Stockholmshockeyn

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Stockholmshockeyn

Post by Lakersfan_03 »

AIK ni kan glömma att ni möter Djurgården snart. AIK går inte upp och Djurgården kommer hålla sig kvar.
Varför ?
Man har nog Sveriges bästa fans , tror att man kommer dra stor nytta av det nu i slutet av säsongen
Kolla in det fantastiska klippet
http://www.svenskafans.com/fantv/clip.asp?id=7235
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Qrax
Forumproffs

Post by Qrax »

Ett enda klipp säger inte så mycket. Djurgården hade en av elitseriens sämsta hemmapublik för inte så längesen, men nu har jag inte så bra koll så det kan ju ha ändrats. Att dom numera spelar alla sina matcher på hovet har nog varit väldigt positivt.
Herr Oberst
Forumdemon

Post by Herr Oberst »

En match är ingenting. Annars har DIF rätt usel hemmapublik
Denna matchen förlorade dessutom DIF, så inte ens en storsamling hjälpte 08-orna.
Lalin
c/o LL´s Forum

Post by Lalin »

Japp, DIF har en kass klack, och precis som AIK en skara "bönder" :D runt omkring i landet som vill vara 08.
Last edited by Lalin on 6 January 2009, 20:33, edited 2 times in total.
Blueshirts United
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Jo en match men ändå , när man ligger sist behövs sånt här stöd ;). det bevisar man där . just i den matchen har man ett magiskt stöd. AIK hade strax över 1000 förra året nu har man fullsatt plötsligt , snacka om medgångare
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Hatapopcornssupportrar
Forumproffs

Post by Hatapopcornssupportrar »

Järnkaminerna har VÄLDIGT bra tryck på sina hemmamatcher nuförtiden,för några år sedan var det stendött,men då dom misshandlar sin fotbollspublik bildligt talat så har det blivit mer folk på deras hockeymatcher igen, och när Järnkaminerna är i toppform är dom klar etta, det är inget snack!
Post Reply