VLH-Rögle
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
VLH-Rögle
Lite tidigt men finns en anledning.
Sista matchen ever i Lakerdome. Näst sista matchen i KS. Kan va helt avgörande match både för oss och kanske Rögle. Att det blir fullsatt och grym stämning och fight deluxe på isen och på läktarn är ju ingen vågad gissning. Vilken fest!! MEN.....
Jag läste på AIA:s forum igårkväll http://forum.aia.nu/viewtopic.php?f=11&t=3832 Där säger dom att dom endast fått 90 biljetter till denna drabbningen och att resten har sålts på webben som vilka andra biljetter som helst. Om detta stämmer är det ju inte bara sjukt svinigt mot AIA utan också totalt korkat säkerhetsmässigt. Vår bortastå rymmer ju 250 pers så då skulle vi blanda en hel del Växjöfolk med 90 röglesupps. Najs, vilket genidrag. Eller vill man locka fram VLH:s första läktarfight i Lakerdomes sista match?
150 biljetter SKA bortasupportrar få så är det ju bara. OM detta nu stämmer och VLH har agerat såhär så skäms jag ta mig fan. Detta är den enda riktiga läktarkampen vi får. Det blir alltid grymt när vi och Rögle möts och ljudnivåkriget är ju helt underbart. Förstör inte detta nu och ge AIA en ärlig chans.
Väl mött i hallen alla Växjö och Röglefans. Hoppas ni får era 150 biljetter!
Sista matchen ever i Lakerdome. Näst sista matchen i KS. Kan va helt avgörande match både för oss och kanske Rögle. Att det blir fullsatt och grym stämning och fight deluxe på isen och på läktarn är ju ingen vågad gissning. Vilken fest!! MEN.....
Jag läste på AIA:s forum igårkväll http://forum.aia.nu/viewtopic.php?f=11&t=3832 Där säger dom att dom endast fått 90 biljetter till denna drabbningen och att resten har sålts på webben som vilka andra biljetter som helst. Om detta stämmer är det ju inte bara sjukt svinigt mot AIA utan också totalt korkat säkerhetsmässigt. Vår bortastå rymmer ju 250 pers så då skulle vi blanda en hel del Växjöfolk med 90 röglesupps. Najs, vilket genidrag. Eller vill man locka fram VLH:s första läktarfight i Lakerdomes sista match?
150 biljetter SKA bortasupportrar få så är det ju bara. OM detta nu stämmer och VLH har agerat såhär så skäms jag ta mig fan. Detta är den enda riktiga läktarkampen vi får. Det blir alltid grymt när vi och Rögle möts och ljudnivåkriget är ju helt underbart. Förstör inte detta nu och ge AIA en ärlig chans.
Väl mött i hallen alla Växjö och Röglefans. Hoppas ni får era 150 biljetter!
Den som inte sjunger är taifare!!!
Re: VLH-Rögle
Ja här få det vaskas fram 60 biljetter till om detta nu stämmer.
Rätt ska vara rätt-
Rätt ska vara rätt-
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
-
- Forumproffs
Chefen ville skicka mig till Dusseldorf nästa vecka
Aldrig i livet!!! Nu är resan flyttad till vecka 15
Att missa sista hemmamatchen i denna kvalserien finns inte på kartan!
Aldrig i livet!!! Nu är resan flyttad till vecka 15
Att missa sista hemmamatchen i denna kvalserien finns inte på kartan!
BÄTTRE ETT HÅRT SKOTT I SARGEN ÄN ETT LÖST PÅ MÅL
Klart rögleiterna skall få sina 150 platser. Att sälja bortastå på webben är väl inte så lysande tänkt när vi möter Rögle kanske. Å andra sidan var det väl inte så många som trodde Växjö och Rögle skulle ligga i topp nu, och det tryck på biljetter det medför. Utgår från att man löser det hela på ett bra sätt från Lakers sida.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Biljetterna slut till Röglematchen!
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Nej det var dom inte. Va precis inne och köpte en. För säkerhets skull
I always tell the truth, even when i lie
Klart Aia ska ha rätt till sina 150 biljetter bara att lösa Lakers
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
HOPPAS det blir Lakers och Rögle som går upp..fuck vad nice det vore
Snart nära dig...en ny hall
- PutteA
- Styrelsen Lakers Lakejer
- Kontakt:
Har pratat med kansliet och det måste blivit någon missuppfattning från AIA håll, för dom har full tillgång till bortastå. Problemet var tydligen bara det att när KS var färdiglottad så hörde både Modo och SSK av sig gällande biljetter till bortastå, medan från Röglehåll kom det inet förrän för två dar sedan tydligen. Men allt är under kontroll enligt Lakers kansli och givetvis har AIA full tillgång till bortastå!!
Så vi säger Välkommen till AIA, till historiens sista match i Växjö Ishall, Ladan, Svinstian, Rucklet eller som vi gärna kallar den LAKERDOME!!!!!
Så vi säger Välkommen till AIA, till historiens sista match i Växjö Ishall, Ladan, Svinstian, Rucklet eller som vi gärna kallar den LAKERDOME!!!!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
-
- c/o LL´s Forum
Aaah härligt! Kändes faktiskt lite som att det blivit nån form av missförstånd. Lät märkligt att dom bara skulle få just 90 tickets. Gott mos. Då blir det AIA och Rögle-kross. Najs
Bra att detta löste sig.
Piggelin skrev:Biljetterna slut till Röglematchen!
teddy skrev:Nej det var dom inte. Va precis inne och köpte en. För säkerhets skull
Det var illrött på Webbiljett när jag skrev mitt inlägg.
-
- Forumproffs
Men...Kommer vår match gälla något? Såvitt jag vet från Wennerholm/Ros m.fl så är det en enorm skillnad mellan eliten och allsvenskan...
- PutteA
- Kontakt:
Hatapopcornssupportrar skrev:Men...Kommer vår match gälla något? Såvitt jag vet från Wennerholm/Ros m.fl så är det en enorm skillnad mellan eliten och allsvenskan...
Hatapopcornssupportrar skrev:Men...Kommer vår match gälla något? Såvitt jag vet från Wennerholm/Ros m.fl så är det en enorm skillnad mellan eliten och allsvenskan...
Klart det kommer att gälla något. Denna matchen avgör ju vem som kommer etta och tvåa i kvalserien.
Piggelin förstod du inte ironin i hatapops inlägg
Håller med hatapop Södertälje och Modo var orubbara enl de så kallade hockeyexperterna.Jag hoppas innerligt det blir vi och Rögle som går upp,en spark där bak på hobbyexperter.
Håller med hatapop Södertälje och Modo var orubbara enl de så kallade hockeyexperterna.Jag hoppas innerligt det blir vi och Rögle som går upp,en spark där bak på hobbyexperter.
Senast redigerad av 1 alfax, redigerad totalt 0 gånger.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
-
- Forumproffs
Piggelin: Haha good point..Nej skämt åsido..Jag har fortfarande lite onda aningar..mest pga att jag önskar ni hade slagit modo i ordinarie tid för då hade ni ju varit klara vid seger mot Örebro och därmed krökat ner er utav helvete och varit sjukt bakfulla mot oss... Ni har fullständigt ägt oss i serien och har svårt att se oss vinna mot er borta med det flyt ni är inne i just nu...Ah well...första ska vi krossa SSK även om ni förstås hoppas på ett annat resultat för vår del.. Med 2 poäng efter 3 matcher så får man nypa sig i armen att vi faktiskt är i detta läge vi är i nu...Maranatastämning mot ssk på söndag i lindab? Svar JA...
Om vi skulle bli klara på söndag,läs OM,så spelar Lakers Lakejer på onsdag istället
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
-
- Forumdemon
Ja, Läjkess är ju i mina ögon fortfarande en kulturlös förening med undermålig juniorverksamhet och närmast total avsaknad av egna produkter i representationslaget (1 gubbe räknas knappt). Lägg därtill er lakejer som mest slår på trumman och sjunger (när lampan är tänd) en och annan bajenramsa emellanåt.
Trots ovanstående brister så får man ändå säga att ni gjort er riktigt jävla förtjänta av en Elitserieplats. Evertsson och halvidioten Karlsson har gjort ett förbannat bra jobb. Två Elitserielag ner och två Allsvenskanlag upp smakar fan bättre än köbekagor å kaffegög.
Vore extra kul om vi båda får fira avancemanget samtidigt.
Trots ovanstående brister så får man ändå säga att ni gjort er riktigt jävla förtjänta av en Elitserieplats. Evertsson och halvidioten Karlsson har gjort ett förbannat bra jobb. Två Elitserielag ner och två Allsvenskanlag upp smakar fan bättre än köbekagor å kaffegög.
Vore extra kul om vi båda får fira avancemanget samtidigt.
Det hade faktiskt varit väldigt roligt.
Detta till trots att " era blottade bringor gav mig insikt, HERR-BH.. HERR-BH.."
Sett till dom senaste matcherna vi möt er så kanske ni skulle ta å montera upp några lampor ni med, så att ni öppnar truten å sjunger lite.
Detta till trots att " era blottade bringor gav mig insikt, HERR-BH.. HERR-BH.."
Sett till dom senaste matcherna vi möt er så kanske ni skulle ta å montera upp några lampor ni med, så att ni öppnar truten å sjunger lite.
[b]Klubb Poseidon is the shit[/b]
- PutteA
- Kontakt:
Hahahaha, köbekagor å kaffegög. Grötigt värre..... va sa ni, va sa ni!!
Hahaha!
spittekage..
spittekage..
Herr Oberst skrev:Ja, Läjkess är ju i mina ögon fortfarande en kulturlös förening med undermålig juniorverksamhet och närmast total avsaknad av egna produkter i representationslaget (1 gubbe räknas knappt). Lägg därtill er lakejer som mest slår på trumman och sjunger (när lampan är tänd) en och annan bajenramsa emellanåt.
De gånger ni drar på ( 1ramsa per period) gör ni riktigt bra
Kultur kan ni ju ha roligt med ihop med storheter som Tingsryd ,Troja , Leksand och MoDo osv osv
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
här kör vi bara popcorn
Rögleiter ja, på tal om brister..
Ligger dom under därnere räcker det med en minibussbesättning för att överrösta dom. En trumma och en högtalaranläggning alá Malmö skulle onekligen hjälpa dom hålla ut hela matcherna.
Trots bristerna hoppas jag dom halkar upp, så länge dom inte påverkar att vi gör det. Det skulle röra om i etablissemanget om både Rögle och Växjö överraskade vilket vore en välgärning.
Såg en kul reflektion i cyberspace som fick mig att skratta idag.."Växjö skulle välkomnas av hockeyligan, bytet mot SSK vore ett plus. Skulle Rögle ta Modos plats skulle det dock hamna på minuskontot.."
Ligger dom under därnere räcker det med en minibussbesättning för att överrösta dom. En trumma och en högtalaranläggning alá Malmö skulle onekligen hjälpa dom hålla ut hela matcherna.
Trots bristerna hoppas jag dom halkar upp, så länge dom inte påverkar att vi gör det. Det skulle röra om i etablissemanget om både Rögle och Växjö överraskade vilket vore en välgärning.
Såg en kul reflektion i cyberspace som fick mig att skratta idag.."Växjö skulle välkomnas av hockeyligan, bytet mot SSK vore ett plus. Skulle Rögle ta Modos plats skulle det dock hamna på minuskontot.."
Senast redigerad av 1 Niles, redigerad totalt 0 gånger.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
HAHAHAHAHAhA
-
- c/o LL´s Forum
Såja fan så gott. Nu är vi igång! Vore ju trevligt om Herr Oberst själv gästade Lakerdome (sista chansen)och då sjunger upp rejält. Men väldigt tveksam till att det kommer hända. Verkar mest vilja sjunga upp bakom tangentbordet.
ja han är väl en så kallad medgångssupporter men visst bevisa oss att vi har fel
-
- Forumproffs
Niles: Var du i ä-holm och kollade när ni slog oss med 3-0?? Då var det ett VANSINNIGT tryck innan och en bra bit in i tredje...och när jag skriver vansinnigt så menar jag det...Jag och "vi" har enorma krav på oss själva... Så att säga att det alltid är tyst när vi ligger under är bullshit...
satt å såg denna match på nätet och ja kan ju lugnt tala om för dig att det där vansinigt tokiga trycket ni hade det hörde man inte ett skvatt av förutom lite i början av 1a perren sen var det tyst resten
Såja hämta tutte och snuttis nu så ska clownerna bjuda på popcorn på onsdag!
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
-
- Forumdemon
Hatapopcornssupportrar skrev:Niles: Var du i ä-holm och kollade när ni slog oss med 3-0?? Då var det ett VANSINNIGT tryck innan och en bra bit in i tredje...och när jag skriver vansinnigt så menar jag det...Jag och "vi" har enorma krav på oss själva... Så att säga att det alltid är tyst när vi ligger under är bullshit...
håller med dig om att det va sjukt bra tryck i början av tredje perioden, trycket höll väl i sig i typ 10 min sen dog det när vi gjorde 0-3.
"fest med lakers lakejer;)"
-
- Forumproffs
Klonis: Precis, trevligt att en med koll och som de facto var på plats uttalar sig...Ger lite mer tyngd till det hela än diverse 12åringar som precis upptäckt sporten ishockey....
-
- Forumdemon
friberg skrev:satt å såg denna match på nätet
Men... Alltså...Nä fan skitsamma
Talismanen skrev:Vore ju trevligt om Herr Oberst själv gästade Lakerdome (sista chansen).
80 mil tur och retur en onsdag. Pröjsa 175:- för en ståplats på en läktaren som varit livsfarligt fallfärdig i 50 år. Tack men nej tack.
Jag kanske kommer ner nästa säsong till er nya fina dååm