Poplag?
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
- Lakritstomten
- Forumamatör
Poplag?
Hatar uttrycket Poplag som Lakers utmålas på några andra forum samt tidningar.
VLH är ett stabilt, hårt kämpande lag som inte fått något gratis.
VLH är ett stabilt, hårt kämpande lag som inte fått något gratis.
- INDIAN #66
- Forumentusiast
Såg och hörde ni intervjun på C+ med Mike Helber sportchef Linköping?
Det var så härligt att höra honom svara på frågan om bl a målkamerasituationen mao snöpligt uttåg ur slutspelet. Svaret var enkelt. Han var nöjd med att kämpa i kvartsfinal mot Timrå, att de börjar stabilisera sig i elithockeyn. (Det är en process som tar tid, att växa i elitseriekavajen). Och poängen tycker jag är när han säjer att vi inte får glömma bort att Linköping för sju år sedan spelade mot lag som Mariestad, Skövde, Borås m fl. Lakers är på god väg att bli nåt riktigt stort.
Det var så härligt att höra honom svara på frågan om bl a målkamerasituationen mao snöpligt uttåg ur slutspelet. Svaret var enkelt. Han var nöjd med att kämpa i kvartsfinal mot Timrå, att de börjar stabilisera sig i elithockeyn. (Det är en process som tar tid, att växa i elitseriekavajen). Och poängen tycker jag är när han säjer att vi inte får glömma bort att Linköping för sju år sedan spelade mot lag som Mariestad, Skövde, Borås m fl. Lakers är på god väg att bli nåt riktigt stort.
[img]http://www.mittzonen.com/images/avatars/15497267145d5287ee1b30.gif[/img]
erok wrote:m vi förlora två raka så kommer inte jag att landa hårt.Detta är stort.Mycket stort för mig.har aldrig varit så här lungn i kroppen som jag är nu.lakers är hjältar oavsett hur detta går
Jeg kan bare instämma fullstendig. Bra sagt! (som om jeg skulle sagt det selv, fast på svorsk )
/Merethe
hehe
blask: Jag är inte avis för en microdels sekund !!!! Det finns ju inget att vara avis på heller !!!
För min egendel är det förbaskat skönt att slippa tänka hockey nu !
VIK spelade tvärr den hockey av förra säsongs trupp kan spela, endast efter senaste borta mot er, och fram till näst sista omgången i södra allsvenskan´s serie ! Sedan SA så blev det bara kalkon av allt i VIK´s spel ! Många spelare verkade nöjda med att ta sig till SA, sedan så blev ju även Fredrik Nilsson långtidskadad. Så det är skönt att VIK´s säsong är över, och nu kommer det att både gå spelare, och ny& nygammla spelare att komma in till klubben !
Så det är jävligt skönt att säsongen är över för VIK´s del !
Lirare som e på G till VIK är t.ex Meijer, Poppe, T.Holm, Mattias Lööw, Patrik Juhlin, Johan Molin, så även någon Piteå spelare mm mm mm mm
Sedan så har Leif Rohlin senast ssk, kommit tillbaka men då icke som spelare, för att han har en ryggskada, men han ska gå in i leningen(följ länken om du vill veta mer om honom)http://www.vlt.se/old_index.asp?r=%2Fframeset%2Easp%3Fc%3Dindex%5Fsport%2Easp%26n%3Dsport&m=2_1
Sedan har 2 st gått, och det är Finn-Olsson & Patrik Ulin.
Så frågan på "avis" haha inte då, finns som sagt ingen anledning till det .
Men jag hatar malmö och gillar ej heller klubbar som gå efter deras väg. Och växjö är giftigt nära ders väg, så där av växjö´s nya nick:Malmö 2
SAIK är normlalt 5 storlekar större än växjö, så det är läge att beställa rejält med skumm
blask: Jag är inte avis för en microdels sekund !!!! Det finns ju inget att vara avis på heller !!!
För min egendel är det förbaskat skönt att slippa tänka hockey nu !
VIK spelade tvärr den hockey av förra säsongs trupp kan spela, endast efter senaste borta mot er, och fram till näst sista omgången i södra allsvenskan´s serie ! Sedan SA så blev det bara kalkon av allt i VIK´s spel ! Många spelare verkade nöjda med att ta sig till SA, sedan så blev ju även Fredrik Nilsson långtidskadad. Så det är skönt att VIK´s säsong är över, och nu kommer det att både gå spelare, och ny& nygammla spelare att komma in till klubben !
Så det är jävligt skönt att säsongen är över för VIK´s del !
Lirare som e på G till VIK är t.ex Meijer, Poppe, T.Holm, Mattias Lööw, Patrik Juhlin, Johan Molin, så även någon Piteå spelare mm mm mm mm
Sedan så har Leif Rohlin senast ssk, kommit tillbaka men då icke som spelare, för att han har en ryggskada, men han ska gå in i leningen(följ länken om du vill veta mer om honom)http://www.vlt.se/old_index.asp?r=%2Fframeset%2Easp%3Fc%3Dindex%5Fsport%2Easp%26n%3Dsport&m=2_1
Sedan har 2 st gått, och det är Finn-Olsson & Patrik Ulin.
Så frågan på "avis" haha inte då, finns som sagt ingen anledning till det .
Men jag hatar malmö och gillar ej heller klubbar som gå efter deras väg. Och växjö är giftigt nära ders väg, så där av växjö´s nya nick:Malmö 2
SAIK är normlalt 5 storlekar större än växjö, så det är läge att beställa rejält med skumm
Det är trevligt att vara VIKtig
Men det är VIKtigare att vara trevlig
Hepp!!
Håller med Malul.....
Men f*n vad avundsjuk jag är på han....
Han som är där oppe i kalla västerbotten å förstår sig på dera dialetk.
Bra han har tränat lite så han kan vara tolk på SAIK´s hockeypub .
Hoppas ni att det hjälper å hålla tummarna i kväll för VLH.
Det har ju gott bra hittils om man säger så.
Hadé gôtt alla nervösa Lakejer på hemma plan.
// Xoogman - Der Kaisre
Malul wrote:ja håller med er,poplag låter mesigt!
ja vill att vi blir ett heavy metal-lag istället!!:)
Håller med Malul.....
Men f*n vad avundsjuk jag är på han....
Han som är där oppe i kalla västerbotten å förstår sig på dera dialetk.
Bra han har tränat lite så han kan vara tolk på SAIK´s hockeypub .
Hoppas ni att det hjälper å hålla tummarna i kväll för VLH.
Det har ju gott bra hittils om man säger så.
// Xoogman - Der Kaisre
//Xoogman
In Hoc Signo Vinces
In Hoc Signo Vinces
-
- c/o LL´s Forum
Xoogman wrote:
// Xoogman - Der Kaisre
Jag är inte nervös nu ,men vet att jag blir det när jag sitter och glor på Anderzons direktsändning och sportradion på .Men vad jag menar är att Lakers har överträffat mina förväntningar ,så oavsett hur det går så har de gjort något stort i år .Se nu till Xoogis och gå upp med ditt SIK, ser fram mot att åka till Skövde nästa år.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Så gôtt det går.....
Hej du Alfax
Ja, det är det ena man kan göra.
Resten får de fixa på isen.
// Xoogman - Der Kaier
Ja, det är det ena man kan göra.
Resten får de fixa på isen.
// Xoogman - Der Kaier
//Xoogman
In Hoc Signo Vinces
In Hoc Signo Vinces
Per Carlsson: Stackars sate då
Det finns TYVÄRR redan en kopia av VIK :- ) Och det är ssk iaf för närvarande
Något malmö liknaden i den här världsdelen finns det inte, för här snackar vi SVENSKA, och det säger ju allt
Finn-Olsson & Patrik Ulin går det att ersätta så bra så !! Finn-Olsson har varit mycket skadad den gångna säsongen, och har inte kommit till sitt rätta jag, så därav så fick han inte något förlängt kontrakt ! Patrik Ulin lägger av, för han har gjort sitt tycker han själv .
Och sedan herr Per Carlsson, så behöver du inte ens titta i denna tråd om du inte kan diskutera om våra olika världsdelar ! Att vi skulle missa SA nästa säsong !! HEHEHEHAHAHAHA ja, jag kunde knappt hålla mig
Sedan när man får negativa vibbar från några skogsmänniskor i denna tråd ,så hajjar man att man e på rätt sida av diskutionen
Återkommer när jag har något mer att säga
Seeya boy´s
Det finns TYVÄRR redan en kopia av VIK :- ) Och det är ssk iaf för närvarande
Något malmö liknaden i den här världsdelen finns det inte, för här snackar vi SVENSKA, och det säger ju allt
Finn-Olsson & Patrik Ulin går det att ersätta så bra så !! Finn-Olsson har varit mycket skadad den gångna säsongen, och har inte kommit till sitt rätta jag, så därav så fick han inte något förlängt kontrakt ! Patrik Ulin lägger av, för han har gjort sitt tycker han själv .
Och sedan herr Per Carlsson, så behöver du inte ens titta i denna tråd om du inte kan diskutera om våra olika världsdelar ! Att vi skulle missa SA nästa säsong !! HEHEHEHAHAHAHA ja, jag kunde knappt hålla mig
Sedan när man får negativa vibbar från några skogsmänniskor i denna tråd ,så hajjar man att man e på rätt sida av diskutionen
Återkommer när jag har något mer att säga
Seeya boy´s
Nämen oj, så puttra man kan bli då ! Vet ni vad "smilies" är för något ? Om nu ni vet det, kan ni tyda dem då ?!
Uppenbarligen inte i detta fall !
Jag har varit urvänlig i mina ord tidigare til er laker, men vad har man fått tillbaka då ?! Mmmm måste tänka........................... kanske ett hej på dig på sin höjd.
Kommer man inte med borste, trasa & puttskräm så är man en ="#"#¤%&&¤ i era ögon !
Låt oss tyda smilisar ! =ironi & trevlighet.
= otrevlighet & upprörd.
Ska bli väldigt intressant att följa denna tråd, för att få se om det har blivit mer förstårelse här och inte något överdriveri trams .
seeya all soon .
Uppenbarligen inte i detta fall !
Jag har varit urvänlig i mina ord tidigare til er laker, men vad har man fått tillbaka då ?! Mmmm måste tänka........................... kanske ett hej på dig på sin höjd.
Kommer man inte med borste, trasa & puttskräm så är man en ="#"#¤%&&¤ i era ögon !
Låt oss tyda smilisar ! =ironi & trevlighet.
= otrevlighet & upprörd.
Ska bli väldigt intressant att följa denna tråd, för att få se om det har blivit mer förstårelse här och inte något överdriveri trams .
seeya all soon .
- INDIAN #66
- Forumentusiast
Last edited by INDIAN #66 on 12 March 2004, 23:18, edited 1 time in total.
[img]http://www.mittzonen.com/images/avatars/15497267145d5287ee1b30.gif[/img]
- INDIAN #66
- Forumentusiast
ni e bara förmycket ! det där med att att vara viktig är trevligt, men det är mer viktigare att vara trevlig handlar inte om Ishockey, utan helt allmänt. Kan man inte förstå det, så är man farligt ute.
Nu börjar min trevliga sida att tröttna! Tar inte hur mycket som helst, och det sista jag trode att det skulle komma från, var från växjö !
Börja inte jiddra om att det var jag som började, för jag har haft trevlig smiliesar hela tiden.
Ju mer ni jiddrar strunt, ju mer längtar jag till nästa säsong & mötet mot er i Rocklundahallen.
Nu börjar min trevliga sida att tröttna! Tar inte hur mycket som helst, och det sista jag trode att det skulle komma från, var från växjö !
Börja inte jiddra om att det var jag som började, för jag har haft trevlig smiliesar hela tiden.
Ju mer ni jiddrar strunt, ju mer längtar jag till nästa säsong & mötet mot er i Rocklundahallen.