Invasionsresa 2/10 mot Malmö
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Hockeybuss telefonen: 0704-06 75 60
Last edited by dolitle on 30 September 2009, 13:12, edited 1 time in total.
[b]Klubb Poseidon is the shit[/b]
Från www.redhawkssupport.se
Fredagen den 2 oktober klockan 19.00 är det dags att ta hand om smålänningar x 2. Det är dags för Malmö Redhawks vs. Växjö Lakers och dessutom dags för Malmö Redhawks Supporters vs. Lakers Lakejer.
Om vi tittar på matchen mot laget Växjö Lakers så kan detta bli en riktigt spännande kamp. Växjö Lakers, som när detta skrivs ligger 4 i tabellen, visserligen med en match mindre spelad än Malmö Redhawks, är ett lag som det kommer att bli svårt att slå – eller?
Dessutom finns det en match i matchen om man läser vad som skrivs på olika ställen på internet. Lakers Lakejer, supporterklubben till Växjö Lakers påstås kunna ge Malmö Redhawks supporters en match i Malmö arena!
Låt oss nu hoppas att båda matcherna vinns av rätt lag, Malmö Redhawks vs. Växjö Lakers slutar med vinst 5-1 och matchen mellan Malmö Redhawks supporters vs. Lakers Lakejer blir en promenadseger eller hur?
Hemsidan, helt opartiskt förståss, tippar följande siffror:
Matchen Malmö Redhawks vs. Växjö Lakers
Resultat: 5-1
Matchen Malmö Redhawks Supporters vs. Lakers Lakejer:
Resultat: 180 decibel – 65 decibel
Matchen antal Malmö Redhawks Supporters vs. Växjö Lakers Supporters
Resultat: 11 241 – 263
Så full rulle, alle man på däck och ta med röstresurser, minst en till och gärna lite flaggor och vimplar, eller vad som helst som visar att de är Malmö Redhawks som gäller.
Fredagen den 2 oktober klockan 19.00 är det dags att ta hand om smålänningar x 2. Det är dags för Malmö Redhawks vs. Växjö Lakers och dessutom dags för Malmö Redhawks Supporters vs. Lakers Lakejer.
Om vi tittar på matchen mot laget Växjö Lakers så kan detta bli en riktigt spännande kamp. Växjö Lakers, som när detta skrivs ligger 4 i tabellen, visserligen med en match mindre spelad än Malmö Redhawks, är ett lag som det kommer att bli svårt att slå – eller?
Dessutom finns det en match i matchen om man läser vad som skrivs på olika ställen på internet. Lakers Lakejer, supporterklubben till Växjö Lakers påstås kunna ge Malmö Redhawks supporters en match i Malmö arena!
Låt oss nu hoppas att båda matcherna vinns av rätt lag, Malmö Redhawks vs. Växjö Lakers slutar med vinst 5-1 och matchen mellan Malmö Redhawks supporters vs. Lakers Lakejer blir en promenadseger eller hur?
Hemsidan, helt opartiskt förståss, tippar följande siffror:
Matchen Malmö Redhawks vs. Växjö Lakers
Resultat: 5-1
Matchen Malmö Redhawks Supporters vs. Lakers Lakejer:
Resultat: 180 decibel – 65 decibel
Matchen antal Malmö Redhawks Supporters vs. Växjö Lakers Supporters
Resultat: 11 241 – 263
Så full rulle, alle man på däck och ta med röstresurser, minst en till och gärna lite flaggor och vimplar, eller vad som helst som visar att de är Malmö Redhawks som gäller.
Har varit i kontakt med Malmö nu har fått förlängd tid att sälja biljetter till kl 1000 imorgon Torsdag
Så vill ni köpa biljetter eller vet nån som vill köpa så ring mig på 070-4532040 så skriver jag upp er och antalet biljtter så får ni betala dessa på Poseidon innan avresan
Just nu är det 371 st sålda
Så vill ni köpa biljetter eller vet nån som vill köpa så ring mig på 070-4532040 så skriver jag upp er och antalet biljtter så får ni betala dessa på Poseidon innan avresan
Just nu är det 371 st sålda
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
De flesta siffrorna där kunde ju stämma på förra matchen i malmö om man vänder på de förstås
Det blev en seger med 2-4 till våran fördel på fredag, efter mål i tom kasse utav Christian Magnusson!
Det blev en seger med 2-4 till våran fördel på fredag, efter mål i tom kasse utav Christian Magnusson!
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
RödHökarna kommer att bli överaskade, både på isen och på läktarna. De verkar redan ha glömt när vi var närmare 800 lakejer i 13 bussar 2005?
Även förra säsongens 5-1:a med 500 lakejer på plats verkar inte heller sitta kvar i minnet hos "pippifåglarna".
Även förra säsongens 5-1:a med 500 lakejer på plats verkar inte heller sitta kvar i minnet hos "pippifåglarna".
Last edited by Fredrik R on 30 September 2009, 19:54, edited 1 time in total.
-
- c/o LL´s Forum
Hehe det är jag helt övertygad om att det gör. Dom försöker ju gå vidare i livet. Cred till dom tycker jagFredrik R wrote:RödHökarna kommer att bli överaskade, både på isen och på läktarna. De verkar redan ha glömt när vi var närmare 800 lakejer i 13 bussar 2005?
Även förra säsongens 5-1:a med 500 lakejer på plats verkar inte heller sitta kvar i minnet hos de små "pippifåglarna".
Den som inte sjunger är taifare!!!