Förbud.
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Förbud.
Nu inför HV förbud av flaggor för bortaklacken medan hemmaklacken får ha hur många som helst.Färjestads supporterklubb har beslutat att bojkotta Kinnarps Arena hoppas andra gör likadant .Någon Jävla ordning får det vara.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
-
- Forumamatör
Stämmer det är det sjukt ...
Ja du alfax ... stämmer det är det ju helt sjukt och jag hoppas inga andra dumma klubbar börjar med samma skit. Men det är ju bara ett bevis på att de inte klarar konkurens, som vanligt.
För att citera min idol Peanut:
Oh MY GOOOOD!
Administratören som gick in på min Profil och redigerade bort min signatur & raderade mitt inlägg ... OMG!
Oh MY GOOOOD!
Administratören som gick in på min Profil och redigerade bort min signatur & raderade mitt inlägg ... OMG!
Bara att bojkotta hv , de tar ju själva död på stämmningen och på lång sikt även intresset för klubben.
Finns det inte två klackar i hallen så minskar ju stämningen nämnvärt.
Varför inte bara låta Hv spela själva, då kan de ju ha båda omklädningsrummen för sje själva också, kanske hyra ut det ena och tjäna ännumer pengar
Finns det inte två klackar i hallen så minskar ju stämningen nämnvärt.
Varför inte bara låta Hv spela själva, då kan de ju ha båda omklädningsrummen för sje själva också, kanske hyra ut det ena och tjäna ännumer pengar

Nu ökar vi !!
Ja de kan ju bygga om det ena omklädningsrummet till förmån för sina VIP-gäster som fick de platserna som drogs ifrån motståndarklackens.. inget ont om VIP-gäster men jag har en känsla av att de inte är där främst för hockeyns skull precisout4speed wrote:Varför inte bara låta Hv spela själva, då kan de ju ha båda omklädningsrummen för sje själva också, kanske hyra ut det ena och tjäna ännumer pengar

- Slemklump
- Forumamatör
haha, vad ni är gulliga.. om blekfeta bara överkroppar ska förbjudas så får jag väll sola eller så får vi börja satsa på bara underkroppar.. välj vad ni vill ha...
Vill ni se våra bara överkroppar eller våra bara underkroppar (kan tillägga att dem det berör är nog den manliga delen, så dra ingen nytta där.. kvinnofolket är för fega...).
Men jag kan säga att Linköping var lika dåkiga som HiV förettskjutgicksnett - när vi kom dit för någon säsong sedan så tog vakterna alla våra flaggor och sa; "Ni får inte använda dem, de är potentiella mordvapen".
Men likt förbannat så står några linköpingsbor med flaggor precis intill oss.. och inte nog med det - de slog flaggasen i våra huvuden - de viftade inte vanligt med dem... OJ vad jag har hatat LHC sedan dess...
Vill ni se våra bara överkroppar eller våra bara underkroppar (kan tillägga att dem det berör är nog den manliga delen, så dra ingen nytta där.. kvinnofolket är för fega...).
Men jag kan säga att Linköping var lika dåkiga som HiV förettskjutgicksnett - när vi kom dit för någon säsong sedan så tog vakterna alla våra flaggor och sa; "Ni får inte använda dem, de är potentiella mordvapen".
Men likt förbannat så står några linköpingsbor med flaggor precis intill oss.. och inte nog med det - de slog flaggasen i våra huvuden - de viftade inte vanligt med dem... OJ vad jag har hatat LHC sedan dess...
[color=blue]Jag skiter i om laget spelar dåligt-bara vi vinner[/color]
Jag vill bara säga att motståndarna får använda flaggor. Alla som har frågat har fått "dispens" på det, och det har funkat perfekt.
Snacket om bojkott från bortasupportrarna förstår jag inte. Åker man på bortamatcherna för att se på sitt lag eller var man står någonstans i arenan? Platsen är bra, har stått där själv.
Snacket om bojkott från bortasupportrarna förstår jag inte. Åker man på bortamatcherna för att se på sitt lag eller var man står någonstans i arenan? Platsen är bra, har stått där själv.
HV71