Logiskt. Källe har krossat Rifalk.StenhårtSlagskott wrote:Rögle byter målvakt.
Final 5 - Sam vs Cam "The Iron Throne"
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: Final 5 - Sam vs Cam "The Iron Throne"
Fan vad passiva vi är nu!!
Förstår inte detta med att ställa upp bakom mål i 10 sek och sen bara lägga ner pucken till icing. Totalt meningslöst!!
Förstår inte detta med att ställa upp bakom mål i 10 sek och sen bara lägga ner pucken till icing. Totalt meningslöst!!
Helvete vad vi tappade. Började i samband med målet. Tuppkammen lite väl högt, och sen blir vi loja.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det

-
- c/o LL´s Forum
Alla på mål i andra. Tycker Rögle trycker sig in lite bättre i en ganska jämn period. Skymning och returer.
Och fan vad bra vi var första 18 minutrarna...Stupet wrote:Fan vad passiva vi är nu!!
Nu kör vi över doM i andra!!!!!
Man kan ju inte tro att det är Växjö som har 3-1 i matcher och chans att spela hem guldet... så fruktansvärt ängsligt, dumpa o byt så fort man får fatt på pucken.
Ska denna tråkhockeyn räcka hela vägen?
Ska denna tråkhockeyn räcka hela vägen?
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
-
- c/o LL´s Forum
Helt sjukt...
Vi har 3-1 i matcher och jag kan fortfarande inte ens föreställa mig att vi vinner guldet. Säger en hel del om vårt spel alltså

Vi har 3-1 i matcher och jag kan fortfarande inte ens föreställa mig att vi vinner guldet. Säger en hel del om vårt spel alltså

Extremt moralhöjande aktion av Gelinas vid målet. Han tar sig an de våra med pondus och vi faller som käglor. Hoppas vi kan skaka av oss rädslan. Det håller inte om skåningarna kan stirra ner oss. Synd också att vi inte förmår skjuta mer med tanke på att deras keeper spelade senast på 80-talet.
Om vi ska kunna köra över dom i andra så måste vi lägga fler puckar på mål. 5 skott kommer vi inte långt med. Spelar ju ingen roll om vi är världens bästa hockeylag de första 18min med tanke på att Rögle leder. Vi måste skjuta mycket mer i andra.
Det får se ut hur det vill bara vi vinner! Vi spelar ingen glad hockey men vi vet hur man vinner matcher.
Ingen minns en fegis!
Final 5 - Sam vs Cam "The Iron Throne"
Det är ju detta som har varit vårt problem hela säsongen. Vi kan spela bra, sen helt plötsligt tappar vi allt, å swish boom pang så är det mål i röven. Detta är nånting man måste titta över inför nästa säsong. Det är nånting som gör att man från en minut till en annan tappar allt driv och all smartness. Det kan fälla oss, fortfarande.
Så är det med det, som det

Precis. Nu lyckades Växjö starta oväntat bra, ändå ser spelet långa stunder ut som blek skit och man får iväg 5 skott, 4 av dom kan knappt ens räknas som skott, på en målis som inte stått på 61 dagar (SEXTIOEN).Svartvadet wrote:Helt sjukt...
Vi har 3-1 i matcher och jag kan fortfarande inte ens föreställa mig att vi vinner guldet. Säger en hel del om vårt spel alltså![]()
Tror att vi har några moraldödare i detta gänget och som i sin tur speglar av sig på hela laget.
Ser man på Cmore så tar dom upp VM aktuella spelare från Växjö och Rögle. Jag frågar mig hur fan Joel P och Emil kan vara aktuella? Den sistnämnda måste vara hela slutspelets största flopp i år.
Ser man på Cmore så tar dom upp VM aktuella spelare från Växjö och Rögle. Jag frågar mig hur fan Joel P och Emil kan vara aktuella? Den sistnämnda måste vara hela slutspelets största flopp i år.
Sedan vill de ha Rifalk före Källe. Skrattretande.
Äh, vi tar det i match 7 har jag ju sagt
Men kollapserna den här säsongen säsongen är ingenting mot de vi hade de två senaste säsongerna. Som värst kollapsade vi till och med när vi själva gjorde mål. Kommer ni inte ihåg det? Man var alltid LIVRÄDD när vi hade strutat.
Växjö har ju inte låtit Källgren stå, med fler matcher i kroppen hade han nog varit aktuell före t ex Rifalk.
Växjö har tokmatchat 40-åringen och låtit Frölunda sno åt sig den framtida stormålvakten. Som lök på laxen lät man Källgren stå den enda match han verkligen INTE borde ha stått: när Fasth jagade rekordet för antalet hållna nollor.
Sopcoaching när det gäller målvakterna; Fasth har visat att han är bäst i serien, men Källgren borde givetvis ha fått stå lite fler matcher, så han känt att klubben satsade på honom.
Växjö har tokmatchat 40-åringen och låtit Frölunda sno åt sig den framtida stormålvakten. Som lök på laxen lät man Källgren stå den enda match han verkligen INTE borde ha stått: när Fasth jagade rekordet för antalet hållna nollor.
Sopcoaching när det gäller målvakterna; Fasth har visat att han är bäst i serien, men Källgren borde givetvis ha fått stå lite fler matcher, så han känt att klubben satsade på honom.
Last edited by Primeau on 10 May 2021, 20:54, edited 1 time in total.
Ja vi har varit Bipolära 3 säsonger nu.Varanen wrote:Men kollapserna den här säsongen säsongen är ingenting mot de vi hade de två senaste säsongerna. Som värst kollapsade vi till och med när vi själva gjorde mål. Kommer ni inte ihåg det? Man var alltid LIVRÄDD när vi hade strutat.
Denna säsong har vi haft den bra sidan framme flest gånger.
Wikegård säger att Gustafsson gör en jätteräddning när Rosen skjuter på han vänstra benskydd. Hahaha undra vem Wikegård håller på? Och Lesund som egentligen skulle vara avstängd.
-
- c/o LL´s Forum
Nu är det dags att steppa upp!
Dom kör över oss nu. Någon måste kliva in
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Vem då? Nässén?
Wikegård skämmer ut sigvlk wrote:Dom kör över oss nu. Någon måste kliva in
Ååååå vad jag önskar att Melart kunde sätta in ett stenhårt slagskott i Wikegård.
Kan ingen trycka till denna jävla ex djurgårdare.
Kan ingen trycka till denna jävla ex djurgårdare.
-
- c/o LL´s Forum
Öppet mål för Gynge. Nära! 

Hur i helvete kan man missa öppet mål. Pinsamt dåligt!!
Känns kört idag
Seider håller i Erixons klubba. J-a ofog som RBK gör i VARJE situation. Något vi måste ta tag i till nästa säsong.
-
- c/o LL´s Forum
Holma hör mig. Tack! 

Förjävla kass att vi inte kan göra mål i PP.
Tack! Holmberg!!
Tack! Holmberg!!
-
- c/o LL´s Forum
Håller inte med digStupet wrote:Förjävla kass att vi inte kan göra mål i PP.
Last edited by Lakershjärta71 on 10 May 2021, 21:11, edited 1 time in total.
När Lakers gör mål är det samma engagemang hos cmores kommentatorer som när Ryssland gör mål på Sverige .
Holmberg skjuter HÖGT! Hockeyguden hör bön. 

Steppa upp nu som satan snälla!!!
-
- c/o LL´s Forum
Bra Sylve mosa Rögle!