Vad ska han där att göra? Sämst på plan har han varit under de senaste typ 30 matcherna han gjortCpt Haddock wrote:Om han inte ställer upp i landslaget så kan fara åt h-vete
Zlatan
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- Forumdemon
-
- Forumamatör
Herr Oberst wrote:Vad ska han där att göra? Sämst på plan har han varit under de senaste typ 30 matcherna han gjortCpt Haddock wrote:Om han inte ställer upp i landslaget så kan fara åt h-vete
Han är sämst i landslaget men om han blir utagen till truppen ska han snällt komma inget är större änn att få spela för sitt land!!!
-
- Forumdemon
-
- Forumproffs
-
- c/o LL´s Forum
Skulle tro att det är en kombination av hans dryga och överlägsna attityd och Jante. Har man en gång skitit i det blå skåpet är det svårt att få bort lukten hur noggrant man än rengjort det.
Sen räcker det kanske med att han kommer från Malmö för att Rögle suppisarna ska ogilla honom
.
Sen räcker det kanske med att han kommer från Malmö för att Rögle suppisarna ska ogilla honom

”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
-
- Forumproffs
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/f ... 7095627.ab
Dags för löneförhandling igen för världens "bästa" fotbollsspelare?
Dags för löneförhandling igen för världens "bästa" fotbollsspelare?

Once a laker, always a laker!
-
- Forumdemon
-
- Forumdemon
-
- c/o LL´s Forum
- Pysslingen
- Forumentusiast
-
- Forumproffs
-
- c/o LL´s Forum
Jasså?Lakersfan_03 wrote:Zlatan är klar för AC Milan
Kommer att presenteras denna veckan

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/f ... 7160626.ab
TP! Mannen, Myten, Frisyren...
-
- Forumdemon
-
- c/o LL´s Forum
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/f ... 7195837.abPysslingen wrote:Är du säker på detta?
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Jag bryr mig inte om gräsätning, men vill passa på att ge en aspekt på Zlatans ovilja till att spela i landslaget vilket kritiserats kraftfullt av somliga. Vi inom hockeyn har ett mycket större problem där en MAJORITET av våra bästa skiter i att ge tillbaka till svensk hockey. Zlatan sitter inte och tuggar en massa bortförklaringar i alla fall. Även på den här punkten är gräsätarna före oss. I deras sport är det anmärkningsvärt att inte ställa upp, i vår är man chockad när någon gör det...
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Seriöst, skämtar du? Hövdingarna sätter in mångmångmiljon belopp för att ryska spelarna ska vara med. och med de stjärnor de hade mot alla de övriga länder bör de ha vunnit VM LÄTT. Jaget för laget! pengar före allt.Stinklink wrote:Enligt mig ska man alltid ställa upp när landslaget kallar. Iallafall när det handlar om tävlingsmatcher. Egoister som tackar nej ska inte frågas igen. Titta bara på Ryssland i VM vilken disciplin, ingen tvekan när landet kallar. Det spelar ingen roll om hur stor stjärnan är, laget före jaget.
y.
jaa, dom borde ha vunnit vm utan tvekan. Sen om det var därför spelarna kom till VM har jag ingen aning om. Men har svårt att tro att de kom bara för pengarna. Står fortfarande fast vid att man inte ska dalta med stjärnorna bara för att dom är bättre spelare. Kommer dom inte när dom blir kallade ska dom inte heller komma när det blir OS. Likadant i fotboll, spelar dom inte när dom blir kallade till ett mästerskapskval ska dom heller inte komma när det är dags för ett mästerskap. Det var Henke Larsson mästare på att göra exempelvis.
-
- Forumproffs
Att Zlatan + andra inte spelar träningsmatcher osv skiter jag fullständigt i, att spelare skiter i VM i hockey är inte heller så konstigt då VM är så pinsamt urvattnat och ointressant så man somnar...Däremot ställer alla upp när det är OS! Att/om Zlatan inte behagar ställa upp ( rätt sjukt att man ska behöva säga ställa upp när det handlar om EM-kval !! ) så bevisar det ju bara det alla redan vet, dvs att han är en bortskämd diva! Hade t.ex Anders Svensson agerat på samma vis som Zlatan? svar: NEJ givetvis inte för där finns det heder och en stolthet över att representera sitt land, Zlatan representerar bara sig själv....
-
- c/o LL´s Forum
Du kan ju inte vara särskilt insatt i fotboll överhuvudtaget. Att spela i svenska landslaget är i dagsläget rena rama plågan. Hur spelarna klarar av att spela med varandra är en mystisk gåta. Fotbollen under Lagerbäcks sista år var pinsam att beskåda. Att så många ''stjärnor'' i ett lag kan prestera så pass dålig fotboll för mig är en gåta. Och JA Zlatan har varit dålig, men LÅNGT ifrån den enda. Ta bort Zlatan och övriga som är över 25 år i landslaget och in med lite U21 spelare, så kan jag lova er att Sverige kommer att kvalificera sig för EM.
Fotbollsnivån i både Landslaget och Allsvenskan håller en korpnivå av den lägre klassen. Frågan är ens om Mourinho kunde få träfötter att spela underhållande fotboll
Fotbollsnivån i både Landslaget och Allsvenskan håller en korpnivå av den lägre klassen. Frågan är ens om Mourinho kunde få träfötter att spela underhållande fotboll
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
-
- Forumproffs
Lakersfan: Jag har mer kunskap om fotboll i mitt ena lillfinger än du har mellan öronen..Du kommenterar överhuvudtaget inte det SAKLIGA i det jag skrev...dvs att Zlatan är en bortskämd diva !!! Nej för om ett LAND inte vinner vill man ju inte spela...Därför San Marino,Luxemburg m.fl alltid får ställa in sina landskamper..eller nej just det nej det gör dom ju inte alls... Zlatan är en bra fotbollsspelare och passar bra in i gå-tempot i italienska ligan,i Barca började han bra men har sedan varit bra mycket sämre än Pedro,Messi och Bojan, och för den prislappen han har är det inte godkänt, + då det faktum att han är en bortskämd diva och inte ens behagar spela för Sverige visar ju bara vilken typ av person han är !
Last edited by Hatapopcornssupportrar on 29 May 2010, 02:15, edited 1 time in total.