Ny back
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Det Lakers verka sakna just nu är en glädje till det de håller på med. Det måste vara roligt att spela. Finns inte glädjen och harmonin i laget blir spelet därefter.
Kan vi få tag i en eller två spelare som kan sprida glädje och visa lite jävlaranamma tror jag det räcker långt, väldigt långt. En spelare som är bra på pappret behöver inte bli en förstärkning i Lakers.
Vi måste ha vinnarskallar på killarna. Vi behöver en kraft som kan sprida glädje, få med sig laget så alla hatar att förlora. Alla måste ge allt i varje byte.
Var hittar vi denna lösningen?
Kan vi få tag i en eller två spelare som kan sprida glädje och visa lite jävlaranamma tror jag det räcker långt, väldigt långt. En spelare som är bra på pappret behöver inte bli en förstärkning i Lakers.
Vi måste ha vinnarskallar på killarna. Vi behöver en kraft som kan sprida glädje, få med sig laget så alla hatar att förlora. Alla måste ge allt i varje byte.
Var hittar vi denna lösningen?
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
Men lånas han inte nu? Nästa transfer fönster är ju bara en månad bort. Gissningsvis så kommer han in direkt till laget för nästa match. Då låter inte formuleringen på HVs sida speciellt lovande för er.c70t5 wrote:Jo, men han ska vara fit-for-fight när allvaret drar igång förutsätter man ju, så beträffande det så finns det nog inga tvivel, annars så hade det ju inte blivit ngt lån..hoppas jag.![]()
/T5!!
-
Nu e det bara en Back och en Center som saknas.... vem vet... Vi kanske får en NHL Center och en NHL back ... se på Nyköping ... dom fick juh han Hunter eller Hunt eller vad han hette ... Vi kanske får något nytt litet proffs;) man kan juh alltid hoppas;)
Jag är inte alls säker på att NHL förstärkningar (mer än dom vi har) är den bästa lösningen!Coffe #800 wrote: Vi kanske får en NHL Center och en NHL back ...
Jag skulle mycket väl kunna tänka mig att fortsätta med två hungriga Indianer!
Rutin har vi i laget så att det räcker (och blir över), jag tycker vi behöver unga hungriga killar som inte ha vett att ge upp!

Alla har rätt till min åsikt!
[quote="Coffe #800"]Nu e det bara en Back och en Center som saknas.... vem vet... Vi kanske får en NHL Center och en NHL back ... se på Nyköping ... dom fick juh han Hunter eller Hunt eller vad han hette ... Vi kanske får något nytt litet proffs;) man kan juh alltid hoppas;)
[quote]
Ska ni slänga ut Defaw & Podein då eller?
[quote]

Skånsk stockholmare
-
det har du rätt i men det vore juh rätt så bra med en slags garanti på att spelaren ska vara riktigt braNiGy wrote: Jag är inte alls säker på att NHL förstärkningar (mer än dom vi har) är den bästa lösningen!
Jag skulle mycket väl kunna tänka mig att fortsätta med två hungriga Indianer!
Rutin har vi i laget så att det räcker (och blir över), jag tycker vi behöver unga hungriga killar som inte ha vett att ge upp! ;-)
Röglebabe: Om man nu skulle ta hit fler NHL lirare så innebär ju inte det att dessa är amerikaner ellar kanadersare, det finns även ryssar, tjecker, finnar och slovaker m.m. som spelar over there!RögleBabe wrote:Coffe #800 wrote:Nu e det bara en Back och en Center som saknas.... vem vet... Vi kanske får en NHL Center och en NHL back ... se på Nyköping ... dom fick juh han Hunter eller Hunt eller vad han hette ... Vi kanske får något nytt litet proffs;) man kan juh alltid hoppas;)
- Lakejer115
- Forumproffs
Jag tyckte att jag såg för några dagar sen,i SMÅLNDSPOSTEN, att vi skulle värva en europeisk spelare med NHL-meriter...MEL wrote:RögleBabe wrote:Coffe #800 wrote:Nu e det bara en Back och en Center som saknas.... vem vet... Vi kanske får en NHL Center och en NHL back ... se på Nyköping ... dom fick juh han Hunter eller Hunt eller vad han hette ... Vi kanske får något nytt litet proffs;) man kan juh alltid hoppas;)
Röglebabe: Om man nu skulle ta hit fler NHL lirare så innebär ju inte det att dessa är amerikaner ellar kanadersare, det finns även ryssar, tjecker, finnar och slovaker m.m. som spelar over there!
Ingen annan som sett det...?
-
- c/o LL´s Forum
- Lakejer115
- Forumproffs
-
Jo jag såg ochså det ... hmmm vem kan det vara som kommer ... det ståg typ i hmmm ... tisdagens tidning ... ;)Lakejer115 wrote: Jag tyckte att jag såg för några dagar sen,i SMÅLNDSPOSTEN, att vi skulle värva en europeisk spelare med NHL-meriter...
Ingen annan som sett det...?