Putte/LL wrote:Läs vad jag skriver!!Visst finns det kanske 2-3 som var ganska kaxiga
Tänk om jag skulle tro att alla NH-fans var som du
Jo du Putte, jag såg vad du skrev. Men det var inte bara en 2-3 kaxiga. Bara i första tråden såg jag väl en 4-5.
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
c70t5 wrote:.. detta Nyköping, snacka om att ramla in på ett sketet bananskal, jag tror och hoppas att dom blir ena riktiga slagpåsar i SA för dom har inget där att hämta, dom är inte värda det, men vem vet, herr (pappa) Karlsson kanske kommer på ngt nytt, om han inte drar iväg på en ny Ålandsresa (tjänsteresa) igen vill säga...!? Det ska bli mig ett nöje att få lyssna och läsa hur Lenny spottar och svär efter förlusterna, för han har ju ett sämre ordförråd än vad drottning Silvia och sportchefen i Tomteland har ihop.
/T5!!
Lakerdome wrote:Men idag gick ni på pumpen Hofnar......
Hofnar wrote:Varför är lag två helt olika lag hemma respektive borta (inte minst mitt eget)?
Jag såg vår match uppe i Nyköping och blev grymt imponerad av deras tredjeperiod. Rögle hade matchen i två perioder, men i tredje lyckades NH via forcering och vilja trycka in två mål i sistaakten (jag skulle kunna säga att Rögle vek ner sig, men väljer den lite mer neutrala åsikten).
Ikväll var de..... usla! Detta trots att matchen var riktigt viktig för bägge lagen.
Gnet, ryggsäck och noll eget spel. Inte ens tillstymmelse till försök att spela när de låg under. Rögle var inte speciellt bra, men tillräckligt tack och lov.
Märkligt.
Frågan är om de lekt färdigt nu? Kanske, jag tror nästan det.
# 43 wrote:Vi har inte ambitionen att vara några skridskoprinsessor. Det får andra ta han om. Lakers kanske???
# 43 wrote:Kan det ha att göra med att Nyköping saknade ett antal av sina viktigaste spelare som t.ex sin bäste fw och bäste back i SA Nikko Halttunen
Thomas Sogs samt Wibner och Hultgren? Eller att man fick 0-1 målet felaktigt bortdömt (enl. egen uppfattning) och att 2-0 målet var ruggigt turligt. Inte lätt att sedan göra match av det...
Gallerskalle wrote:Viktor666 wrote:Så vad du inseminerar är att ni torskade tre (3, three, trois, drei!!!) ......
Så vitt jag vet betyder inseminera befrukta på konstgjord väg med avseende på djur eller (ofta) växter.
Du menar säkert insinuera som ger meningen en bättre innebörd....
//Johan
c70t5 wrote:Det är väl ingen som tjaffsar?
Jag grundar endast min uppfattning på vad jag själv har sett, och jag tycker inte att Nyköping är bra. Det är för mig en gåta att det gått som det har gjort för Nyköping i SA.
/T5!!
c70t5 wrote:Jag grundar min uppfattning på vad jag har sett av Er, och det har inte imponerat. Men Du verkar ju ha så stora tankar om ditt Nyköping, så det är ju upp till bevis då.
Som sagt en riktig gåta för mig är det fortfarande...
/T5!!