Olausson till NH

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
Malul
c/o LL´s Forum

Olausson till NH

Post by Malul »

Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
buck
c/o LL´s Forum

Post by buck »

väldigt väntat...

hade dock gärna sett hnm i VLH...
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Linkan
Forumentusiast

Post by Linkan »

Dom var väl inte tillräckligt heta på gröten.... :evil:
Lakers o Fbk i hjärtat.
[img]http://www.my-smileys.de/smileys2/hotjump_2.gif[/img]
calle73
Forumdemon

Post by calle73 »

Eller så var han orolig för sina föräldrars fruktträd :lol:
skogsmulle
Forumamatör

Post by skogsmulle »

hade du vetat mer om NO hade du inte skrivit så...
Klonis
Ordförande Lakers Lakejer

Post by Klonis »

Skit oxå hade mer än gärna sett han i vår dress
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

Bara att önska honom Lycka till,för att detta blir en storspelare är jag övertygad om .Tror att det fanns 2 skäl till att han valde Nyköping dels att Lenny tränaren var där som han kände sen tidigare och dels som jag tror var det viktigaste att han kan lämna Nyköping för elitserien i Linköping när det passar honom bäst,detta är inskrivit i kontraktet.Hade varit trevligt om han kommit till oss ,men tror att det var dessa saker som blev avgörande.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Lobo
Forumterrorist

Post by Lobo »

Beroende på NHL konflikten så kanske inte NO blir långvarig i NH kanske till julen..
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
Kjelleman
Forumamatör

Post by Kjelleman »

alfax wrote:Bara att önska honom Lycka till,för att detta blir en storspelare är jag övertygad om .Tror att det fanns 2 skäl till att han valde Nyköping dels att Lenny tränaren var där som han kände sen tidigare och dels som jag tror var det viktigaste att han kan lämna Nyköping för elitserien i Linköping när det passar honom bäst,detta är inskrivit i kontraktet.Hade varit trevligt om han kommit till oss ,men tror att det var dessa saker som blev avgörande.
Nä man ska nog inte tro på allt som tidningarna skriver, räcker att titta i SMP har jag sett ialla fall, Niklas är i NH men han kan INTE komma och gå som han själv vill, att han kan gå till LHC hur som hellst är inte sant
han ska få vara med och träna m.m när Nyköping anser att det kan vara OK inte hur som hellst kan han gå hit eller dit.
Inte lätt att vara ödmjuk mot någon som inte finns, därför är JAG bäst!!!!!
Lakers till div 3
Mygel
Forumdemon

Post by Mygel »

Kjelleman wrote:
alfax wrote:Bara att önska honom Lycka till,för att detta blir en storspelare är jag övertygad om .Tror att det fanns 2 skäl till att han valde Nyköping dels att Lenny tränaren var där som han kände sen tidigare och dels som jag tror var det viktigaste att han kan lämna Nyköping för elitserien i Linköping när det passar honom bäst,detta är inskrivit i kontraktet.Hade varit trevligt om han kommit till oss ,men tror att det var dessa saker som blev avgörande.
Nä man ska nog inte tro på allt som tidningarna skriver, räcker att titta i SMP har jag sett ialla fall, Niklas är i NH men han kan INTE komma och gå som han själv vill, att han kan gå till LHC hur som hellst är inte sant
han ska få vara med och träna m.m när Nyköping anser att det kan vara OK inte hur som hellst kan han gå hit eller dit.
Gissningsvis så innebär detta att du är den som har förhandlat fram kontraktet med Olausson, då du känner till exakt hur kontraktet är utformat.
Kjelleman
Forumamatör

Post by Kjelleman »

Och nu har även målisen Magnus Åkerlund HV anslutit och backen David Bornhammar :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Lakers till div 3
Linkan
Forumentusiast

Post by Linkan »

Kjelleman wrote:Och nu har även målisen Magnus Åkerlund HV anslutit och backen David Bornhammar :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Åkerlund känner jag igen från Skövde, men vem är David Bornhammar?
Lakers o Fbk i hjärtat.
Mygel
Forumdemon

Post by Mygel »

Linkan wrote:
Kjelleman wrote:Och nu har även målisen Magnus Åkerlund HV anslutit och backen David Bornhammar :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Bornhammar är en föredetta AIK back som senast spelade i Skövde. Han var rätt mkt skadad vad jag har förstått.
Linkan
Forumentusiast

Post by Linkan »

Mygel wrote:
Linkan wrote:
Bornhammar är en föredetta AIK back som senast spelade i Skövde. Han var rätt mkt skadad vad jag har förstått.
Tack Mygel du är snabb!
Lakers o Fbk i hjärtat.
Kjelleman
Forumamatör

Post by Kjelleman »

Linkan wrote:
Mygel wrote:
Linkan wrote: Åkerlund känner jag igen från Skövde, men vem är David Bornhammar?
Tack Mygel du är snabb!
Ja just det armbrott var det.
Och till dej Mygel, var du nöjd med svaret du fick på PM :ett??
Lakers till div 3
Mygel
Forumdemon

Post by Mygel »

Kjelleman wrote: Ja just det armbrott var det.
Klart! Även om jag fortfarande inte vet hur du vet hur detaljerna i Olaussons kontrakt är utformade. Orkade inte klicka in igen för att skriva ett svar tillbaka. Ska vi avsluta denna debatt nu innan en av moderatorerna ryter till med sin barska röst?
Kjelleman
Forumamatör

Post by Kjelleman »

Mygel wrote:
Kjelleman wrote: Ja just det armbrott var det.
Klart! Även om jag fortfarande inte vet hur du vet hur detaljerna i Olaussons kontrakt är utformade. Orkade inte klicka in igen för att skriva ett svar tillbaka. Ska vi avsluta denna debatt nu innan en av moderatorerna ryter till med sin barska röst?
Absolut helt klart, och allt behöver man ju inte veta heller.

:D :D :D :D :D :D
Lakers till div 3
Post Reply