En eloge ...

Här diskuterar du ämnen som har med klacken att göra.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
Wolger

En eloge ...

Post by Wolger »

Jag måste ge en eloge åt Goisaren som skriver här på hemsidan, tänk om fler klackmedlemmar kunde vara som han. En mycket proffissionell inställning, all heder åt Goisarna som har en sån som han i sin klack.
:clap:
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

Ja å han är även trevlig att dricka öl med :lol: Om det nu är samma goisare :lol: :lol: :lol: Å även hans Tjej eller brors tjej är trevlig.
Hoppas hon hittar hit med snart.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
goisetkaa
Forumamatör

Post by goisetkaa »

erok wrote:Ja å han är även trevlig att dricka öl med :lol: Om det nu är samma goisare :lol: :lol: :lol: Å även hans Tjej eller brors tjej är trevlig.
Hoppas hon hittar hit med snart.
Nu har du nog blandat ihop oss lite Erok :wink: Håller dock med om att de bröderna Goisare med tjej är supertrevliga :D

Erok: Om du har något klart minne av fredagen i Nybro så var jag där och hälsade på då, samt pratade även med dig i samband med premiären :wink:

Mystiq: tack för berömmet :D Själv hoppas jag att fler hänger på tåget mot framtidens supportrar :wink: För visst är det kul om man kan snacka och eventuellt även ta en bira eller två ihop innan, under och även efter matcherna :D

Tänk på att: Alla är vi supportrar, den enda lilla skillnaden är att vi håller på olika lag :clap:
Alltid Goisare......Jutet kaa :headbang:
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

Fan va vimsigt det kan vara imellanåt.Hur som hälst så är ju bara Hockey en lek på blodigt allvar :lol:
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Wolger

KLOCKRENT

Post by Wolger »

Det är precis såhär det ska vara mellan Supportrar ... dricka ett par bira ... snacka om varandras lag andra lag och vilka lag man kan slå i elitserien ... :lol:
Jag satt och tog ett par bira med Röglefans sist och det var skittrevligt. Det är alltid kul och se folk som kan vara supporter för sitt lag utan att slåss och hålla på och bete sig som svin. ...
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

Ja,Mystig och Goois kaa bara instämmer ,har alltid sagt och kommer alltid att säga ,utan motståndare blir det ingen match .Varför ska vi supportrar då inte vara vänner för att få se matchen,sen är det en annan sak om vi "hatar" varandra UNDER matchen .
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Post Reply