Halmstad tycker jag verkligen har imponerat, både i serien och i denna fortsättningsserien om man ser till resurserna. Jag håller på dom och Växjö till play-off. Förbannat starkt, verkligen tummen upp Halmstad!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Micke Johansson. Han nätade dessutom för RBK borta mot Löven ikväll.
Kul upplevelse i Valhall ikväll. Skall bli spännande att hälsa på er på onsdag. Äntligen känns det lite mer positivt i vårt läger efter de senate månadernas bedrövelser. Puhhh!!
Hammers är på gång så det smäller om det, imponerande resultat ikväll, samtidigt så överraskade Nybro och framförallt Huddinge i Ljungby, men för oss var det bara bra.
c70t5 wrote:Burman intervjuades i norran, tidningen ifrån hans hemtrakter, där han mkt frispråkigt och bra berättade om sin nuvarande situation i Halmstad Hammers. Men hans uttalanden uppskattades uppenbarligen inte av alla, jag låter det vara osagt om det är just pga denna intervjun som Hammers inte låter honom vakta kassen...
Citat SmP "När det är jämnt vinner Troja" !! Que ??
Grotnes har varit bra. Inte konstigt att Burman inte står. Men är det bara målisen som gör att Hammers vaknat till liv? Snacka om uppryckning Hammers. OK - nu väntar matchen imorgon. Har Ni förresten sett att vår favorit STENSTRÖM ska dömma i Lakerdome på onsdag . Åhhh - nu fick jag ont i magen.......
Att Grotnes är seriens för närvarande bästa målvakt kan man inte ta ifrån honom.
Men rent målvaktsmässigt så rankar jag både Trojas Andreas Andersson, Skövdes Peter Andersson samt vår egen Pär Åkerström högre.
Lakerdome wrote:Att Grotnes är seriens för närvarande bästa målvakt kan man inte ta ifrån honom. Men rent målvaktsmässigt så rankar jag både Trojas Andreas Andersson, Skövdes Peter Andersson samt vår egen Pär Åkerström högre.
Är inte Grotnes bra rent målvaktsmässigt? Eller va, jag fattar ingenting...