Varför är du inte på puben?
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Varför är du inte på puben?
Alla ni som aldrig tar er till puben innan match, varför gör ni inte det?
Ni går ju miste om mat, dryck, musik o trevligt sällskap på det viset.
Ni går ju miste om mat, dryck, musik o trevligt sällskap på det viset.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Av 22 röster hittills så är ställningen bedrövlig, eller har East Front varit inne och röstat?
Saken är den att man vill/måste få dit mer folk till puben om den nu skall finnas kvar i framtiden och undersökningen är ett steg i rätt riktning för att kanske få svar på varför det inte kommer lika många till puben idag som tidigare
Kom gärna med förslag eller önskemål om vad du/ni saknar, vad som kan förbättras så kanske man kan uppfylla någon eller några önskemål!
Hoppas på en mer seriös röstning

Saken är den att man vill/måste få dit mer folk till puben om den nu skall finnas kvar i framtiden och undersökningen är ett steg i rätt riktning för att kanske få svar på varför det inte kommer lika många till puben idag som tidigare
Kom gärna med förslag eller önskemål om vad du/ni saknar, vad som kan förbättras så kanske man kan uppfylla någon eller några önskemål!
Hoppas på en mer seriös röstning

Hinner ikke på hverdagene ettersom jeg bor själv med en jycke som krever sitt etter jobb. Så nar han er ferdigrastad så er det på tide å bege seg til hallen for å hinna matchen..
Ellers så har det vel vært at jeg ikke går om jeg ikke kjenner noen som skal, for så roligt å gå på pub ensam er det ikke. :?Klart, jo mer hockey jeg ser og jo fler man lærer å kjenne som liker hockey, ja da øker sjangsene for at man kan gå på pub også innan matcherna (på helgene i alle fall, min hund krever jo fortsatt sitt
)
Så jeg vet ikke helt hva jeg skal rösta, men poste - det kan jeg!
/Norskan
Ellers så har det vel vært at jeg ikke går om jeg ikke kjenner noen som skal, for så roligt å gå på pub ensam er det ikke. :?Klart, jo mer hockey jeg ser og jo fler man lærer å kjenne som liker hockey, ja da øker sjangsene for at man kan gå på pub også innan matcherna (på helgene i alle fall, min hund krever jo fortsatt sitt

Så jeg vet ikke helt hva jeg skal rösta, men poste - det kan jeg!

/Norskan
tror att det finns fler som har lika svart samvete dom du!Cobra wrote:Jag har ingen bra ursäkt så jag tänkte jag skulle dit nästa gång, var i parken ligger den? Eller det går kanske inte att missa?

Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Personligen gillar jag inte rökiga miljöer, dessutom dricker jag nästan aldrig något ufanför min egen ytterdörr och har väl inte hunnit.
Men visst, nästa gång vi har hemmamatch på en söndag skulle man väl kunna titta förbi om puben är öppen då, på vardagar hinner jag inte pga jobbet.. bor i alvesta så det är en bit att åka ni vet.
Men visst, nästa gång vi har hemmamatch på en söndag skulle man väl kunna titta förbi om puben är öppen då, på vardagar hinner jag inte pga jobbet.. bor i alvesta så det är en bit att åka ni vet.
- INDIAN #66
- Forumentusiast
Får en guidad tur i den så omtalade puben på "Röglefredagen". Har fixat så barnvakten hämtar på fritis. Övriga matchdagar hinner jag tyvärr inte. Ser med glädje fram mot denna "hemmafredag". Se nu till å vinn båda matcherna i Nybro på söndag.
Ha det gött!
Ha det gött!
[img]http://www.mittzonen.com/images/avatars/15497267145d5287ee1b30.gif[/img]
Det går ju bussar ifrån puben till hallen.erok wrote:kan det inte vara så att man tycker att puben ligger lite förlångt från hallen??

Trodde du att man gick ifrån puben till hallen?

/T5!!
Last edited by C70T5 on 23 January 2004, 14:08, edited 1 time in total.
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Förvisso sant å så är det väl bra P platser vid Puben.Men tror ändå att det spelar in.Men vad vet jag?Detta är bara en tanke.Är det inte så att de flesta som är på puben även skriver här inne??Tror ni ska göra en undersökning vid entren till ishallen.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Nej, det BORDE inte vara några problem men för de som aldrig provat kan jag förstå att det låter en smula omständigt med buss upp till ishallen...Per Carlsson wrote:Jo precis, så det bör inte vara några problem.c70t5 wrote:Det går väl bussar ifrån puben till hallen!?erok wrote:kan det inte vara så att man tycker att puben ligger lite förlångt från hallen??![]()
![]()
/T5!!

"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
-
- c/o LL´s Forum
Nu kommer jag inte på vad den puben hette som låg vid volvo men där var väl inte så mycket folk häller om jag min rätt.Sen flyttade ni väl till nadjaspizzeria å inte häller där var det knögafullt med folk.Men bra är det iallafall att vi diskutera problemet.För bra kan ju alltid bli bättre
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
-
- c/o LL´s Forum
Då får vi gå ut med reklamen.sluta strässa.skippa söndagsmiddan med familjen.ta dig till lakerspuben.Ät i lungn å ro i ett par timmar å njut av en busstur till hallen.Efteråt slipper du bilkön utan åker i lungn å ro tillbaka till parken å ta bilen hem.