innebandy mm
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
innebandy mm
Någon som är sugen på att spela innebandy innomhusfotboll mm. För att i framtiden starta ett eventuellt korpen lag
Tiderna som finns är måndagar och tisdagar efter kl 19.00 torsdagar kl 20.00 fredag efter kl 19.00.
Allt sker uppe på tg skrivabs gympasal ljungadalsgatan 19. Vilken tid tycker ni passar bäst?
Hoppas på stort intresse.
Tiderna som finns är måndagar och tisdagar efter kl 19.00 torsdagar kl 20.00 fredag efter kl 19.00.
Allt sker uppe på tg skrivabs gympasal ljungadalsgatan 19. Vilken tid tycker ni passar bäst?
I always tell the truth, even when i lie
-
Coffe #800
- Styrelsen Lakers Lakejer
-
Coffe #800
klart ajg är Lakej. nää men har aldrig sett att det har fixats träningstider innan på forumet. förutom Lakejhockeyn då.dolitle wrote:du är väl lakej Coffe ?? eller undrar du om du får ta med en kompis som inte är lakej?Coffe #800 wrote:är detta bara för lakerjer eller vadåd ??? :S ??? kompisar eller vad??
Jag tror inte att vi behöver vara benhårda på att alla måste vara lakejer, så länge vi inte spelar i korpen.
Om det är Okej så är jag Gärna me. Gammal Innebandy Målis och ute spelare som man är
-
Coffe #800
klart ajg är Lakej. nää men har aldrig sett att det har fixats träningstider innan på forumet. förutom Lakejhockeyn då.dolitle wrote:du är väl lakej Coffe ?? eller undrar du om du får ta med en kompis som inte är lakej?Coffe #800 wrote:är detta bara för lakerjer eller vadåd ??? :S ??? kompisar eller vad??
Jag tror inte att vi behöver vara benhårda på att alla måste vara lakejer, så länge vi inte spelar i korpen.
Om det är Okej så är jag Gärna me. Gammal Innebandy Målis och ute spelare som man är
men vicken dag och tid?? Plats med mera ??
-
Lakersfan_03
- c/o LL´s Forum
-
Lakersfan_03
- c/o LL´s Forum
Re: innebandy mm
Måndagar tisdagar skulle locka till mest folk tror jag.teddy wrote:Någon som är sugen på att spela innebandy innomhusfotboll mm. För att i framtiden starta ett eventuellt korpen lag
Exakt vart ligger denna gympasalen
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
Lakersfan_03
- c/o LL´s Forum
Ligger bakom sveriges televisionteddy wrote: Allt sker uppe på tg skrivabs gympasal ljungadalsgatan 19.
I always tell the truth, even when i lie
-
Coffe #800
Bakom bygg Max ochså eller ???teddy wrote:Ligger bakom sveriges televisionteddy wrote: Allt sker uppe på tg skrivabs gympasal ljungadalsgatan 19.
Jag kan vara med. Imorn 19.00?
För dom som inte hittar: http://kartor.eniro.se/query?streetname ... &asearch=1
För dom som inte hittar: http://kartor.eniro.se/query?streetname ... &asearch=1
TP! Mannen, Myten, Frisyren...
Ja det låter bra. Tisdag nästa vecka 13/12 kl 19:00 i gympasalen på Tg skrivab.teddy wrote:Ska vi säga nästa tisdag den 12.e kl 19.00?
Last edited by dolitle on 6 December 2005, 06:26, edited 1 time in total.
-
Coffe #800
-
Coffe #800
-
Lakersfan_03
- c/o LL´s Forum
-
Lakersfan_03
- c/o LL´s Forum
Det finns något som heter PM...
Alltså, Tisdag nästa vecka. Samling 18.45 utanför.
För dom som inte hittar= http://kartor.eniro.se/query?streetname ... &asearch=1
Alltså, Tisdag nästa vecka. Samling 18.45 utanför.
För dom som inte hittar= http://kartor.eniro.se/query?streetname ... &asearch=1
TP! Mannen, Myten, Frisyren...
- Lakejer115
- Forumproffs
Jag är gärna med på FOTBOLLEN.Både träna och spela.....teddy wrote:Någon som är sugen på att spela innebandy innomhusfotboll mm. För att i framtiden starta ett eventuellt korpen lag
-
Lakersfan_03
- c/o LL´s Forum
tycker de borde vara både fotboll och innebandyLakejer115 wrote:Jag är gärna med på FOTBOLLEN.Både träna och spela.....teddy wrote:Någon som är sugen på att spela innebandy innomhusfotboll mm. För att i framtiden starta ett eventuellt korpen lag
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö