Du får gärna tycka att Styret i Eliklubbarna vet vad det handlar om Niles, Säg Mig VARFÖR gnölar De så ofta om Ekonomiska problem, senast Mike " GUDAS " Helber
Min uppfattning är att merparten inte har koll, baserat på Sportschefsbyten/Tränarbyten/Spelarbyten, samt problem med att inse hyran för en Ny hall, för att inte nämna hur många mediokra utländska spelare som hänger i Spenarna och suger FET Mjölk.
Flera nyktra bedömare anser att Lönenivåerna i ES/HA är groteskt höga, vilket Man insåg även i NHL för några år sedan där publiksiffrorna totalt sjunkit senare år.
Men visst bygg en Hall i Växjö för 6000 varav 500 platser numreras med Lakejernas medlemsnummer, ta 200kr för sittplatserna och se Hallen fyllas
Jag sitter hema och kollar på Parabol istället
Som åskådare så prioriterar Jag INTE Live-Hockey till vilket sanslöst pris som helst, inte ens om De bygger hela Hallen av Spånskivor från SwedWood och Vindsnurror på taket.
ps. för övrigt anser Jag att Lakers bör vara föregångare och gå EMOT strömmen och återupprätta Ståplatspubliken igen, Mest Hockey/krona ska gälla även för åskådarna