VLH-Rögle
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: VLH-Rögle
ni får ju faan skylla er själva om ni inte varit ute i tid hehehe som brukligt så tar ju biljetterna slut väldans fort när det vankas slutet av det som komma skall
- whiskey_80
- Forumamatör
steve_saviano_theking wrote:Skit också att biljetterna är slut redan! Jag fick inte tummen ur röven i tidFinns ingen som vet något sett man kan få tag på biljetter? Om det kommer upp på webbiljett om folk bokar av eller något sånt?
Jag har inte missat en match i kvalserien än
så ska man missa denna
Men man får väl vara glad att det drar! Och ha det så bra, ni som hann beställa
Finns på blocket att köpa

lakejer i hallen extra tidigt för att gratta spelarna långt innan nedsläpp, typ innan uppvärmningen ?
Lakers vinner, Alla hoppar, Hey! Hey!
-
- c/o LL´s Forum
Det häftigaste scenariot i mina ögon vore om vi jublade lite när Rögle gör mål också, i alla fall för vi som vill ha upp dom i ES 

-
- Forumproffs
Kröka...hårt...länge... Absint är jättegott....
Haha ingen fara ni de säkraste 3 poängen någonsin!
Ska vi köra KOM IGEN RÖÖGLE mellan klackarna
Ser faktiskt hellre rögle i Eliten än SSK eller MoDo ... Modo tillför endast föredetta stjärnor utan hjärta.
SSK? öhhh.
Ska vi köra KOM IGEN RÖÖGLE mellan klackarna

Ser faktiskt hellre rögle i Eliten än SSK eller MoDo ... Modo tillför endast föredetta stjärnor utan hjärta.
SSK? öhhh.
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
RBK!!!! 
Vi är ståplats vi är ståplats, vi är dom som sjunger mest!!!!

Vi är ståplats vi är ståplats, vi är dom som sjunger mest!!!!

Snart nära dig...en ny hall
-
- c/o LL´s Forum
Ja jag tror nog fan VS ska hjälpa RBK lite på onsdag. Fan vi måste ju ha med dom upp.
Den som inte sjunger är taifare!!!
RBK får gärna gå upp. Hoppas det blir så på ett eller annat sätt.
Last edited by Fredrik R on 4 April 2011, 11:51, edited 1 time in total.
Mitt idrottshjärta och känsla för fair play sätter stopp här tyvärr! Jag hoppas också på RBK, men att stå och sjunga för bortalaget skulle ju kännas helt galet, så där går gränsen för mig! Ska vi jubla när RBK gör mål med??? Nä, fair play, vi har ett ansvar, vi ska vinna på onsdag!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det

-
- c/o LL´s Forum
Tack Putte. förfan skärp er vadå sjunga rbk och jubla jag skämms när jag läser det. Tror ni vi någonsin får respekt när folk läser sådant? I helvete heller att ja ska jubla sista matchen i dooomen då ska hjältarna hyllas. Inga enkla poäng ska ges ut. Som Putte säger vi har ett ansvar
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Klart vi inte kommer att sjunga för Rögles del på onsdag !!! vi ska hylla VLH och alla hjältar från uppvärmningen och framåt.
Sista matchen i Lakerdome och vi är klara för eliten.... detta är helt sjukt!!!
Ska vi skandera spelare för spelare ifrån nedsläpp? även JK osv ?
Skippa alla jävla musik i spelavbrotten och låt skönsången ljuda sista matchen .
Sista matchen i Lakerdome och vi är klara för eliten.... detta är helt sjukt!!!
Ska vi skandera spelare för spelare ifrån nedsläpp? även JK osv ?
Skippa alla jävla musik i spelavbrotten och låt skönsången ljuda sista matchen .
klart som fan att vi inte ska "heja" på rbk..finns ju inte i min värld.
Men hellre RBK i es än ssk eller modo
Men hellre RBK i es än ssk eller modo
Snart nära dig...en ny hall
-
- c/o LL´s Forum
Ta inte allt så jävla allvarligt här inne. Fan ni kan ju inte så lite ironi i nånting. Särskilt du Amil du måste slappna av lite. Du överreagerar ju överallt. Fan du måste ha ett högt blodtryck.
Bye bye Rögle Bye bye... 

-
- c/o LL´s Forum
Christoffer förklara gärna ironin för mig med att ens skriva om att jubla när
Rögle gör mål. Fjantigt av dig att ens nämna det. Fortfarande full eller bara trött på livet ?
Rögle gör mål. Fjantigt av dig att ens nämna det. Fortfarande full eller bara trött på livet ?

"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
Ja nu talade ju jag bara för mig själv iofs och jag har inte sagt att vi ska jubla när dom gör mål. Hade jag aldrig gjort. Jag va ironisk i mitt inlägg. Men jag vet, min form av humor och ironi är inte alltid lätt att förstå sig på. Men hävdar ändå att du överreagerar allt som oftast. Som sagt, slappna av lite.
Tjalalalalalalalalala allt är ju heltokigt nu
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Galet på alla sätt!
Kom på någon Elitserie ramsa nu, ni som har fantasier till det och för övrigt.
Skulle jag inte tro Lakers viker ner sig sista matchen i hallen +Fullt på läktaren. Det vore ju konstigt, eller hur?
=)
Ses på stortorget!
Skulle jag inte tro Lakers viker ner sig sista matchen i hallen +Fullt på läktaren. Det vore ju konstigt, eller hur?
=)
Ses på stortorget!
Har ni blivit helt galna, stå och heja på motståndaren kommer jag aldrig att göra. 

Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Det ÄR pappa som bestämmer!
Ja och vi har valt ut dig till att delta i Gröna brigaden!!Piggelin wrote:Har ni blivit helt galna, stå och heja på motståndaren kommer jag aldrig att göra.
- Lakersjocke
- Forumamatör
Det är väl förmodligen som i alla andra matcher denna säsongen rök, eldpuffar och lite bongotrummor... Annat var det förr i tiden 

Växjö: Europas Orangeaste Stad
Gött att skåda en liten guldpokal brevid Växjö i vänsterspalten på eliteprospects: http://www.eliteprospects.com/team.php?team=339 
Och det redan när det återstår 2 matcher!!!

Och det redan när det återstår 2 matcher!!!

-
- Forumdemon
Den pokalen gäller nog grundserien.
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
Pokalen betyder att Växjö Lakers "Is Promoted To Elitserien 2011/2012"
=>
=>
Exakt...men eftersom jag fortfarande inte riktigt har hunnit smälta det än är det ändå en fröjd för ögat
Tänk va gott det ska bli imorgon och bara njuta av glädjen i fullsatt Lakerdome för sista gången
Att få hylla laget matchen igenom och efteråt utan att behöva bry sig om vad tavlans siffror säger .
haha fan det är svårt att landa !
Nu sjunger vi ut vår gamla hemmaborg så bra vi kan och ristar in LL på bästa sätt!!!

Att få hylla laget matchen igenom och efteråt utan att behöva bry sig om vad tavlans siffror säger .
haha fan det är svårt att landa !
Nu sjunger vi ut vår gamla hemmaborg så bra vi kan och ristar in LL på bästa sätt!!!
- Lakersjocke
- Forumamatör
Hejsan gubbs, har en liten fråga. påväg till örebro gick jag med i lakers lakejer. men frågan är, sedan i söndags har ju inte antalet medlemar ökats men det står att det uppdaterades 5 april. så hur kollar man upp om man är medlem? 

Lakers vinner alla hoppar HEY HEY...
Precis så känner jag det med Anders .Att bara stå där utan att vara det minsta nervös och hylla dem även om det blir en förlust...overkligt men ändå sant.
Sedan kommer jag nog att fälla en tår när man tänker tillbaka när man var med om invigningen av ishallen 1970 och nu lämnar man den det blir nog en sorgetår men sedan kommer en glädjetår när man tänker på nya arenan och vi har ett ELITSERIELAG som ska spela där.
Det kommer att bli en oförglömlig kväll
TACK GODE GUD OM ATT MAN HAR FÅTT VARA MED OM DETTA
Sedan kommer jag nog att fälla en tår när man tänker tillbaka när man var med om invigningen av ishallen 1970 och nu lämnar man den det blir nog en sorgetår men sedan kommer en glädjetår när man tänker på nya arenan och vi har ett ELITSERIELAG som ska spela där.
Det kommer att bli en oförglömlig kväll

TACK GODE GUD OM ATT MAN HAR FÅTT VARA MED OM DETTA

Ingen match är spelad förrän den är slut!
-
- c/o LL´s Forum
Det har ökats med 1 nu så det är säkert du!Lakersjocke wrote:Hejsan gubbs, har en liten fråga. påväg till örebro gick jag med i lakers lakejer. men frågan är, sedan i söndags har ju inte antalet medlemar ökats men det står att det uppdaterades 5 april. så hur kollar man upp om man är medlem?
Lakersjocke wrote:Hejsan gubbs, har en liten fråga. påväg till örebro gick jag med i lakers lakejer. men frågan är, sedan i söndags har ju inte antalet medlemar ökats men det står att det uppdaterades 5 april. så hur kollar man upp om man är medlem?
Kan väl säga så här vi har inte lagt nån prio på pappersarbete de senaste dagarna haft lite annat att pyssla med men det är på gång nu igen

Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Jag har en biljett på VS mot Rögle om det är någon som behöver. 165kr eller högstbjudande 

"Du missar 100% av skotten du inte skjuter" - Wayne Gretzky