"Jakten på nr 12..." ( CJ )
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Såg inte honom i närheten av pucken på 60 min. Åkte fel och tog konstiga beslut i sina åkningar. Nä han var inte bra mot Taif, men ändå synd att han sticker. Han har ju verkligen potential att blomma ut och det hade inte vart fel om han gjort det hos oss.
Undra om det är CJ eller en helt NY forward som presenteras imån, spännande!!!!!
Undra om det är CJ eller en helt NY forward som presenteras imån, spännande!!!!!
- McPhisto 75
- Forumamatör
-
- c/o LL´s Forum
Om man ska leta lediga forwards som Arvidssons ersättare. Kan väl inte finnas för många lediga vid det här tiden. Men av dom som finns så varför inte Jarnos gamle vapendragare från tiden i Surahammar..
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=1214
Det stod ju i smp att dom hade långt gångna förhandlingar med en allsvensk forward. Bör väl den forwarden då som ska presenteras eftersom det är en NY?
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=1214
Det stod ju i smp att dom hade långt gångna förhandlingar med en allsvensk forward. Bör väl den forwarden då som ska presenteras eftersom det är en NY?
"En av dom sämsta var han..." Klart att han är helt oduglig nu när han lämnat er. Konstigt hur fort den kan gå från att vara kanon till kass.
Sen var det nån som skrev att Sebbe inte klarade flytten från mammas gratäng. Du är dåligt påläst, det var flera år sedan han flyttade från mamma som bor i Karlskrona.
Sen var det nån som skrev att Sebbe inte klarade flytten från mammas gratäng. Du är dåligt påläst, det var flera år sedan han flyttade från mamma som bor i Karlskrona.
Tingsryds AIF
since 1923
since 1923
Jag vet mycket väl att han är från Karlskrona och att mamma Arvidsson bor där. Och jag hävdar åter: längtan till mammas potatisgratäng blev allt för svår. Skulle inte bli förvånad om det är i Kallekrona han hamnar istället för Taif. Men det är synd att han inte trivdes i Lakers.
Och du LasseMaja: han var verkligen helt KASS mot Tingryd. Vad detta berodde på vet vi nu. Att han är en lovande spelare har nog ingen på detta forum någonsin betvivlat. Men han behöver tydligen jobba en hel del på den mentala biten
Och du LasseMaja: han var verkligen helt KASS mot Tingryd. Vad detta berodde på vet vi nu. Att han är en lovande spelare har nog ingen på detta forum någonsin betvivlat. Men han behöver tydligen jobba en hel del på den mentala biten
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Primeau, tror faktiskt att du inte hade en blekaste aning att Sebastian är från Karlskrona.
Jag tror inte han flyttar till Karlskrona, en sån lovande spelare har inte råd att spela i tvåan om han vill utvecklas. Allsvenskan hade varit ett lagom steg att gå, hamnar han inte hos oss i Taif så går han nog till ett annat allsvenskt lag. Varför inte Nybro??
Jag tror inte han flyttar till Karlskrona, en sån lovande spelare har inte råd att spela i tvåan om han vill utvecklas. Allsvenskan hade varit ett lagom steg att gå, hamnar han inte hos oss i Taif så går han nog till ett annat allsvenskt lag. Varför inte Nybro??
Tingsryds AIF
since 1923
since 1923
-
- Forumproffs
Då verkar det som att jacobsson är klar för Lakers igen, å det tycker jag som Taifare är jäkligt synd.
Hur känns det för er som kallar oss Tingsrydsbor för rednecks å bonnjävlar, att ni har en äkta bonne i det egna laget??? Mer bonne än Christian kan man väl knappast bli i era ögon eller.
Hur känns det för er som kallar oss Tingsrydsbor för rednecks å bonnjävlar, att ni har en äkta bonne i det egna laget??? Mer bonne än Christian kan man väl knappast bli i era ögon eller.
Tingsryds AIF
since 1923
since 1923
Det kan ju kanske vara denna spelaren:
http://eliteprospects.com/player.php?player=751
http://eliteprospects.com/player.php?player=751
- Dragkampslakej
- Forumdemon
Å fan? Men tänk om Lakers nu har dessa pengar? Vad säger att man inte fått in MER än man behövde i samband med CJ ? Mycket mer !LasseMaja wrote:Kristoffersson som ersättare för Sebastian? Tror nog att Markus kräver lite mer i lön än vad Sebbe skulle haft.
Vem som kommer imorgon får vi se, jag är rätt nöjd och glad vem det än är.
Att vara " bonne " är i dagens läge en positiv benämning. En bonne bor på landet och sköter sin gård, ingenting annat. Det är enbart positivt för en Tingsrydsbo att bli kallad bonne. Bor Crille på landet o har egen gård så är han bonne. Vad jag hört så har han varken kor - grisar eller skogsmark så någon bonne är han nog inte. Jag välkomnar verkligen CJ till en ny säsong i Lakers.
Om nu transatlanterna är så bra som man kan hoppas o att vår supporterspelare kan uppfylla våra förväntningar så kan detta bli en riktigt rolig säsong.
På ett sätt var det synd med Arvidsson men jag håller med vissa andra att han såg lite bortkommen ut i Lakerdome mot TaIF.
Jag hoppas inte på Semjonov eller någon annan namnkunnig lirare som ersättare till SA utan mer på en kille i Hjalmarssons kaliber, vilken kille! Inte bara att han ger allt på isen han är oxå otroligt socialt kompetent och en riktig glädjespridare i laget.
Det är sådana killar vi ska krydda vår trupp med!
Om nu transatlanterna är så bra som man kan hoppas o att vår supporterspelare kan uppfylla våra förväntningar så kan detta bli en riktigt rolig säsong.
På ett sätt var det synd med Arvidsson men jag håller med vissa andra att han såg lite bortkommen ut i Lakerdome mot TaIF.
Jag hoppas inte på Semjonov eller någon annan namnkunnig lirare som ersättare till SA utan mer på en kille i Hjalmarssons kaliber, vilken kille! Inte bara att han ger allt på isen han är oxå otroligt socialt kompetent och en riktig glädjespridare i laget.
Det är sådana killar vi ska krydda vår trupp med!
Men frågan är hur många spelare som finns tillgängliga på denna tiden på året. Jag tror mycket väl att det kan vara Tobias Lundqvist, visserligen 31 år men skulle säkert funka nu när läget är som det är. Han finns med på sicos transferlista och står inte registrerad på någon klubb på eliteprospects hemsida. Mycket rutin från allsvenskan och är också en van poängplockare.
Last edited by Lakerdome on 15 August 2006, 17:33, edited 1 time in total.
En spelare som Tobias Lundqvist skulle inte vara fel - jag ser honom gärna i Lakersdressen. Han har rutinen och gör hyffsat bra med poäng på allsvensk nivå. Sebastian Arvidsson har framtiden för sig - Tobias Lundqvist, låt oss säga det nu, tror jag Växjö Lakers skulle ha mer glädje av just här och nu.
Tobias Lundqvist till Växjö Lakers?
/T5!!
Tobias Lundqvist till Växjö Lakers?
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]