http://svtplay.se/v/2492895/tvingas_gora_nya_ramsor
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Hejarklacken xD va styggt det lät när hon sa såCoffe #800 wrote:de va faktiskt ganska bra drag på träningen ändå
http://svtplay.se/v/2492895/tvingas_gora_nya_ramsor
Det stämmer med Robar (#51) och Reddox (#85).widiot wrote:Jag var inte så hardcore att jag förde protokoll på vilka nummer de nya spelarna hade. De numrerna som ännu inte var redovisade innan.
Men om inte minnet sviker mig så skall alltså nyförvärven ha följande nummer:
Sedan tidigare vet vi:
Per Hållberg #18
Illka Heikkinen #49
Micael Ericsson #16
Brad Moran #24
Jan Urbas #26
Mike Iggulden #37
Dennis Rasmussen #40
Tomi Kallio #70
Sedan var det som sagt inte offciellt innan vad Mitja Robar och Liam Reddox har för spelarnummer. Men om minnet inte sviker mig så skall Reddox ha nr #85 och Robar #51. Men jag är ytterst tveksam och lyssnade på måfå samtidigt som man pratade med grannen på läktarna när namnen redovisades.
Ah. Slarvfel när jag skrev texten baraPutteA wrote:Tror det stämmer ypperligt med 85 på Reddox och 51 på Robar. Enda tryckfelet är att Kallio fått nr 70, han ska ha 71!!
Har alltid haft
Lakershjärta71 wrote:Till både Coffe och Svartvadet! Vem var det som sa att jag inte skulle ställa så höga krav eller kritisera Lakers eller LL för att man inte kunde fixa några t-shirts till hockeyresan den 13/9! Det är ff semestertider, och nu spyr ni själva galla över Lakers och Peo för att han inte kunde intervjua spelare och att det inte fanns nummer på tröjor osv. Herregud alltså! Mig kan ni hacka på! Ni är ju HELT otroliga!Coffe #800 wrote:Håller faktiskt med dej Svartis !
tråkigt att inte höra en enda lite intervju... det e fan i mej illa !!
att tröjorna inte är klara har men tryckeri och tillverkning att göra... dom har helt enkelt inte hunnit med i semester tiderna...
riktigt kul att det är igång igen!
men tråkigt att de inte var en enda intervju... hmm...
Dock tyckte jag väl att nyförvärven åtminstone kunde ha sträckt upp en hand för att visa vem de var.
Dra inte så stora växlar av det. Har aldrig sett en intervju eller dylikt med Moran där han inte ser ut som världen håller på att gå under. Tror helt enkelt det är hans normaluttryck att se lite ledsen och bedrövad ut. Och att förvänta sig att han ska visa känslor och spexa som tex Saviano ska vi nog inte räkna med för det är inte hans stil helt enkelt. Men man kan vara nöjd med livet, en bra lagkamrat och bra på hockey ändå.....Primeau wrote: Jag kan bara lägga till att Brad Moran såg ut att längta härifrån. Jag förstår honom.
Det var inte bara dom vita tröjorna som saknade siffror. Alla nyförvärv saknade siffror på ryggen dvs även de i blå tröjor.Power Play wrote:Eftersom det bara var de vita tröjorna som saknade nummer, är jag alldeles övertygad om att där finns en förklaring.
Rättelse. Showen börjar den 13/9. För då ska vi rocka loss i ScandinaviumIceWOMEN wrote: Showen vår vänta till den 17/9.
Jo jag förstår detta PutteA. Det gör jag.PutteA wrote:Jo, men det är ju helt sant att man ser saker olika! Men jag kan inte hjälpa att jag har ganska mycket förståelse för att vissa saker prioriteras bort i en fas som VLH är i just nu! En del har inte accepterat att LL tog beslutet att inte fixa tröjor till matchen den 13/9, trots att vi har sagt klart att vi inte har resurser för detta just nu. Men så är det, vi ser olika på saker och ting.
Inlägg via Tapatalk