För De som vill komplicera Sin tillvaro en aning så hänvisar jag till Mina samlade Inlägg för en nyanserad bild av Mina åsikter.
Jag uppskattar Lakers MYCKET(även Medlem), men tänker inte förpesta något Årsmöte med Min närvaro av den anledningen att i allmännhet så befolkas Världen av Ryggdunkare som vill synas bland de som styr, Tycker personligen att det är intressantare att påverka genom åsikter utan koppling till personer, OM det jag med vissa andra skriver om är sant eller blir verklighet så kommer det att bli så utan att Jag behöver göra ett smack, dvs. analys av läget ger nödvändig förändring tid nog ändå. Frågan är VILKA kan säga vad var det Jag sa? Gnällrövar eller Ryggdunkare?
Lakers har varit en härlig Hockeybris i Regionen sedan 1997, där Klubben gått mot strömmen, nu tenderar Lakers alltmer att drabbas av traditionell Hockeykultur som Jag hoppats slippa.
Det är inte speciellt svårt att ha fullt förtroende för någon om något man inte begriper, inte heller klaga på allt, men den som läser Mina inlägg märker att så inte är fallet.
Jag må vara unik som tycker att Lakers Tränar/Ledar hattande är en STOR brist just Nu, men mitt gnäll bottnar i en rejäl portion omsorg om Lakers som Länets HockeyLag Nr:1, Om debatten ska bli så fattig att Man inte ska kunna kritisera svagheter precis på samma sätt som Spelare betygsätts så försvinner tjusningen med passion för Idrott.
De som styr Lakers har som YRKE att lösa vissa uppgifter, det har inte Jag utan det är bara ett uppskattat tidsfördriv, Jag förväntar Mig att Deras analyser och åtgärder är av högre kvalitet än Mina, Resultaten framöver ger svaret
FULL FART MOT 6:e plats!!!