Vem blir målvakt i Lakers
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
- The London Observer
- Forumamatör
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Nu behöver vi ju inte på detaljer om vad respektive spelare kostar, men det man hört är ju att Omark, Nyström och Henke haft relativt saftiga löner, medans Männikkö faktiskt legat rätt långt där under. Om så är fallet och man löser det med deras kontrakt (Henke, Ville och Nyström) så är det ju varje fall tre höga löner klubben blir av med. Kanske räcker dessa pengar till fler än tre spelares löner ?
Omark var ju lån från SSK, men gratis var han nog inte (borde vart många AS klubbar intresserade).
Hoppas innerligt på Hadelöv även om Grotnes är bra. Adreas ett välkänt namn som förmodligen drar nog lite mer publik (iallafall en extra).
Hoppas innerligt på Hadelöv även om Grotnes är bra. Adreas ett välkänt namn som förmodligen drar nog lite mer publik (iallafall en extra).
When you pull on that jersey, the name on the front is a hell of alot more important than the one on the back.
- The London Observer
- Forumamatör
- Lakejer115
- Forumproffs
Ja, nu är det ju klart sedan några dagar tillbaka och Grotnes kan nog bli bra för er.
Återstår då bara att samla ihop de lösa trådarna i målvaktsfrågan:
En speciellt. Hadelövs bästa polare som enträget hävdade att Hadelöv redan var klar för Lakers. Tror det dröjer innan han dyker upp här i forumet igen
Å andra sidan får vi väl dras med honom OM Hadelöv nu skriver på för Rögle.
Återstår då bara att samla ihop de lösa trådarna i målvaktsfrågan:
En speciellt. Hadelövs bästa polare som enträget hävdade att Hadelöv redan var klar för Lakers. Tror det dröjer innan han dyker upp här i forumet igen
Å andra sidan får vi väl dras med honom OM Hadelöv nu skriver på för Rögle.
En boll är ett uppochnervänt klot, fast mindre.
Jo, Hadelöv var ju ruggigt bra när han var här men jag tycker personligen det var bättre med Grotnes.
Jag tycker inte det vore bra att slänga in en utpräglad förstemålis framför Åkerström, särskilt som det bara återstår ett år på hans kontrakt. Risken är väl inte så stor att vi får behålla honom om vi hela tiden gör allting för att han INTE ska få stå och jag tror att han kan bli RIKTIGT bra!
Dessutom har vi ju den ekonomiska aspekten. Jag tror, utan att vet någonting om det, att Grotnes är mycket mer målvakt för pengarna...
Jag tycker inte det vore bra att slänga in en utpräglad förstemålis framför Åkerström, särskilt som det bara återstår ett år på hans kontrakt. Risken är väl inte så stor att vi får behålla honom om vi hela tiden gör allting för att han INTE ska få stå och jag tror att han kan bli RIKTIGT bra!
Dessutom har vi ju den ekonomiska aspekten. Jag tror, utan att vet någonting om det, att Grotnes är mycket mer målvakt för pengarna...
"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
Så rätt talat Viktor ,Åkerström är en blivande stormålvakt som vi måste vara rädda om att få behålla och min förhoppning är att man varvar de båda i träningsmatcherna ,så det inte blir som ifjol och det fanns vissa på forumet som tyckte det var rätt,man bara skulle spela med Ville.
Nej låt de båda slåss om platsen på lika villkor och då tror jag Åkerström får stå en hel del matcher i serien också.Jag är helnöjd med det målvaktspar vi får till nästa säsong.
Nej låt de båda slåss om platsen på lika villkor och då tror jag Åkerström får stå en hel del matcher i serien också.Jag är helnöjd med det målvaktspar vi får till nästa säsong.
Ingen match är spelad förrän den är slut!