hehe
blask: Jag är inte avis för en microdels sekund !!!! Det finns ju inget att vara avis på heller !!!
För min egendel är det förbaskat skönt att slippa tänka hockey nu !
VIK spelade tvärr den hockey av förra säsongs trupp kan spela, endast efter senaste borta mot er, och fram till näst sista omgången i södra allsvenskan´s serie ! Sedan SA så blev det bara kalkon av allt i VIK´s spel ! Många spelare verkade nöjda med att ta sig till SA, sedan så blev ju även Fredrik Nilsson långtidskadad. Så det är skönt att VIK´s säsong är över, och nu kommer det att både gå spelare, och ny& nygammla spelare att komma in till klubben !
Så det är jävligt skönt att säsongen är över för VIK´s del !
Lirare som e på G till VIK är t.ex Meijer, Poppe, T.Holm, Mattias Lööw, Patrik Juhlin, Johan Molin, så även någon Piteå spelare mm mm mm mm
Sedan så har Leif Rohlin senast ssk, kommit tillbaka men då icke som spelare, för att han har en ryggskada, men han ska gå in i leningen(följ länken om du vill veta mer om honom)http://www.vlt.se/old_index.asp?r=%2Fframeset%2Easp%3Fc%3Dindex%5Fsport%2Easp%26n%3Dsport&m=2_1
Sedan har 2 st gått, och det är Finn-Olsson & Patrik Ulin.
Så frågan på "avis" haha inte då, finns som sagt ingen anledning till det .
Men jag hatar malmö och gillar ej heller klubbar som gå efter deras väg. Och växjö är giftigt nära ders väg, så där av växjö´s nya nick:Malmö 2
SAIK är normlalt 5 storlekar större än växjö, så det är läge att beställa rejält med skumm
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)