Ja... Skulle jag ha fel då eller?Zebbe wrote:Herr O.
Du har faktiskt riktigt fel där. Gath kommer in som tvåa i första sekvensen Finns ej med i detta klippet) varav Mats sliter sig loss kommer runt och dammar på Gathen som nog trodde situationen var klar.
Anton " Bad Ass " Hedman
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- Forumdemon
-
- Inaktiverad användare
-
- Forumdemon
-
- c/o LL´s Forum
Mycket kul läsning av Anton Hedman i Smp:s webartikel.
Jag vill vara svensk hockeys bäste tacklare. Det är mitt adelsmärke, säger han inför kvällens match.
Jag anser att han inte är HA:s bästa tacklare..än. Möjligen den spelare som tacklar mest i HA. Räknar man samman alla hans tacklingar på en säsong så är väl 50% rent justa.
Känns bra att man vet att hans "dumheter" på isen har ett medvetet syfte, men det kan stjälpa lika mycket som det hjälper.
Jag vill vara svensk hockeys bäste tacklare. Det är mitt adelsmärke, säger han inför kvällens match.
Jag anser att han inte är HA:s bästa tacklare..än. Möjligen den spelare som tacklar mest i HA. Räknar man samman alla hans tacklingar på en säsong så är väl 50% rent justa.
Känns bra att man vet att hans "dumheter" på isen har ett medvetet syfte, men det kan stjälpa lika mycket som det hjälper.
-
- c/o LL´s Forum
Hedman är klasser bättre än förra säsongen. Jag tycker han är den spelaren i laget som utvecklats mest från föregående säsong. Han tillhör absolut en av de bättre tacklarna i hockeyallsvenskan men det är väldigt svårt att avgöra och bedömma vem som är bäst. Jag tycker det är riktigt skoj att se Hedman på isen och man märker att motståndarna har respekt för honom och i vissa fall tittar sig en extra gång över axeln.
Hedman ska spela fult och på gränsen, ibland över, hela tiden.
Han ska vara en "pain in the ass", inte bli bjuden på motståndarnas bröllop.
Börjar någon mucka med våran kapten, ska det svida.
Hedman har lyft sitt spel iår, håller med Per i att han är den som gått mest framåt sedan förra säsongen.
Han ska vara en "pain in the ass", inte bli bjuden på motståndarnas bröllop.
Börjar någon mucka med våran kapten, ska det svida.
Hedman har lyft sitt spel iår, håller med Per i att han är den som gått mest framåt sedan förra säsongen.
[b]Klubb Poseidon is the shit[/b]
-
- Inaktiverad användare
-
- Inaktiverad användare
-
- c/o LL´s Forum
Jag håller definitivt med er angående Hedmans utveckling.
Det jag tycker att Hedman ska bli lite bättre på är, att försöka hålla ner armar och händer när han tacklar, för när vi från åskådarplats har sett en våldsam "goding-tackling" av Hedman så har nog många av oss antagit att den varit juste, men tyvärr istället ofta blivit utvisad på grund av att han inte har kunnat hålla ner sina "bläckfiskarmar" från motståndarens face.
Det jag tycker att Hedman ska bli lite bättre på är, att försöka hålla ner armar och händer när han tacklar, för när vi från åskådarplats har sett en våldsam "goding-tackling" av Hedman så har nog många av oss antagit att den varit juste, men tyvärr istället ofta blivit utvisad på grund av att han inte har kunnat hålla ner sina "bläckfiskarmar" från motståndarens face.
Får gärna se ut så här ikväll....Rent och snyggt...MAFFIG JÄVLA TACKLING.
http://www.youtube.com/watch?v=u6R6q6ehkaE
http://www.youtube.com/watch?v=u6R6q6ehkaE
-
- Inaktiverad användare
Tycker aldrig en tackling med armarna i huvudhöjd är rena, sen får ni säga vad ni vill. Armarna ska vara längs sidan. Måste man använda händerna för att få skjuts i tacklingen är man ingen bra tacklare. Det är min åsikt. När armarna är där dom är i denna tacklingen är det stora risker för allvarligare skador. Och som jag ser det så hade han inte ens behövt använda armarna då Bergeron inte var med över huvudtaget. Nej, ner med armarna!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det

Förstår inte att det är så kul när hockeyspelare slåss. Hedman är som bäst och som mest nyttig för laget när han spelar som igår. Tung, obekväm och med lite lagom skrämselfaktor. Dessutom har han en hel del skills med klubba och puck.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
-
- c/o LL´s Forum
Jo, när nån ramlar när han ska utdela en högersving eller när Podein drog tröjan över huvudet på en trojaspelare för ett antal år sen. Annars vet jag inte om det är speciellt kul när två står och pucklar på så bra dom orkar. Inget jag går igång på direkt. Tuff hockey däremot är riktigt kul 

Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Martin Persson är det nog ni tänker på.....
http://eliteprospects.com/player.php?player=1191
http://eliteprospects.com/player.php?player=1191