Extra match: Lakers vs Taif 3 jan

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Lakers00
Forumterrorist

Post by Lakers00 »

Jag hyllar gärna #21 Andersson...................han har fått mig att jubla så många ggr...... :clap: Skulle gärna sett honom kvar i Lakers......men men så blev det inte. :(
Och som någon skrev att han va Taif spelare.......man kan aldrig bli fri från att ha varit Lakers spelare......en gång Lakers.....sen för alltid Lakers :wink: :D

Citat #21 - Visst känns det lite konstigt att åka in som motståndare i Lakerdome, men det skall bli mycket kul att få spela där igen.

Som sagt.........
Har sett Hööken i Lakers keps när vi spelade mot Nybro...som sagt ränderna går inte ur.....känslan släpper aldrig :ok: :clap:
-Vill ni se Hockey med fart? Växjö HC såklart!!-
Tullverket
Forumentusiast

Re: Förberedelser

Post by Tullverket »

Hey wrote:Hur är det nu, man ska ta med sig visir och inte stå på läktaren i er fina ishall va?
Jag bara menar, man vill ju varken få en puck i huvet eller ramla igenom ståplatsläktaren :wink:
Och det hände, en planka gav vika, hoppas det inte var nån som gjorde sig illa, Så då få väl dom spika nya bräder i andra halvan av hallen med..
Micha
Forumentusiast

Re: Förberedelser

Post by Micha »

Tullverket wrote:
Och det hände, en planka gav vika, hoppas det inte var nån som gjorde sig illa, Så då få väl dom spika nya bräder i andra halvan av hallen med..
Eh...en planka till??

Ok, jag har sett den andra tråden....sorry...
Hey
Forumamatör

Post by Hey »

Ja aldrig mer kommer man gå på hockey i er JÄVLA ishall, den borde inte ens få heta ISHALL. Jag skulle skämmas om jag tvingades kalla det min hemmahall!!! :evil:
kaabe
Forumproffs

Post by kaabe »

Hey wrote:Ja aldrig mer kommer man gå på hockey i er JÄVLA ishall, den borde inte ens få heta ISHALL. Jag skulle skämmas om jag tvingades kalla det min hemmahall!!! :evil:
det gör vi också lille vän, men vi fortsätter att gå för vi älskar laget... :P
Snoken
Forumterrorist

Post by Snoken »

Hey wrote:Ja aldrig mer kommer man gå på hockey i er JÄVLA ishall, den borde inte ens få heta ISHALL. Jag skulle skämmas om jag tvingades kalla det min hemmahall!!! :evil:
Men håll dig borta härfrån också då din fåntratt!!!
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Vad har vi att välja på, att spela på uterinken, det är väl ändå kommunen som förser föreningarna i dags läge med planer/hallar. Man får väl ändå var realist, kan du trolla Hey, så fixa gärna en ny hall om du tror att det är så lätt.
*Jenna*
Forumentusiast

Post by *Jenna* »

Men VEM har bett DIG att gå dit?? :wallbang:
#6#
Hey
Forumamatör

Post by Hey »

Trodde vi levde i ett fritt land, men det gör man kanske inte i storstan växjö, vad vet jag
GS
Forumdemon

Post by GS »

Hey wrote:Trodde vi levde i ett fritt land, men det gör man kanske inte i storstan växjö, vad vet jag
Eftersom vi lever i ett fritt land så är det just därför ingen tvingat in dig i Växjös ishall.
Håll du dig till Tingsryds topmoderna ishall du.
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

GS wrote:
Hey wrote:Trodde vi levde i ett fritt land, men det gör man kanske inte i storstan växjö, vad vet jag
Eftersom vi lever i ett fritt land så är det just därför ingen tvingat in dig i Växjös ishall.
Håll du dig till Tingsryds topmoderna ishall du.
Det verkar inte som han trivs i den hallen heller eftersom han är på detta forum när Taif spelar.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Post Reply