Jag hyllar gärna #21 Andersson...................han har fått mig att jubla så många ggr...... Skulle gärna sett honom kvar i Lakers......men men så blev det inte.
Och som någon skrev att han va Taif spelare.......man kan aldrig bli fri från att ha varit Lakers spelare......en gång Lakers.....sen för alltid Lakers
Citat #21 - Visst känns det lite konstigt att åka in som motståndare i Lakerdome, men det skall bli mycket kul att få spela där igen.
Som sagt.........
Har sett Hööken i Lakers keps när vi spelade mot Nybro...som sagt ränderna går inte ur.....känslan släpper aldrig
Hey wrote:Hur är det nu, man ska ta med sig visir och inte stå på läktaren i er fina ishall va?
Jag bara menar, man vill ju varken få en puck i huvet eller ramla igenom ståplatsläktaren
Och det hände, en planka gav vika, hoppas det inte var nån som gjorde sig illa, Så då få väl dom spika nya bräder i andra halvan av hallen med..
Tullverket wrote:
Och det hände, en planka gav vika, hoppas det inte var nån som gjorde sig illa, Så då få väl dom spika nya bräder i andra halvan av hallen med..
Ja aldrig mer kommer man gå på hockey i er JÄVLA ishall, den borde inte ens få heta ISHALL. Jag skulle skämmas om jag tvingades kalla det min hemmahall!!!
Hey wrote:Ja aldrig mer kommer man gå på hockey i er JÄVLA ishall, den borde inte ens få heta ISHALL. Jag skulle skämmas om jag tvingades kalla det min hemmahall!!!
det gör vi också lille vän, men vi fortsätter att gå för vi älskar laget...
Hey wrote:Ja aldrig mer kommer man gå på hockey i er JÄVLA ishall, den borde inte ens få heta ISHALL. Jag skulle skämmas om jag tvingades kalla det min hemmahall!!!
Men håll dig borta härfrån också då din fåntratt!!!
Vad har vi att välja på, att spela på uterinken, det är väl ändå kommunen som förser föreningarna i dags läge med planer/hallar. Man får väl ändå var realist, kan du trolla Hey, så fixa gärna en ny hall om du tror att det är så lätt.