En eloge ...
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
En eloge ...
Jag måste ge en eloge åt Goisaren som skriver här på hemsidan, tänk om fler klackmedlemmar kunde vara som han. En mycket proffissionell inställning, all heder åt Goisarna som har en sån som han i sin klack.

Nu har du nog blandat ihop oss lite Erokerok wrote:Ja å han är även trevlig att dricka öl medOm det nu är samma goisare
![]()
![]()
Å även hans Tjej eller brors tjej är trevlig.
Hoppas hon hittar hit med snart.

Erok: Om du har något klart minne av fredagen i Nybro så var jag där och hälsade på då, samt pratade även med dig i samband med premiären

Mystiq: tack för berömmet

Tänk på att: Alla är vi supportrar, den enda lilla skillnaden är att vi håller på olika lag

Alltid Goisare......Jutet kaa :headbang:
KLOCKRENT
Det är precis såhär det ska vara mellan Supportrar ... dricka ett par bira ... snacka om varandras lag andra lag och vilka lag man kan slå i elitserien ...
Jag satt och tog ett par bira med Röglefans sist och det var skittrevligt. Det är alltid kul och se folk som kan vara supporter för sitt lag utan att slåss och hålla på och bete sig som svin. ...

Jag satt och tog ett par bira med Röglefans sist och det var skittrevligt. Det är alltid kul och se folk som kan vara supporter för sitt lag utan att slåss och hålla på och bete sig som svin. ...