Ni som är sugna på att vara med kan ju pm:a mig så att man får igång en anmälningslista. Så att man vet på ett ungefär hur många som kommer på tisdag om en vecka.
Minsta antalet anmälda för att det ska kunna genomföras borde ju vara 6st. Med tanke på intresset här på forumet så ska det inte vara någon omöjlighet .
Väl mött
Vi har fått lite problem. Ledningen har bytt bokningspärm så våran tid är borta. däremot finns det tid kl 7-9 på måndagar 8-9 på torsdagar 7-9 på fredagar och 6-8 på lördagar. vilket blir bäst tycker ni?
Själv tycker jag 7-9 på måndagar
teddy wrote:Vi har fått lite problem. Ledningen har bytt bokningspärm så våran tid är borta. däremot finns det tid kl 7-9 på måndagar 8-9 på torsdagar 7-9 på fredagar och 6-8 på lördagar. vilket blir bäst tycker ni?
Själv tycker jag 7-9 på måndagar
Håller med 7-9 på måndagar låter bra.
Då känns det ändå inte segt att veckan börjar.
jag röstar på måndag
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
10 - 11 pers idag det var Kul som fan.
Hoppas det blir korpenlag till nästa säsong. Det vore riktigt kul.
Får man ihop ca 15 spelare + målvakt så tror jag de räcker för att bilda lag.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03 wrote:10 - 11 pers idag det var Kul som fan.
Hoppas det blir korpenlag till nästa säsong. Det vore riktigt kul.
Får man ihop ca 15 spelare + målvakt så tror jag de räcker för att bilda lag.
kul idag, många spelare och många läckra mål härligt.
Tacka alla som dök upp. är ni sugna så kan vi köra på fredag igen. Kl 6 kanske, så blir det inte för sent för dom som ska förfesta (hmmmhost ).
även ni som inte dök upp idag är givetvis välkomna också. ju fler desto bättre .
Vad säger ni? fredag eller?
Jag är på, någon mer?
teddy wrote:Tacka alla som dök upp. är ni sugna så kan vi köra på fredag igen. Kl 6 kanske, så blir det inte för sent för dom som ska förfesta (hmmmhost ).
även ni som inte dök upp idag är givetvis välkomna också. ju fler desto bättre .
Jag är på, någon mer?
teddy wrote:Tacka alla som dök upp. är ni sugna så kan vi köra på fredag igen. Kl 6 kanske, så blir det inte för sent för dom som ska förfesta (hmmmhost ).
Jag är på, någon mer?
Någon gång betyder inte denna fredagen Tyskland torsdag morron och hemma igen på sönadagskväll.Men ok.Får väl köra ett par simmpass extra så att jag får upp flåset tills den dag jag ska springa efter bolljäklen
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers