Olausson till NH
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Olausson till NH
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
-
- Forumamatör
Bara att önska honom Lycka till,för att detta blir en storspelare är jag övertygad om .Tror att det fanns 2 skäl till att han valde Nyköping dels att Lenny tränaren var där som han kände sen tidigare och dels som jag tror var det viktigaste att han kan lämna Nyköping för elitserien i Linköping när det passar honom bäst,detta är inskrivit i kontraktet.Hade varit trevligt om han kommit till oss ,men tror att det var dessa saker som blev avgörande.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Nä man ska nog inte tro på allt som tidningarna skriver, räcker att titta i SMP har jag sett ialla fall, Niklas är i NH men han kan INTE komma och gå som han själv vill, att han kan gå till LHC hur som hellst är inte santalfax wrote:Bara att önska honom Lycka till,för att detta blir en storspelare är jag övertygad om .Tror att det fanns 2 skäl till att han valde Nyköping dels att Lenny tränaren var där som han kände sen tidigare och dels som jag tror var det viktigaste att han kan lämna Nyköping för elitserien i Linköping när det passar honom bäst,detta är inskrivit i kontraktet.Hade varit trevligt om han kommit till oss ,men tror att det var dessa saker som blev avgörande.
han ska få vara med och träna m.m när Nyköping anser att det kan vara OK inte hur som hellst kan han gå hit eller dit.
Inte lätt att vara ödmjuk mot någon som inte finns, därför är JAG bäst!!!!!
Lakers till div 3
Lakers till div 3
Gissningsvis så innebär detta att du är den som har förhandlat fram kontraktet med Olausson, då du känner till exakt hur kontraktet är utformat.Kjelleman wrote:Nä man ska nog inte tro på allt som tidningarna skriver, räcker att titta i SMP har jag sett ialla fall, Niklas är i NH men han kan INTE komma och gå som han själv vill, att han kan gå till LHC hur som hellst är inte santalfax wrote:Bara att önska honom Lycka till,för att detta blir en storspelare är jag övertygad om .Tror att det fanns 2 skäl till att han valde Nyköping dels att Lenny tränaren var där som han kände sen tidigare och dels som jag tror var det viktigaste att han kan lämna Nyköping för elitserien i Linköping när det passar honom bäst,detta är inskrivit i kontraktet.Hade varit trevligt om han kommit till oss ,men tror att det var dessa saker som blev avgörande.
han ska få vara med och träna m.m när Nyköping anser att det kan vara OK inte hur som hellst kan han gå hit eller dit.
Tack Mygel du är snabb!Mygel wrote:Bornhammar är en föredetta AIK back som senast spelade i Skövde. Han var rätt mkt skadad vad jag har förstått.Linkan wrote:Åkerlund känner jag igen från Skövde, men vem är David Bornhammar?Kjelleman wrote:Och nu har även målisen Magnus Åkerlund HV anslutit och backen David Bornhammar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lakers o Fbk i hjärtat.
[img]http://www.my-smileys.de/smileys2/hotjump_2.gif[/img]
[img]http://www.my-smileys.de/smileys2/hotjump_2.gif[/img]
Ja just det armbrott var det.Linkan wrote:Tack Mygel du är snabb!Mygel wrote:Bornhammar är en föredetta AIK back som senast spelade i Skövde. Han var rätt mkt skadad vad jag har förstått.Linkan wrote: Åkerlund känner jag igen från Skövde, men vem är David Bornhammar?
Och till dej Mygel, var du nöjd med svaret du fick på PM :ett??
Lakers till div 3
Lakers till div 3
Klart! Även om jag fortfarande inte vet hur du vet hur detaljerna i Olaussons kontrakt är utformade. Orkade inte klicka in igen för att skriva ett svar tillbaka. Ska vi avsluta denna debatt nu innan en av moderatorerna ryter till med sin barska röst?Kjelleman wrote: Ja just det armbrott var det.
Absolut helt klart, och allt behöver man ju inte veta heller.Mygel wrote:Klart! Även om jag fortfarande inte vet hur du vet hur detaljerna i Olaussons kontrakt är utformade. Orkade inte klicka in igen för att skriva ett svar tillbaka. Ska vi avsluta denna debatt nu innan en av moderatorerna ryter till med sin barska röst?Kjelleman wrote: Ja just det armbrott var det.

Lakers till div 3
Lakers till div 3