Handla aldrig någonting på datorbutiken.com! Skulle du få problem med någon produkt de säljer dig så skiter de i allt vad garanti, etik, moral å god policy är.
Dom ljuger, bluffar å hittar på för att slippa reparerar/ersätta produkter som inte ens håller garantitiden ut.
Ni kan ju kolla konsumentverket. Det är ju möjligt att ni kan anmäla företaget. Om det är fel på varan vid leverans så ska felanmälan göras innom 2 år. Då är det säljarens skyldighet att bevisa att felet inte varit där från början.
Personligen har min kontakt med datorbutiken varit bra, dom bytte ut ett minne jag misstänkte en gång trots att det vad moderkortet som var felkonfigurerat (jag som inte var så uppdaterad på nyare BIOS).
Dustin(.se) lär ju ha en av sveriges bästa service skulle jag tro, men dom är "lite" dyrare.
Dustin är bra. Det gamla uttrycken gäller tydligen "Att handla billigt är dyrt". Jag har råkat ut för det tidigare med andra grejer, snålheten har gjort att jag gått på priset men i slutänden har det blivit dyrare. Jäkla typiskt.
Rickard Andersson wrote:Handla aldrig någonting på datorbutiken.com! Skulle du få problem med någon produkt de säljer dig så skiter de i allt vad garanti, etik, moral å god policy är.
Dom ljuger, bluffar å hittar på för att slippa reparerar/ersätta produkter som inte ens håller garantitiden ut.
STOR VARNING FÖR DATORBUTIKEN.COM
Tipsa Tidningen Pc för alla om ditt problem " eller nån annan tidning som datorbutiken .com har sina datorer med i" , tar de upp det i tidningen ska du se att datorbutiken reagerar och löser dit problem snabbare än du kan säga laxmacka.