Weinstock spelar ihop med Torsten iaf nu på träningen så jag tror det är menat att han skall vara där. Men visst säsongen har inte börjat än så mycket kan hända.
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
jag tror inte det är helt omöjligt att evertsson sätter in en hungrig junior först och sen så tror jag att Crhistian Jacobsson kommer hoppa in där det är som evertsson sa man vet alldrig med Jacobsson han kan komma efterr ett tag det är min åsikt om detta
Räven wrote:Jo, Christian har ändrat sig förut, men nu lär det var slut med det, jag tror inte ett dugg på att han är med i laget i år.
Det är inte bara något du försöker intala dig för att inte bli besviken uti fall att...?
Jag är helt övertygad om att han kommer att spela. Har väl funnits gott om tid och tala om att det är slutspelat. Förstår dock inte Lakers inställning till det. Hur ska det i så fall bli till nästa säsong? Vilka spelare ska då ha rätt att bestämma om dom vill vara med på försäsongsträningen?
Vad jag har hört så kommer CJ att spela i TAIF, kommer få ett kontrakt som är utformat som Anders Åkessons. Alltså han kommer spela från årsskiftet och sedan så länge de spelar för säsongen...
Challe: Det tror jag också är det troliga scenariot för honom, för spel i Lakers lär inte vara aktuellt överhuvudtaget, han har ju tackat nej till ett bra kontraktsförslag och nu finns inget förslag kvar.
canadiens: Jag är inte besviken, han har rätt att sluta eller byta klubb när han tycker att det känns rätt för honom och regler följs. Men det som stört mig en del genom åren är hans sätt att inte lämna klara besked i tid, det har han aldrig lyckats speciellt bra med.
Primeau: Nej, det finns ingen anledning att bli besviken om han spelar. Det är en bra spelare som är rolig att se. Men en spelare gör inte ett lag...inte ens i Lakers Men enstaka spelare ska inte bli större än kollektivet och så börjar bli fallet här...
Räven: Tycker att Lakers borde kräva ett svar av honom hur han ska göra. Det är ingen hobbynivå som Lakers spelar på och då kan inte folk komma och gå som dom vill. Låter iofs troligt att han spelar med TAIF på ett liknande kontrakt som Åkesson, men det hindrar väl honom inte från att ge Lakers ett klart svar! Så där håller jag med dig fullständigt!
Eric Yngwe fick inte missa EN träning. Hur förklarar man detta för honom
Jag tror nog att ledning/sportchef för en öppen dialog med sina spelare om aktuell status i vissa frågor, så även självfallet med Yngwe. På detta forum vet nog egentligen få personer hur saker o ting egentligen ligger till med t ex. CJ, men tack canadiens för din omtanke för Lakers och deras spelare!
Jag VET att denna nr12 eller ska man säga nr1 skrev på ett kontrakt igår.
Jag VET även att INGEN kommer bli besviken!!
Allt kommer bli officelt om ett par dagar.
Tjohoo DENNA SPELARE har jag ( och alla andra) väntat på.
Detta var intressant. Det skulle väl vara kul om det var CJ som skrivit på igen men han har ju inte haft någon försäsongsträning och en otränad spelare är ingen bra spelare. Jag hoppas på någon annan OM det nu ska till någon mer spelare.