan
Jasså? :roll:

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/f ... 7160626.ab
TP! Mannen, Myten, Frisyren...
Herr Oberst
Forumdemon

Post by Herr Oberst »

Inter slapp Zlatan. Inter vann det största av det största.
Barca fick Zlatan och är inte längre regerande mästare
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Pysslingen wrote:Är du säker på detta?
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/f ... 7195837.ab
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Jag bryr mig inte om gräsätning, men vill passa på att ge en aspekt på Zlatans ovilja till att spela i landslaget vilket kritiserats kraftfullt av somliga. Vi inom hockeyn har ett mycket större problem där en MAJORITET av våra bästa skiter i att ge tillbaka till svensk hockey. Zlatan sitter inte och tuggar en massa bortförklaringar i alla fall. Även på den här punkten är gräsätarna före oss. I deras sport är det anmärkningsvärt att inte ställa upp, i vår är man chockad när någon gör det...
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Om man inte är motiverad är det väl bättre att vara ärlig och ge någon annan ''yngre'' chansen. Såväl som i fotbollen som hockeyn. Enligt mig inga konstigheter alls.
Stinklink
Forumamatör

Post by Stinklink »

Enligt mig ska man alltid ställa upp när landslaget kallar. Iallafall när det handlar om tävlingsmatcher. Egoister som tackar nej ska inte frågas igen. Titta bara på Ryssland i VM vilken disciplin, ingen tvekan när landet kallar. Det spelar ingen roll om hur stor stjärnan är, laget före jaget.
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Lakersfan_03 wrote:Om man inte är motiverad är det väl bättre att vara ärlig och ge någon annan ''yngre'' chansen. Såväl som i fotbollen som hockeyn. Enligt mig inga konstigheter alls.
ultraboy
Forumentusiast

Post by ultraboy »

Stinklink wrote:Enligt mig ska man alltid ställa upp när landslaget kallar. Iallafall när det handlar om tävlingsmatcher. Egoister som tackar nej ska inte frågas igen. Titta bara på Ryssland i VM vilken disciplin, ingen tvekan när landet kallar. Det spelar ingen roll om hur stor stjärnan är, laget före jaget.
Seriöst, skämtar du? Hövdingarna sätter in mångmångmiljon belopp för att ryska spelarna ska vara med. och med de stjärnor de hade mot alla de övriga länder bör de ha vunnit VM LÄTT. Jaget för laget! pengar före allt.
y.
Stinklink
Forumamatör

Post by Stinklink »

ojdå, missade det.
Stinklink
Forumamatör

Post by Stinklink »

jaa, dom borde ha vunnit vm utan tvekan. Sen om det var därför spelarna kom till VM har jag ingen aning om. Men har svårt att tro att de kom bara för pengarna. Står fortfarande fast vid att man inte ska dalta med stjärnorna bara för att dom är bättre spelare. Kommer dom inte när dom blir kallade ska dom inte heller komma när det blir OS. Likadant i fotboll, spelar dom inte när dom blir kallade till ett mästerskapskval ska dom heller inte komma när det är dags för ett mästerskap. Det var Henke Larsson mästare på att göra exempelvis.
Hatapopcornssupportrar
Forumproffs

Att Zlatan + andra inte spelar träningsmatcher osv skiter jag fullständigt i, att spelare skiter i VM i hockey är inte heller så konstigt då VM är så pinsamt urvattnat och ointressant så man somnar...Däremot ställer alla upp när det är OS! Att/om Zlatan inte behagar ställa upp ( rätt sjukt att man ska behöva säga ställa upp när det handlar om EM-kval !! ) så bevisar det ju bara det alla redan vet, dvs att han är en bortskämd diva! Hade t.ex Anders Svensson agerat på samma vis som Zlatan? svar: NEJ givetvis inte för där finns det heder och en stolthet över att representera sitt land, Zlatan representerar bara sig själv....
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Du kan ju inte vara särskilt insatt i fotboll överhuvudtaget. Att spela i svenska landslaget är i dagsläget rena rama plågan. Hur spelarna klarar av att spela med varandra är en mystisk gåta. Fotbollen under Lagerbäcks sista år var pinsam att beskåda. Att så många ''stjärnor'' i ett lag kan prestera så pass dålig fotboll för mig är en gåta. Och JA Zlatan har varit dålig, men LÅNGT ifrån den enda. Ta bort Zlatan och övriga som är över 25 år i landslaget och in med lite U21 spelare, så kan jag lova er att Sverige kommer att kvalificera sig för EM.

Fotbollsnivån i både Landslaget och Allsvenskan håller en korpnivå av den lägre klassen. Frågan är ens om Mourinho kunde få träfötter att spela underhållande fotboll
Stoffe
Forumdemon

Post by Stoffe »

Lakersfan_03 wrote: Fotbollsnivån i både Landslaget och Allsvenskan håller en korpnivå av den lägre klassen. Frågan är ens om Mourinho kunde få träfötter att spela underhållande fotboll
Nä därför Zlatan fick flytta 8)
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Haha om du tror att Mourinho inte gillar Zlatan så har även du noll koll. Zlatan är en av Mourinhos favoritspelare och har sagt att han hade haft honom i vilket lag som helst :wink:
Malul
c/o LL´s Forum

Post by Malul »

jag tror att semifinalsförlusten var peaken,fr o m nu pekar det neråt.
men han har varit grymt framgångsrik,intet tu tal om saken.
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Hatapopcornssupportrar
Forumproffs

Lakersfan: Jag har mer kunskap om fotboll i mitt ena lillfinger än du har mellan öronen..Du kommenterar överhuvudtaget inte det SAKLIGA i det jag skrev...dvs att Zlatan är en bortskämd diva !!! Nej för om ett LAND inte vinner vill man ju inte spela...Därför San Marino,Luxemburg m.fl alltid får ställa in sina landskamper..eller nej just det nej det gör dom ju inte alls... Zlatan är en bra fotbollsspelare och passar bra in i gå-tempot i italienska ligan,i Barca började han bra men har sedan varit bra mycket sämre än Pedro,Messi och Bojan, och för den prislappen han har är det inte godkänt, + då det faktum att han är en bortskämd diva och inte ens behagar spela för Sverige visar ju bara vilken typ av person han är !
Last edited by Hatapopcornssupportrar on 29 May 2010, 02:15, edited 1 time in total.
Post Reply