Jag utgår ifrån att Lakers sköter sina kort mot dessa lagen i denna serien. Men hockeytok som man är så hoppas jag innerligen att Tomtarna förlorar de matcherna som dom lirar. Tomtarna är det laget i serien som jag önskar all olycka, tveklöst. Dom är icke unset värda att nämnas i samma sammanhang som storebror, smålands bästa lag, Växjö Lakers!
/T5!!
Last edited by C70T5 on 28 January 2005, 19:47, edited 1 time in total.
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Måste säga at jag är mäkta imponerad av Hammers om man ser till deras resurser och ändock kunna prestera så in i helfetes bra, verkligen tummen upp. Kalla det fjällräven, tråkhockey eller ryggsäckshockey, dom spelar efter sina resurser och gör det på ett förbannat bra och effektivt sätt.
Tomtarna - Huddinge 4-2, kom igen nu HUDDINGE!!
/T5!!
Nybro-SIK 3-1
Nybban gör även i denna match mål i boxplay. Dom må vara under isen när det gäller att vinna matcher men dom måste vara Sveriges effektivaste lag att göra mål i boxplay.
Lakerdome - det är just detta fantastiska scenario som jag så innerligt önskar att Tomtarna och Tomtepubliken får uppleva igen, jag knäpper både mina fingrar och tår för att detta skall infrias. Och när jag kikar in på swehockey så ser jag att Barda och Blomman satt på botbänken när reduceringspucken trycktes in av Huddinge, förvånad...eehh nej, no, njet!
ÖÖÖÖÖssseeeetttt Huddinge...
/T5!!
((Hammers - Mörrum NU 8-1!! ))
Burman intervjuades i norran, tidningen ifrån hans hemtrakter, där han mkt frispråkigt och bra berättade om sin nuvarande situation i Halmstad Hammers. Men hans uttalanden uppskattades uppenbarligen inte av alla, jag låter det vara osagt om det är just pga denna intervjun som Hammers inte låter honom vakta kassen...
Den får väl vara hur "gammal" som helst, sanningen den består ändå. Jag vet inte hur många matcher Burman vaktat kassen sedan dess, men jag kan tänka mig att de är ganska så lätt räknade...
/T5!!
Nja,,man ledde med 4-2 inför sista men fick snabbt 5-2 ledning i sista perioden och tappar upp till 5-5. Detta måste kännas bra för motalen i det laget
Lakerdome - Dina sanningens ord besannades, men jag tror ändock att mina böner till hockeygudarna gjorde sitt, jag bönade, och jag bönade och jag bönade!!
JAAAAAAAAAAAA
TOMTARNA ÄR INGA MAN TAR PÅ ALLVAR
/T5!!
Last edited by C70T5 on 28 January 2005, 21:12, edited 1 time in total.