Ni e patetiska!!!

Här diskuterar du ämnen som har med klacken att göra.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Locked
svenne

Ni e patetiska!!!

Post by svenne »

Detta är det lägsta jag har sett!

Nog för att ja har sett många låga grejer men detta är under all kritik!
Hur fan kan ni sno MFF-Supports ramsa som sjungits på Malmö Stadion i flera år?

Skäms ni inte när ni står där o skriker den o vet att det är ren o skär stöld rakt av!

http://lakejer.griffel.net/ramsor.php

Översta ramsan!

Sluta sjunga den ni kommer bara dra skam över er själva!
O till dig som lagt in den där eller påstått sig gjort den själv!
Skaffa dig ett liv!!!!
Zrekal
Forumdemon

Post by Zrekal »

Jobbar du på patentverket?
Bizon
Forumdemon

Post by Bizon »

Svenne lägg ner direkt hur många tror du inte snor ramsor av varandra??

Och vi kanske e patetiska men så ifall tycker jag om att vara patetisk och du får gärna kom till klacken och vara patetisk också om du vill? :lol: :D
Bortsprungen Lakej
Forumentusiast

Post by Bortsprungen Lakej »

Stäm oss! :twisted:
svenne

Post by svenne »

Bortsprungen Lakej wrote:Stäm oss! :twisted:
Hade man kunnat göra det hade vi gjort det!

Men tyvärr går inte det! Det räcker med att vi sprider ut i hela Sverige vilka lågvattenmärken till såkallad klack ni e!
svenne

Post by svenne »

Bizon wrote:Svenne lägg ner direkt hur många tror du inte snor ramsor av varandra??

Och vi kanske e patetiska men så ifall tycker jag om att vara patetisk och du får gärna kom till klacken och vara patetisk också om du vill? :lol: :D
Stå i samma klack som er.... nej tack det finns mindre saker som kan få mig att må illa!
Bortsprungen Lakej
Forumentusiast

Post by Bortsprungen Lakej »

Gör så- tror du att vi bryr oss en sekund så misstror du. Dra nåt gammalt över dig, din patetiska lus :lol: :lol:
svenne

Post by svenne »

Rickard Andersson wrote:Jobbar du på patentverket?
nej jag är bara en vanlig svensk med lite moral i kroppen o sunda värderingar! MAN SNOR INTE ANDRA KLACKERS MATERIAL!!!
Bizon
Forumdemon

Post by Bizon »

Tycker du att vi är det så är det väl OK men kan du inte strunta i att vara här inne och förklara för oss vilka idioter vi är för vi skiter faktiskt i det och vi vet att vi inte är lika bra som MFF Support efter som dom är typ 4000 medlemmar eller nåt sånt så lägg ner så är du snäll!
Zrekal
Forumdemon

Post by Zrekal »

Du glömmde att lära dig föra dig, först då kanske någon tar dig på allvar. Kamma till dig nu och inse att massor av ramsor florerar på fler än 1!! arena och den enda som är patetisk är du som tror att ramsor skyddas av upphovsmän.
svenne

Post by svenne »

Bizon wrote:Tycker du att vi är det så är det väl OK men kan du inte strunta i att vara här inne och förklara för oss vilka idioter vi är för vi skiter faktiskt i det och vi vet att vi inte är lika bra som MFF Support efter som dom är typ 4000 medlemmar eller nåt sånt så lägg ner så är du snäll!
Så bara för att vi e 4000 medlemar med lite egen kreativitet så skall vi supporta er med sånger! Eller rättare sagt bli skinnade på våra egna sånger! Det är så lågt så man mår illa!
Bizon
Forumdemon

Post by Bizon »

Du har så rätt Rickard!
Bizon
Forumdemon

Post by Bizon »

Menar du på fullaste allvar att alla ramsor som MFF Support sjunger är egen komponerade med musik och text!?

Du måste skoja med mig!
Zrekal
Forumdemon

Post by Zrekal »

svenne wrote:Så bara för att vi e 4000 medlemar med lite egen kreativitet så skall vi supporta er med sånger! Eller rättare sagt bli skinnade på våra egna sånger! Det är så lågt så man mår illa!
Då tycker jag du ska skynda dig till toaletten så du inte spyr dig själv i famnen...
MFF
Forumamatör

Post by MFF »

Det är ju inte bara den ramsan. Ni har flera andra som ni tagit från MFF och andra allsvenska klackar. Har ni ingen ni kommit på själv??
Dålig fantasi eller??
MEL
Forumdemon

Post by MEL »

Jag hörde att Lasse Åberg fick inspirationen till melodin i scenen "grisfesten" i filmen Sällskaperesan genom MFF´s klack, tänk vad duktiga MFF´s klacken är som lyckas få med melodin till sin ramsa på en av Sveriges största filmsucceér. Grattis MFF :lol: :roflol: :lol:
Last edited by MEL on 1 October 2003, 12:05, edited 2 times in total.
Daniel
Forumterrorist

Post by Daniel »

ungefär som dom som snode dom före oss

vi ska bara ha stulna ramsor :wink:
buck
c/o LL´s Forum

Post by buck »

det var väl ett jävla liv om det här...
sålänge nån inte har copyrightat ramsorna och skickat in till STIM så är det väl inte förbjudet att låna och ändra dom...

tycker MFF:arna ska tagga ner lite... inga andra klackar/supportrar verkar ju gnälla för att andra klubbar lånar deras ramsor. tycker ni isf ska känna er lite stolta för att ni gjort så pass bra ramsor att folk VILL låna dom...
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
mackan
Forumterrorist

Post by mackan »

Fan va coolt, mff:are som älskar fotboll är inne på vårt forum, forum för hockey i allsvenskan 8O 8O

Hmm, har för mig att ursprunget kommer från sydamerika, kanske några sydamerikaner stämmer oss? :fuck:
.....
Frasse
Forumentusiast

Post by Frasse »

Vilken tur att vi kan läsa vad den där Svenne skriver.

Om vi hade hört hans röst så hade ingen förstått vad han säger.

Jo kanske när han spottat ut gröten han har i truten...så hade vi nog förstått.

Skulle skrivit mer men jag ids inte.
Linda
c/o LL´s Forum

Post by Linda »

Varför ge sånna människor uppmärksamhet genom att kommentera det de skriver överhuvudtaget??
MFFKlackenAegerEr
Forumamatör

Post by MFFKlackenAegerEr »

Era tjuvar, ni borde få stämmbanden avklippta.
CU
Forumamatör

Post by CU »

Svenne: Vad väntar du dig för svar om du är så jäkla aggressiv, du skämmer för f-n ut både dig själv och oss andra MFF:are! Bara grundat på det faktum att du kallar ramsorna för MFF-supports (supporterklubben är INTE klacken) gör att man undrar hur insatt du egentligen är.

Ni som håller på Lakers borde nog ändå tänka efter lite. Visst är det vanligt att man delvis lånar sånger (det är stor skillnad att låna från utlandet) av varandra men det finns mellan de stora klackarna en tyst (eller ibland väldigt explicit) överenskommelse om att inte sno melodier från varandra. Om en annan fotbollsklack kopierat melodi och text rakt av som ni gjort med exempelvis "Ett skott, ett mål..." så skulle det bli ett jävla liv kan jag lova. Att ni gör det känns nog för de flest mindre störande, men ändå lite märkligt.

Hade ni ärligt talat själv inte tyckt att det vore lite roligare att komma på en egen text istället för exempelvis "Ett skott, ett mål"?
Forza^MFF
Forumamatör

Post by Forza^MFF »

Mmm tyvärr är det nog mest de "yngre" från MFF klacken som kommer reagera här....Ni har rätt i attt många Klackramsor kommer från andra klubbar os.v.. Men ett stort MEN detta är ju rent plagiat..Lite tråkigt och fantasilöst....
Ett Skott, Ett mål, för Malmö
Melodi: Cielito lindo (mexikansk folkvisa)
Åååh MFF
Vi älskar Malmö FF
Vi sjunger,
Vi krigar,
Vi älskar vårt lag
Ett skott,
Ett mål,
För Malmö
Wolger

Jösses ...

Post by Wolger »

vilket liv ... vilket fasligt liv ...
Lakers Lakejer har alltså i sin underbara PR lyckats att få en av sveriges just nu största fotbollssupportrar att totalt tappa fattningen. Kan man få bättre PR än det ? Istället för att hetsa upp er, åk över till era kusiner och svep en Carlsberg.

Svälj gröten, klipp er, skaffa er ett jobb och göd Göran Persson för han är väl oxå från halvdanmark ?

psst Bizon jag är med dig.... svenne till klacken.
MFF
Forumamatör

Post by MFF »

Tja, Göran Persson kommer från Katrineholm. Men jag vet inte hur mycket du räknar till "halvdanmark". :?
Snoken
Forumterrorist

Post by Snoken »

Jag förstår inte kritiken. De flesta ramsorna florerar ju i alla klackar. Ska man hålla på såhär så är ju även de enklaste klapp-klapp-ramsorna fel att använda.
Wolger

Han har då en l....

Post by Wolger »

Han har då en lägenhet i Malmö ... så jag vet inte hur mycket du räknar Katrineholm till Malmö men det är klart ... skåningar har ju aldrig varit direkt klyftiga ...

Vi skänker skåne till danmark.
Viktor666
Forumterrorist

Post by Viktor666 »

Tagga ner lite nu!
Nu har ju faktiskt två Malmöpågar framfört sina argument på ett vettigt sätt (till skillnad från Svenne) så då tycker jag vi kan skippa påhoppen och svara dem på ett lika vettigt sätt... :?
Och hade jag bara haft något vettigt att säga i ämnet så hade jag gjort det nu... :oops:
"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
anderzon
c/o LL´s Forum

Post by anderzon »

Lite mer ordning i tråden annars låser vi den... påhopp har ingen glädje av.
Wolger

LÅS

Post by Wolger »

LÅS TRÅDEN.

Var det inte detta vi stängde gästboken för och nu har det spridit sig in i vårt forum. Kunde vi inte hållt sånt här i gästboken.
MFF
Forumamatör

Post by MFF »

Helt rätt. Diskussionen ska hållas på en mogen nivå. Göran Persson sålde lägenheten i Malmö efter skilsmässan. Ganska oviktigt i sammanhanget, men ändå.
Locked